Ga naar inhoud

Europatour III 20 t/m 28 juni 2015 - Toscane (INSCHRIJVING GESLOTEN)


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Het is toch de europatoer en niet de tienertoer? :blink::lol:

Nou het is in ieder geval een toertocht voor mannen en vrouwen van middelbare leeftijd! <_< aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Omdat er wat vragen waren van enkele forumleden over wat zo'n rit totaal gaat kosten... reken op ongeveer 1250 euro pp. Voor de brandstof bij gemiddeld gebruik van 1:10 tel je ongeveer 700 bij de prijs op. Hou je 100 per dag (ma tm zat) over voor diner en lunch ex drank (dat laatste kan iedereen voor zichzelf zo duur maken als men wilt). Tol is ongeveer 100 euro. Nog vragen? Stel ze gerust.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Gewoon opgeven, niet bij nadenken. Carpe Diem

Ik kan ook niet met 100% zekerheid zien of ik over een half jaar vrij ben. Ik hou er natuurlijk rekening mee, maar als een klant echt wil dat ik dan werk, dan komt er gewoon wat opgeld bij m'n tarief.... :hypocritesmiley:

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Scherp Willem! Je bent stiekum toch aan het kijken of je die week meekunt? :P

EDIT 24-10-2014:

Aanbetalingen van Gessel en Scorpion ook ontvangen. Werk vanavond lijstje bij.

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Je mag ons officieel van de deelnamelijst halen. Onze keus om er een vakantie achteraan te plannen was toch liever eerder geweest, bijv. ergens in juni. Nu zou dat begin juli moeten zijn, hoogseizoen en alweer een stuk warmer, dat heeft niet onze voorkeur. Volgende keer beter! :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Lang getwijfeld maar;

Ook wij gaan deze rit niet redden, helaas weer (luxe) keuzes moeten maken en het wordt de USA volgend jaar!

Aangezien daar ook een prijskaartje aan hangt kunnen we niet ook de rit meedoen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Als kersvers lid lijkt me zoiets als dit erg leuk, maar ik zit met een dingetje: ik kan niet goed in hotels overnachten door stofallergie e.d. en slaap beter in een tent. Is het een probleem als ik een camping opzoek die in de buurt ligt? Tevens houdt dit het kostenplaatje een stuk prettiger voor me :)

Als ik het doe, dan denk ik dat ik inderdaad wat meer tijd neem. 't Is doodzonde om dwars door Zwitserland te gassen i.p.v. de mooie binnenwegen te nemen, op de terugweg door de Dolemieten lijkt me ook geen straf :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.