Ga naar inhoud

Tijd voor een nieuwe dolDriezte zoektocht. Ditmaal een Z4 ...


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ziet er zo op de foto's netjes uit. Zal Ruud L alleen niet leuk vinden, weer een zilvergrijze met zwart interieur en 108's. :P Misschien moet je morgen eerst eens kijken wat er gebeurt als je hem 15 mille voor zijn Z4 biedt ...

De laatste particuliere eigenaar heeft hem wel erg kort gehad en dan ook nog in de wintermaanden. Opmerkelijk. Nou ja, onderhoudsgeschiedenis moet je toch al even goed naar kijken bij een importauto.

Link naar reactie
  • Administrator

Geef er niks om, is trouwens de mooiste kleur voor een Z4.

Maar goed, deze heeft nog oranje knippers, standaard bumper, wel een super korte antenne, niet verlaagd, geen M stuur, geen M pook, geen geperforeerde schijven en geen rode naalden....dus verschil zat

Succes Willem, al is het maar om hier een slotje op te gooien :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Oh ja Rob, je hebt gelijk!

Maar Ruud's input is geen kritiek Willem, maar puur het benoemen van verschillen. Deze lijkt me nou echt wel de moeite waard om eens van dichtbij te bekijken ...

Link naar reactie

Ben ik altijd benieuwd hoe iemand 174.000 km kan rijden zonder steenslag o.i.d. :)

en de navi zou ik geen punt vinden, ik heb voor onze as. vakantie alle routes op mijn Garmin gezet,

omdat de Z4 navi dat niet kan.

Maar het verhaal is er 1 om deze over te nemen als je zelf je auto op marktplaats hebt staan, dus Willem copy/paste?

aangepast door CorvH
Link naar reactie

is het ontbreken van navi een dealbreker?

In dit geval niet want als de auto er echt zo goed uit ziet als beschreven kan dat doorslaggevend zijn.

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Idd laat het niet van die navi afhangen, gewoon een defect schermpje kopen (wat dan nog wel open en dicht gaat) en dan een Garmin erin bouwen

Link naar reactie
Gast darudevampire

Eventueel zou navi in te bouwen zijn hoor (mocht je dat echt willen), voor minder dan €1,5k (uitgaande van goede 2e hands onderdelen en zelf inbouw)

aangepast door darudevampire
Link naar reactie

Ja, maar dat moet je

1. kunnen

2. de tijd voor nemen om alles te verzamelen

Op het moment dat je het namelijk nodig hebt zie je natuurlijk alleen maar mk4's en cid's voor 500 euro te koop staan. Wet van moore etc.

Met het leger aan z4's te koop lijkt me dat je voor 1,5k extra wellicht een betere auto kunt krijgen (minder km oid) mèt navi.

Als je nou een hele zeldzame optie zoekt dan kan ik me voorstellen dat je dat achteraf inbouwt omdat je het zoeken beu bent (ik heb ook 1 jaar oid naar mijn z4 moeten zoeken, en 'm uiteindelijk helemaal uit zuid duitsland moeten halen).

Link naar reactie

Heb nieuws van Jan Bogaarts: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m817370068-bmw-z4-z4.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr

Ongezien.

Graag doen wij u het volgende inruil voorstel op de BMW Z4.

Bmw z4 € 14.995,-

Kosten rijklaar maken € 395,-

Rijklaar € 15.390,-

Inruil z3 € 6.000,-

Totaal € 9.390,-

Dit is incl. met nieuwe APK, afleverbeurt, airco service en 6 maanden BOVAG garantie.

Inruil voorstel is onder voorbehoud bezichtiging voer tuig en er van uitgaand dat alle boekjes er netjes bij zitten.

Graag verneem ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Esli Hanegraaf

Bosch car service Breda

Charles petitweg 33

4827 HJ Breda

tel: 076 587 51 22

E-mail: Verkoop@janbogaarts.nl

Web: www.janbogaarts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.