Ga naar inhoud

(Z)4 Provincierit op 6 april 2014


Maurits

Wat eten we de zesde 's avonds? (mensen die zich niet voor het diner hebben aangemeld: gelieve niet te stemmen)  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat gaat er op de BBQ? Graag VIER dingen kiezen (deze poll is niet relevant voor vegetariers)

    • Hamburger
    • Shaslick
    • Visspies
    • Gemarineerde biefstukjes
    • Kipfilet met cajun kruiden
    • Gemarineerde varkenshaassate
  2. 2. Welke koude gerechten willen we? Hier graag TWEE gerechten kiezen

    • Pasta salade
    • Venkel salade met sinaasappel
      0
    • Gemengde rauwkostsalade
    • Tomatensalade met mozzarella en basilicum
    • Eiersalade met vers fruit en luxe slasoorten
    • Verse fruitsalade
    • Gegrilde groentensalade


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Aanmeldingen verwerkt. Wij leggen nu de laatste hand aan de horeca-arrangementen; tot dat dit helemaal afgerond is komen nieuwe aanmeldingen op de reservelijst.... :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Maurits/Jeroen in elk geval 2x (Shelle en ik) incl lunch definitief. Diner PM ik nog even over.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Het ochtendgedeelte van de route is klaar. Dat bevat welgeteld één verkeerslicht, dus iedereen zou goed moeten kunnen volgen, over de mooie, bochtige, smalle, achterafweggetjes. :)

Als het zondag een beetje goed weer is ga ik de laatste hand leggen aan het middaggedeelte. Ons aanvankelijke eindpunt gaan we denkelijk een kwartiertje verderop leggen, dus dat vereist nog een beetje fine-tuning in de route.

Link naar reactie
  • Administrator

dus iedereen zou goed moeten kunnen volgen

Lijkt mij sowieso geen probleem zolang jij voorop rijdt :P

Link naar reactie

@ Guido:

We rijden ook voor een groot deel bij jouw woonstede in de buurt Guido. Het schijnt dat de inboorlingen daar nog niet gewend zijn aan moderniteiten zoals verkeerslichten. Het brengt ze in verwarring, zo'n paal met gekleurde lampjes.

@ Rob:

Klopt. Bereid je maar vast voor op een laag tempo. Een tempo waarvan je denkt; als we nog langzamer gaan rijden, dan rijden we achteruit. :P

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Dank je Willem! Ik denk dat als je het lief vraagt dat je de zesde best even van de modderglijbaan mag!

Ik zal vanavond de definitieve informatie over het diner, de prijzen en de keuzes die er nog zijn (vegetarisch / niet vegetarisch en / of andere handicaps dieetwensen) toevoegen en dan mag iedereen de komende week betalen! :gayfight:

Link naar reactie
  • Administrator

Er hoeft niks, maar als je niet betaalt, mag je ook niet mee ... :hypocritesmiley:

ps. over het "diner" kan alvast het volgende verklapt worden: grill.gif

Verder: voor de BMW rijders onder ons: deze rit wordt mede mogelijk gemaakt door: Ad%20Smelt%20B.V._id_moduls2.png

Link naar reactie

Met de definitieve keuze van deze vreetschuren sfeervolle etablissementen is nu ook de route definitief. Het wordt een mooi stukje sturen. Voor de statistieken: volgens mij zitten in het middaggedeelte überhaupt geen verkeerslichten. :P

Cadeautjes zijn geregeld. TomTom-bestandjes zijn getest en werken ook goed - op één plek na, waar de TomTom hardnekkig blijft beweren dat je om zou moeten draaien. Nou ja, gewoon doortuffen dus.

Nu nog 'even' een routebeschrijving in elkaar zetten. :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Dat zou ik zeker doen Henk! (dan hebben wij meer van dat lekkere BBQ-buffet). :P

Openingspost is aangepast en bevat alle infomatie, alle delenemers hebben ook een PM met informatie gekregen. Meest wezenlijke informatie: je kunt je nog opgeven voor het diner, dieetwensen kunnen zowel voor lunch als diner wodren doorgegeven en betalen voor 30 maart.

Tot 6 april!

Link naar reactie
  • Administrator

Tenzij je een B&B-tje wilt boeken zijn er twee opties in Emmeloord zelf:'t Voorhuys (ook vertreklokatie) of Van der Valk. Dat is grofweg 10 minuten naar 't Voorhuys.

Van Pampus weet ik dat zij in de Valk slapen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.