Ga naar inhoud

(Z)4 Provincierit op 6 april 2014


Maurits

Wat eten we de zesde 's avonds? (mensen die zich niet voor het diner hebben aangemeld: gelieve niet te stemmen)  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat gaat er op de BBQ? Graag VIER dingen kiezen (deze poll is niet relevant voor vegetariers)

    • Hamburger
    • Shaslick
    • Visspies
    • Gemarineerde biefstukjes
    • Kipfilet met cajun kruiden
    • Gemarineerde varkenshaassate
  2. 2. Welke koude gerechten willen we? Hier graag TWEE gerechten kiezen

    • Pasta salade
    • Venkel salade met sinaasappel
      0
    • Gemengde rauwkostsalade
    • Tomatensalade met mozzarella en basilicum
    • Eiersalade met vers fruit en luxe slasoorten
    • Verse fruitsalade
    • Gegrilde groentensalade


Aanbevolen berichten

We zijn in Urk geweest, daarna bij het Voorthuis en bij vd Valk heerlijk gezellig gegeten totdat mijn buurman belde en vroeg of we thuis waren. Ik zeg nee... dan ga ik hangen en gelijk 112 bellen want ik zie iemand met een zaklantaarn bij jullie in huis. De politie was er binnen 2 min. en zag de inbreker vluchten via de achtertuin. De agenten zijn er achteraan gegaan maar de dader is ontsnapt met een op het dak een achtergelaten jas waar onze juwelen in werden gevonden. Zoon Gydo is samen met de politie direct ter plekke gaan kijken wat er binnen is gebeurt. De hele bovenverdieping is overhoop gehaald. Morgen is er een sporenonderzoek. Doorgestoken kaart lijkt me. Facebook maakt meer dieven wakker dan je denkt lijkt mij. Maandag de schade opmaken maar morgen weer een nieuwe dag. Ik zei nog hier 'wat zal het weekend brengen... ik kan niet slapen en moest het even van me af schrijven. Anja slaapt inmiddels als een roos en ik ga nu ook plat. Morgen samen een mooie dag. Trust allen.

Link naar reactie

Kreeg zojuist nog een telefoontje van zoon Gydo. Hij vertelde dat de politieagent,

de dader met een licht getinte huidskleur, aldus de agent , op een meter na te pakken had gehad en dat hij hem had kunnen neerschieten maar in dit soort gevallen niet mag. De agent had zijn broek gescheurd en kwam al bloedend terug na de achtervolging. Onze slaapkamer is een ravage. Die klz heeft zelfs fotos van ons bekeken want die lagen netjes op ons bed naast elkaar.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik denk puur toeval Willem, maar klote is het wel.

Wie bint wakker in elk geval en trappen hem met Desperado om 8u an... später leute!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.