Ga naar inhoud

Tijd voor een nieuwe dolDriezte zoektocht. Ditmaal een Z4 ...


Aanbevolen berichten

Willem, zonde om je z3 te verkopen. Is een goede en mooie auto!

Klopt Klaas, we zijn er heel blij mee en hij rijdt net zo steeds zo mooi als toen ik em van je kocht.

Anja wil de Z3 niet kwijt en vind het model mooier dan een Z4 maar soms wil je wat anders en dat is wel een strijd zal ik je vertellen.

Jij hebt de Z3 ook aan mij verkocht, wil je hem terug of heb je een aanbieding? :)

Link naar reactie

Misschien is dit wat voor jou Willem ? Doe je jezelf (iets anders) en Anja een plezier mee.

Het is dan wel geen ZZZZ, maar wel een fantastische ZZZ. Met een hele waslijst aan mooie en speciale mods.

Link naar reactie

Misschien is dit wat voor jou Willem ?

Mooi maar ik wil juist iets anders en iets meer comfort maar wie weet kom ik er wel op terug.

Patrick uit Woudsend Is van een Z4 ook naar een Z3 gegaan.

Het kan nog alle kanten op. :blink:

Ik wil vooral geen spijt krijgen dus wil de Z3 het liefst niet inruilen of verkopen voorlopig of er moet een heel goed bod komen vandaar ook de hoge vraagprijs.

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

^Wat hij zegt. :lol: Ik zou eerst eens een uitgebreide proefrit in Nederland gaan maken Willem, dan weet je ten minste iets meer over of het de inspanning allemaal wel waard is!

Link naar reactie
  • Administrator

Of waarom ga je bijvoorbeeld niet eens hier kijken Willem? Weet je hoe zo'n ding rijdt en als die bevalt kun je hem meteen laten inpakken en meenemen ...

Link naar reactie

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m804665122-bmw-z4-roadster-3-0i-s-navi-leer-bj-2003-automaat.html?c=bead941a5d4a2757e2fe39e5a5b2921a&previousPage=lr

Dit zou een auto zijn waar mijn voorkeur naar uit gaat gezien de vele opties en belangrijk, automaat.

Maar de km stand roept twijfels of hoeft dat geen probleem te zijn bij deze auto?

Link naar reactie
  • Administrator

Er zijn in Duitsland meerdere voorbeelden van mensen met een Z4 waar meer dan 300.000 km mee gereden is. Het kan dus nadrukkelijk wel, maar logischerwijs nemen de kosten wel sterk toe. Ik zou zelf liever een mille of twee meer betalen voor een exemplaar met grofweg de helft aan kilometers, volgens mij betaalt dat zich op termijn zeker terug.

Link naar reactie

en misschien even weten wat de onderhouds historie is, dat helpt ook altijd om een inzicht te krijgen.... Misschien beetje een open deur.

Link naar reactie

Goed onderhouden Z3 2.8 zwart met. alle opties.

Prijs: 8750.00

186.000 km
Incl. Nieuwe apk afgeleverd.
Incl. hardtop.
•ABS •Airbagsbestuurder • Airconditioning •Automatische stabiliteitscontrole •Buitenspiegels in carrosseriekleur •Bumpers in carrosseriekleur •Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening •Elektrisch bedienbare buitenspiegels •Elektrisch bedienbare voorportierramen •Elektrisch verstelbare voorstoelen •Getint glas •Lichtmetalen velgen breedset(18") •Metallic lak •Mistlampen voor •Open dak elektrisch met binnenhemel/windscherm•Radio Becker cd bluetooth voor muziek en tel. subwoofer navigatie•Automatische Stabiliteits Controle (ASC)•Sportinterieur •Sportstoelen.Stoelverwarming M sportonderstel mpakket stuur, pook

Zie afbeeldingen hier: http://www.autoscout...8201&asrc=st|sr want ik kan ze niet plaatsen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Als dit is wat je zoekt zou ik deze kopen en de LPG eruit halen, lijkt me sterk dat je er nog eentje tegenkomt met dezelfde schade :party:

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij had je dit al bijna een maand geleden "gevonden" Willem ... :lol:

... Als algemene aankoopgids heb je hier misschien iets aan. Er staan redelijk wat tips bij die niet Z4-specifiek zijn, maar met raammechaniek, lekkage in het interieur (kan inderdaad via de deuren, maar ook als de voorruit niet helemaal lekker zit weet ik uit eigen ervaring) / in de kofferbak, gebroken achterveren en sticky steering heeft de beste man zeker een paar Z4-specifieke punten te pakken.

Daar kun je nog problemen met de motor van de kap aan toevoegen. Als de kap moeilijk / niet geleidelijk beweegt, weet je dat je binnenkort aan de beurt bent. ...

Mega goede tips die ik naar mijn doldrieze zoektocht nog niet heb ontvangen maar top tip! :thumbup:

De beste man richt zijn aankooptips overigens wel op de E85 vfl, over typische fl problemen schrijft hij niks ...

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, dat is een te vervangen onderdeel. Henk (Mohikaan) heeft dat bijvorobeeld zelf gedaan met zijn zoon. Het is wel een duur onderdeel (grofweg EUR 500,-) en als je er zelf de handigheid niet voor hebt, komt er ook nog redelijk wat arbeidsloon bij vanwege de slechte bereikbaarheid ervan (arbeidsloon zal bij de dealer snel rond de EUR 1000,- zijn). Je kunt de pomp ook preventief (laten) verplaatsen naar de kofferbak, dan is vervanging daarna veel makkelijker zelf te doen en is de kans dat die vervanging nodig is veel kleiner.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.