Ga naar inhoud

Tijd voor een nieuwe dolDriezte zoektocht. Ditmaal een Z4 ...


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Die carbonfolie kan er ook zo weer af. Dat is gedaan om op de simpelste wijze een facelift luchtrooster (zwart) te combineren met een vfl radio (grijs). Daar zijn ook genuanceerdere methodes voor, waarbij je dat lelijke :petje: plakplastic niet nodig hebt. :hypocritesmiley: Laat dat dus vooral niemand ervan weerhouden om deze Z4 de zijne te maken ...

Link naar reactie

Zou lekker doorrijden met de z3 Willem, is een prachtauto!

Anja is het volledig met je eens.

Ik ook wel maar je wil toch wel eens weer wat anders.

aangepast door Driez
Link naar reactie

Ik moet wel oppassen hier want als mijn belangstelling in iets wordt achterhaald dan wordt er gelijk topic geopend.

Ben ook zeer geïnteresseerd in lekker eten maar wat is nu het allerlekkerst?

Komt er nu ook een topic " Willems hapjes dilemma" ?

Wanneer doen we het weer Ruud?

Link naar reactie
  • Administrator

Hopelijk snel want het was wel erg gezellig.

Maar ik doelde eerder op wanneer jij een andere Z wil, kan het echt binnen een maand zijn of is het zeker pas over een jaar of twee.

Link naar reactie

Hoezo Ruud kun je er anders niet van slapen? :lol:

Nogmaals, ik heb geen haast maar voordat ik over ga tot de aanschaf van iets of wat dan ook wil ik daar alles over weten en dat ik naderhand geen spijt heb van een aankoop.

De huidige Z3 was een lange zoektocht maar heb wel gevonden wat ik zocht.

De zoektocht naar een Z4 is begonnen maar kan wel 2 jaar duren maar ook wel een dag.

Het heeft geen prioriteit, eerst thuis na de inbraak eens alles hitech aanleggen zodat Anja en ik weer beter slapen.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Oh ik kan er wel van slapen, maar heb geen zin om 2 jaar lang iedere dag hier tig advertenties van Z4's voorbij zien komen :171:

Link naar reactie
  • Administrator

:blink: tis geen nieuwe Willem :clown: succes met de verkoop

Incl winter/zomervelgen nieuw18 inch...... zou er wel bij zetten dat er eentje beschadigd is :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Misschien moet ik die van mij er dan maar voor 8k opzetten... :P kijken wie hem eerder kwijt is haha

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.