Ga naar inhoud

Europatour III 20 t/m 28 juni 2015 - Toscane (INSCHRIJVING GESLOTEN)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Hij heeft een z4 Ferry, geen z3 :wink: .

Als je heen & terug door de bergen gaat, is de kans groot dat ik achter je aan rij :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Voor zover ik weet zijn er geen campings in de buurt van waar wij zitten. De dichtstbijzijnde is er 50km vandaan. Lijkt mij ook niet praktisch om her en der verspreid te zitten. De 1 volstaat een * hotel, de ander een *****. Daarom zitten we ***, gulden middenweg. Verkijk je overigens niet op de campings in italie. Dat is vaak 1 en al stof, want zandpaden, bossen etc. Denk dat het hotel waar wij zitten minder stoffig is. Kan wel voor je navragen of ze stofvrije kamers hebben.

Verkijk je ook niet op het door de bergen heenrijden. Qua tijd ben je zo het dubbele onderweg. De Gotthard pakken we sowieso (voor diegene die dat niet ziet zitten is er altijd nog de tunnel maar daar mag je aansluiten voor het stoplicht als 'ie überhaupt al open is). Ik bekijk nog de optie om over de San Bernardino te rijden (Zurich-Chur-Bellinzona). De liefhebber kan dan de pas nemen of de tunnel. Terugweg is iedereen vrij om te rijden zoals men wilt.

Jij en achter iemand aanrijden Guido...? :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

In de tijd dat jullie een stukje afleggen kan ik dat inderdaad heen en weer :hypocritesmiley:

Maar meestal kom je me helemaal niet meer tegen, tenzij je een stuk van de route afsnijdt :wink:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

De kans is groot dat wij op vrijdag de auto-slaaptrein vanuit Den Bosch naar Livorno pakken en dan zaterdag in die buurt blijven. Zondag dan door naar het hotel in Toscane. De overnachting op zaterdag met de rest van de groep komt voor ons dan dus te vervallen.

Link naar reactie
  • Administrator

Wanneer weet je dat zeker Jurgen? En is het dan een idee dat ik voor jou 1 nacht extra boek in het hotel in Toscane? Laat me maar ff weten.

Link naar reactie

Laat me maar ff weten.

Nee dat is niet nodig. De overnachting in de buurt van Livorno regelen wel zelf wel, en rijden dan op zondag door naar het hotel waar jullie ook heen gaan.

Wij vertrekken dan op zaterdag 27/6 weer terug, net als jullie neem ik aan.

Link naar reactie
  • Administrator

Nee wij vertrekken zondag voor de terugreis Jurgen...

Zijn er nog meer mensen die voor weinig met een toiletrol en toilettas onder de arm over een camping (die ik nog niet kende overigens) willen lopen, dan moet ik dat bijtijds weten aangezien hotel gereserveerd is en ik geen zin heb om op het laatste moment voor hoge annuleringskosten te komen staan...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Voor de fashonistie's onder ons die gek op Prada en MiuMiu zijn weet ik nog een geweldige Prada outlet vlakbij. Er mogen maar max. ca 200 man/vrouw in dus als er net 3 bussen Jappaners,Koreanen,Chinezen naar binnen zijn moet je een nummertje trekken en een kwartiertje wachten. Ik heb er eens een (cabrio) vader met dochter ontmoet die minstens een keer per jaar uit Milaan komen hiervoor. En die Aziaten komen met minstens 3 tassen vol met schoenen en tassen naar buiten , lachen.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

7 auto's. Er is eventueel nog plek, alle informatie vind je in het openingstopic.

wacht alleen niet te lang met evt aanmelden, ivm voorbereidingen van mijn zijde.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Inmiddels bezig met het plannen van wat routes. Voor de liefhebbers... er zit ook een heel stuk Mille Miglia door de Chianti-streek in :drank:

Link naar reactie
  • Administrator

Eerst de Franse Alpen (september 2016) en daarna Wales & Schotland (juni 2018). Maar ik zet 'm op de lijst voor wat mogelijk daarna komen gaat :sHa_biggrin:.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb wel interesse om mee te gaan met deze trip met een paar maatjes. we zijn wel van de categorie 'jeugd' en zouden dan met 3 auto's gaan: 2 Z3's en 1 porsche boxster uit '96. Is dat een probleem dat er een porsche mee gaat, of is het alleen voor Z3/4's?

Link naar reactie
  • Administrator

Nee hoor, geen probleem! Gezellig, des te meer volk, des te meer gezelligheid, toch?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.