Ga naar inhoud

Tijd voor een nieuwe dolDriezte zoektocht. Ditmaal een Z4 ...


Aanbevolen berichten

  • Administrator

... Amerikaan volgens mij...

Dat is Dries' voorbeeldplaatje voor CSL velgen. De auto die te koop staat is een andere, niet-Amerikaan.

Link naar reactie

Wat ik van m'n opa hoor, ex automonteur/ garage houder, dat je eigenlijk met een auto die op gasgelopen heeft zoveel km's je die eigenlijk niet op benzine meer moet gaan laten lopen, kan wel eens problemen geven.

Daarnaast je zit met de hele uitbouw van dat ding etc. Koop er gewoon 1 zonder lpg instalatie

Als je opa niet van het verleden uitgaat kan ik hier wat mee, dank je.

Klopt Maurits.

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, je hebt in Nederland toch ook wel alternatieven? Wat denk je hiervan: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=247573544&asrc=st

Of deze als het een automaat moet zijn (ja ja, SMG is niet hetzelfde <_< ): http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m787190744-bmw-z4-2-5-i-smg-automaat-roadster-2004-blauw.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Vind je het trouwens niet een beetje overdreven om vanwege één velg een andere auto te kopen? :171:

Link naar reactie

Ik loop niet zo warm van de kleur maar het is inderdaad een complete auto.

Wat me aanspreekt is vooral: SMG (Sequentielles Manuelles Getriebe) mit F1 Schaltwippen am Lenkrad, gibt herrlich Zwischengas beim runterschalten, wie werde ich das vermissen. Auch vollautomatisch zu fahren. - M-Sportpaket von BMW (Aero-Front, Aero-Diffusor, Sportfahrwerk) - Launch Control (automatische Rennsport-Anfahrhilfe) NIE BENUTZT, geht auf die Kupplung - Sporttaste (verändert Motoransprechen und Lenkung) und Sound Composer.

Die vind je hier niet zo snel.

aangepast door Driez
Link naar reactie

Heter of beter? :lol:

Een 2.5 Maurits is ook niet wat ik zoek want als het moet wil ik graag in de buurt blijven van Guido. :wink:

Heb ze wel zien staan voor rond de 16k maar vond de 10k passen.

Ik heb geen haast en wanneer het een dilemma gaat worden dan mag er een topic voor geopend worden. :book:

aangepast door Driez
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Willem,

Ik heb je maar weer een afgesplitst. :171:

Wat zijn de zoekcriteria voor een Z4 eigenlijk? Budget lijkt duidelijk een reden, het moet volgens mij een 3.0i / 3.0si zijn, maar wat nog meer?

Link naar reactie

Mooie gestructureerde oplossing Maurits, Bedankt. :thumbup:

laat ik vooral beginnen dat er geen haast is geboden.

Gewenste opties:

-3.0 SI smg of automaat.

-Mulitfunctioneel stuurwiel Xenon Navi.

-Kleur, zwart, grijs d blauw of zilver.

-Aero of m pakket.

Heb er hier een aantal: http://www.mobile.de/home/parking/list.html

aangepast door Driez
  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.