Ga naar inhoud

Tijd voor een nieuwe dolDriezte zoektocht. Ditmaal een Z4 ...


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik denk eerder dat Willem gratis door Anja wordt meegeleverd als hij die Z3 voor dat bedrag verkocht krijgt :lol:

Link naar reactie

Nu 6k lijkt me wel redelijk, oh shit dat staat er niet, f€ck, dat is een fijne vraag prijs voor een kleine 2 ton aan kilometers, benieuwd wat je strategie is. Hoe til je een simpele klant of zo.....

Link naar reactie
  • Administrator

Hahaha op zich is hij aan onderdelen natuurlijk wel 10k waard, dus Willem hoopt waarschijnlijk op een handelaar die hem 7k biedt :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik vraag eigenlijk om raad over deze biedingen, dat het koopjes zijn is fictief. :nono::sFun_whistle:

Onderdeel van een strategie. :lol:

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD, voor straf 100 strafregels: ik ben een slechte Z3 verkoper
Link naar reactie

Ik zou ze eerst eens gaan bekijken irl, en als het kan op een brug, of neem een lampje en een spiegeltje mee; de onderkant is net zo belangrijk als de bovenkant.

In duitsland zien auto's er vaak van de onderkant slechter uit omdat ze daar meer strooien in de winter.

De staat van onderhoud wil nogal varieeren. Ook het interieur van de z4 is vrij gevoelig voor krassen en beschadigingen, en niet iedereen kan daar even goed mee omgaan. Delen vervangen is.... nou ja..... vaak onbetaalbaar als ze niet 2e hands te krijgen zijn.

Die eerste heeft een 'alcantara stuurwiel' wat betekend dat het originele stuurwiel dus versleten was en dat ze daar door een bekleder alcantara omheen hebben laten zetten. Die auto heeft dus waarschijnlijk een 'intensief' leven gehad.

En ik weet niet of je op luxe bent gesteld, maar ik zou een optielijst aanvragen (of de laatste vin cijfers zodat je het zelf kan opzoeken).

Geen van allen geeft een goede af fabriek optielijst (die laatste wellicht). Wil je een alarm? wil je hifi professional? noem maar op.

Zo op het oog lijkt me de laatste ook het interessantste. (maar foto's zeggen niets)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

^Zo, dat is ook een manier om de oranje knippers wat minder te laten opvallen!

Ik heet dan wel geen Guido, maar Eibach is niks meer en niks minder dan een ander setje veren. Als dat je niet bevalt kun je de veren dus vervangen, dat hoeft je niet de hoofdprijs te kosten (paar honderd euro voor 4 originele veren). Ik vind wel dat er erg weinig foto's van deze auto zijn. Je kunt je bijvoorbeeld totaal geen beeld vormen van de staat waarin het interieur verkeert ...

Link naar reactie

Rijd zelf al jaren op Eibach ( onder div auto's) en bevalt mij uitstekend !

Jij zocht toch naar een SMG of heb ik dat nu verkeerd ?

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie

Heb zojuist antwoord gehad over de Z4 "Holland"

Kein unfall wagen und kein spielraum in der preis aber ein volle tank steht.

De meerdere foto's waar ik om vroeg zijn (nog) niet gestuurd.

Tja, als je iets wilt verkopen...........

Link naar reactie
  • Administrator

Dat er geen speling in de prijs zit vind ik dan weer niet zo gek; het is de allergoedkoospte 3.0i op mobile.de van het moment, niet enorm kaal en - even afgezien van die velgen - zijn er geen direct in het oog springende zaken...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.