Ga naar inhoud

Tijd voor een nieuwe dolDriezte zoektocht. Ditmaal een Z4 ...


Aanbevolen berichten

Kijk, zo is er altijd wel een dilemma Roger. :muur:

Ik heb gevraagd om een indicatie bij Bogaarts bovendien kan de inruilwaarde zo maar anders zijn wanneer ze mijn auto hebben gezien.

En die km zijn ook interessant (en de navi) :)

Het gaat erom wat ik uiteindelijk moet bijbetalen.

Ik vind deze auto voor het gevoel ook goed! (6 maanden garantie)

Heb bij Witmer en Odijk ook om een indicatie gevraagd.

We gaan eind van de week eens beide auto's bekijken.

Link naar reactie
  • Administrator

^Punt 8 van de FAQ Willem :wink:. Jammer, maar er komt wel weer een ander mooi exemplaar. Volgende keer in ieder geval meteen de telefoon pakken!

Link naar reactie

. een auto met 174000km is niet mooi ...

Onzin, de auto kan van een liefhebber met dwangneurose geweest zijn.

Mijn vader bijvoorbeeld liet zijn auto's gelijk behandelen tegen krasjes, steenslag en die zagen er echt nieuw bovendien hadden die auto's vaak meer dan 150.000km op de teller.

Als ik een mooie wil moet ik mijn auto erop inruilen heb ik wel gemerkt en dat kan niet bij particulieren.

aangepast door Driez
Link naar reactie

Is zoiets als dit niets voor je?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-bergisch-gladbach/194492315.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=52&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxFirstRegistrationDate=2006-12-31&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT

Vergelijkbare uitrusting (ik heb geen flauw idee welke opties je wilt hebben want dat heb ik in dit topic niet zien langskomen), redelijk dichtbij (koln), vergelijkbare km stand (+10dkm), goedkoper, en met hardtop (staat jouw auto binnen? wellicht een aandachtspuntje).

Wel van een particulier, dus kan je waarschijnlijk niet inruilen en moet je je huidige z privaat verkopen.

Maar als je wilt inruilen, dan vallen waarschijnlijk alle duitse garagebedrijven af.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Heel Goed Willem, beetje doorpakken! :thumbs_up: Ten aanzien van die bij Cabrioland een paar dingen:

  1. Een uitlaat die meer geluid geeft heeft bij een automaat een ander effect dan bij een handgeschakelde auto. Je kunt, maar hoeft niet, uitkomen op een nogal monotome dreun. De beste manier om dat uit te proberen, is om een stuk op constante snelheid te rijden (bijvoorbeeld op de snelweg, Cabrioland zit niet ver van de ring), maar altijd met de kap dicht. Zorg dus dat je dat ook meepakt in je proefrit;
  2. Bij Cabrioland zijn het dozenschuivers, maar dan met auto's. Het is dus niet zo zeer dat ze zaken bewust achterhouden, maar wel dat ze zich niet echt verdiepen in wat ze verkopen. Een auto bij Cabrioland moet je dus nooit ongekeurd kopen;
  3. het is een 3.0i met zwarte koplampen. Dat kan een paar redenen hebben; er is meer aan de auto gebeurd. Het kan dat de vorige eigenaar al modificerend graag witte richtingaanwijzers wilde en toevallig op zwarte lampen stuitte, maar het kan ook zijn dat de auto voorschade heeft gehad en dat toen meteen ook maar de koplampen zijn vervangen. Kijk dus even goed en vraag daar naar (al hoewel ik het antwoord wel denk te kunnen raden).
Link naar reactie

Bij die van cabrioland lijken er beschadigingen in het leer te zitten? lastig te zien op de foto; zoiets moet je dus in levende lijve inspecteren.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Het geval wil dat ik nog een hartstikke mooi setje zwarte leren stoelen met stoelverwarming èn elektrische bediening heb staan voor wènig, dus daar valt wel overheen te komen ... :wink:

Link naar reactie
  • Administrator

Cabrioland is gem. 2k duurder dan vergelijkbaar elders... ik zou de rit Den Haag lekker laten zitten en rechtstreeks naar Renova rijden...;)

Link naar reactie

Ik zag deze net op de valreep voor vertrek: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m818739929-bmw-z4-3-0-i-roadster-aut-2003-zwart.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr

Slechte uitleg maar misschien een gevalletje zsm verkopen ivm in beslag name!

Ben bereikbaar onder email willemnijmeijer(kringelding)hotmail(punt)com of nulzes2313zes99vier voor jullie adviezen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.