Ga naar inhoud

(Z)4 Provincierit op 6 april 2014


Maurits

Wat eten we de zesde 's avonds? (mensen die zich niet voor het diner hebben aangemeld: gelieve niet te stemmen)  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat gaat er op de BBQ? Graag VIER dingen kiezen (deze poll is niet relevant voor vegetariers)

    • Hamburger
    • Shaslick
    • Visspies
    • Gemarineerde biefstukjes
    • Kipfilet met cajun kruiden
    • Gemarineerde varkenshaassate
  2. 2. Welke koude gerechten willen we? Hier graag TWEE gerechten kiezen

    • Pasta salade
    • Venkel salade met sinaasappel
      0
    • Gemengde rauwkostsalade
    • Tomatensalade met mozzarella en basilicum
    • Eiersalade met vers fruit en luxe slasoorten
    • Verse fruitsalade
    • Gegrilde groentensalade


Aanbevolen berichten

Zelf heb ik geen Garmin, maar gebruik Sygic. Ik heb even wat omgezet met Tyre, het resultaat staat hier .

Gebruik is uiteraard geheel op eigen risico :sFun_whistle:

( Let the Chaos begin..... :lol:)

Link naar reactie
  • Administrator

[zingt liedje]Ik heb mijn wagen volgeladen, vol met oude wijven goodies voor de deelnemers bij Ekris Lelystad [/zingt liedje]:

13624061053_96db7941db_b.jpg

Dus veel dank namens jullie allemaal aan: cvpLogoEkris.jpg:thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up:

Link naar reactie

Zelf heb ik geen Garmin, maar gebruik Sygic. Ik heb even wat omgezet met Tyre, het resultaat staat hier .

Bestanden gedownload zowel in Tyre (int) als in mapsource (gpx) de melding "dit bestand heeft geen geldig formaat"

Hebben hier meer mensen last van ????

Ik heb ze overigens gedownload om ze na de rit toe te voegen aan mijn verzameling routes op mijn website. Linkje

Link naar reactie

Bestanden gedownload zowel in Tyre (int) als in mapsource (gpx) de melding "dit bestand heeft geen geldig formaat"

Hebben hier meer mensen last van ????

Sorry, verkeerd gedownload, werken nu wel

Ik heb ze overigens gedownload om ze na de rit toe te voegen aan mijn verzameling routes op mijn website. Linkje

Link naar reactie

Gelukkig, ik schrok al, vreesde al dat ik wat gesloopt had. :P Er lijken overigens wat bugjes in de Sygic bestandjes te zitten, bijgewerkte versies komen asap. :)

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Misschien een beetje vroeg, maar morgen zullen de overnachters al vertrekken denk ik,

dus heel veel plezier en mooi weer gewenst allemaal :petje:

En voor zanger Maurits, nog een liedje voor onderweg naar Emmeloord

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Nou bij deze dan: Ad Smelt en Ekris bedankt voor de (nog onbekende) goodies

Link naar reactie
  • Administrator

Alvast een verzoekje voor met name de niet overnachters: het nieuwe land is voor sommigen verder weg dan ze denken (die A6 is nog best een paar kilometer en vanaf de A6 rij je ook nog wel even naar De Deel in Emmeloord). :blink:

Qua programma hebben we het wel nodig op tijd weg te gaan: wil iedereen daar rekening mee houden bij het vertrek thuis en zich uiterlijk 09.50 even bij Jeroen of mij laten zien? Veel dank en tot zondag! Wij zijn er klaar voor! :thumbs_up:

Link naar reactie
  • Administrator

^ ik beloof nog niets... er is er namelijk 1 waarschijnlijk nog erg brak morgen :hypocritesmiley:

1512455_10201483683245240_306290674_n.jp

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Dan kun je een paar dingen doen Willem:

  1. Op het terras van 't Voorhuys neerstrijken en je eigen Z3 bewonderen;
  2. Iets toeristisch verantwoord waar we morgen niet langskomen: bijvoorbeeld eens even op Urk kijken (oud visserseiland 12 km verderop waarvan de bevolking zich onderscheidt door jarenlange afzondering);
  3. Op Schokland kijken (ook een oud visserseiland, maar al rond 1855 verlaten en weer volledig opgebouwd is in de polder (grofweg 10 km naar het zuiden) en vanuit de oude haven over de graanvelden turen (vrij surrealistisch);
  4. In Lemmer kijken, bijvoorbeeld bij het oude stoomgemaal (Woudagemaal) en in het dorpscentrum (grofweg 17 km naar het Noorden).

Enjoy!

Link naar reactie
  • Administrator

5. Anja wat schuur en polijstmiddelen in de handen stoppen en onderwijl met een biertje in de hand erop toezien dat die velg er weer picobello uit komt te zien...

  • Like 2
Link naar reactie

Zelf heb ik geen Garmin, maar gebruik Sygic. Ik heb even wat omgezet met Tyre, het resultaat staat hier .

Gebruik is uiteraard geheel op eigen risico :sFun_whistle:

( Let the Chaos begin..... :lol:)

hey Cees....

waarom zijn jouw geconverteerde garmin (gpx) bestandjes ca. 150-200kb, en als ik ze converteer (itnconverter) slechts 30-35kb?

Wat voor chaos stuur jij op aan?!? :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.