Ga naar inhoud

Europatour III 20 t/m 28 juni 2015 - Toscane (INSCHRIJVING GESLOTEN)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Periode bekend! 20 t/m 28 juni 2015. Ik kom zsm terug op de definitieve kosten. Dit zal echter niet veel verschillen van het genoemde. Overnachtingshotel moet nog gevonden worden maar heb daar al wel een goede indicatie voor aangehouden.

Indien een onder voorbehoud deelname ivm de periode mag komen te vervallen, dan dit graag kenbaar maken.

Mensen die al willen aanbetalen mogen dat doen op IBAN NL64ABNA 0591532956 tnv R.O.B. Nieuwenhuis CJ ovv Europatour 2014 en je forumnaam.

Na het ontvangst van de aanbetaling is deelname definitief. De aanbetaling wordt alleen gerestitueerd bij overmacht agv overlijden, ernstige ziekte, overstroming, brand, ontslag, persoonlijk faillissement bla bla bla. Maar dus niet wanneer de bloemen niet willen uitkomen of de ramen nog gelapt moeten worden. Kortom het moet wel serieus zijn, maar daar gaan we uiteraard maar niet van uit dat dit nodig is!

Het aanbetalingsbedrag is 20% van de reissom, maw 240,00 per koppel of 132,00 voor de solorijders.

In elk geval vóór 24 oktober dient iedere deelnemer zijn of haar aanbetaling te hebben gedaan, zodat ik op 25 oktober de hotels definitief kan maken.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

^ als je de aanbetaling restitueert na persoonlijk faillissement heeft doorgaans alleen de curator daar iets aan, niet degene die aanbetaald heeft :-)

Link naar reactie

https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/15080-europatour-iii-toscane-2015-periodepoll/?p=346651

Rob , dag of 2 later vertrekken , wil zeggen , dat we in beste omstandigheden maandagnamiddag toekomen ( ritje van +/- 1400 km ) als we 's nachts vertrekken. Kunnen we pas dinsdag aan onze europatour III beginnen , dat zien we echt niet zitten. Hilde gaat toch proberen vakantie te vragen ( kans is klein dat ze een positief antwoord krijgt ) , ik houd u op de hoogte.

Link naar reactie

Denk er hard over om mee te gaan, en zie dat er ca 6 leden ook naar de Krentenwegge rit gaan, die wil ik dan graag ontmoeten.

Begin mei nog in Toscane geweest (helaas niet met een Z3 die had ik nog niet en airco was defect :-(( ) heb genoten van de schitterende stuurweggetjes in het Chianti gebied.

Ik heb nog geen reisgenote gestrikt, mag/moet ik dan voorlopig € 132,00 overmaken?

* Bij het overlijden van de Z3 wordt dan de aanbetaling wel gerestitueerd ;-))*

Link naar reactie
  • Administrator

Wanneer je er nog niet helemaal zeker van bent dat er iemand meegaat, is voor 1 pers. voldoende. Ik kan een 1 pers. kamer makkelijk op een wat later tijdstip altijd nog omzetten naar een 2 pers. kamer. Wanneer je al wel weetdat er iemand mee gaat maar nog niet wie, geef je voor 2 op.

Link naar reactie

Zo het ei is gelegd, moest ff checken of ik niet met de motormaten in de Dolomieten zat maar dat is een paar weken eerder.

Doe maar voor 2 personen.

Ik rij ook mee bij de Krentenwegge tour, misschien ontmoet ik dan een paar van jullie Toscane gangers.

Z3 titansilber, ik Indisch uiterlijk met zwarte bril met een rood bovenrandje.

Link naar reactie
  • Administrator

Leuk Dakloozzz, ik zet jullie er bij. Wij zijn ook van de partij bij de boerentourrit :lol:. Ik zo goed als kaal met een 1/8e Indo meisje :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Update in openingstopic toegevoegd.

Ik maak van de week een emailadres aan tbv deze rit waar je voor vragen, opmerkingen etc terecht kunt.

Link naar reactie
  • Administrator

Misschien een idee voor Jeroen... je kunt evt met de autoslaaptrein van Den Bosch naar Livorno. Enkele reis vanaf ca. E 350 heen, E 290 terug (tarieven 2014) :)

Edit:

Heb eens even zitten rekenen... op zich is die autotrein nog niet eens zo'n gek idee. Je bespaart je tol, 1 overnachting en een hoop brandstof uit en je kunt heerlijk relaxen in de trein terwijl je naar je bestemming wordt gebracht. Vertrek is rond 14.00u vanuit Den Bosch en aankomst in Livorno om 12.00u. Qua kosten bijna gelijk, maar wel een stuk relaxter. Roep maar, idee?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Gem 1400km/10*1.70 = 238 + 80pp (overnachting gem met diner in Zwitserland) + 50 tol (Italie) + 40 tol (Zwitserland) = 409

Link naar reactie

Hmm. Ik vrees dat mijn deelname op losse schroeven is komen te staan. Vandaag gezien dat er komend voorjaar een expositie in New York (MoMA) is, die ik graag wil bezoeken. En als ik zie wat een hotelkamer in NYC tegenwoordig moet kosten... Ik kan het geld helaas maar één keer uitgeven, dus dan moet ik Italië laten vallen. :(

Link naar reactie
  • Administrator
  • Administrator

Jeroen, jammer maar snap je beweegredenen. Mocht je je alsnog bedenken, dan hoor ik het wel. Heb je van de lijst gehaald.

Link naar reactie

Ik heb ooit deze autoslaaptrein naar Toscane genomen met mijn DS. Is echt een aanrader zowel qua kosten als tijd. 1400 km over de snelweg blazen is niet mijn ding. Rijd al genoeg km'ers voor mijn werk. Mag volgende week met de F11 even naar Friedrichshafen heen. Is ca. 1.800 km. Ik ben voor de trein, wie nog meer?

Link naar reactie
  • Administrator

We zullen het er zondag wel over hebben. Nadeel is alleen dat die trein op vrijdag vertrekt. Dat kan voor sommigen weer een probleem opleveren qua vrij op t werk.

Super Roger!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.