Ga naar inhoud

(Z)4 Provincierit op 6 april 2014


Maurits

Wat eten we de zesde 's avonds? (mensen die zich niet voor het diner hebben aangemeld: gelieve niet te stemmen)  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat gaat er op de BBQ? Graag VIER dingen kiezen (deze poll is niet relevant voor vegetariers)

    • Hamburger
    • Shaslick
    • Visspies
    • Gemarineerde biefstukjes
    • Kipfilet met cajun kruiden
    • Gemarineerde varkenshaassate
  2. 2. Welke koude gerechten willen we? Hier graag TWEE gerechten kiezen

    • Pasta salade
    • Venkel salade met sinaasappel
      0
    • Gemengde rauwkostsalade
    • Tomatensalade met mozzarella en basilicum
    • Eiersalade met vers fruit en luxe slasoorten
    • Verse fruitsalade
    • Gegrilde groentensalade


Aanbevolen berichten

Gezellig Ruud en Scorpion .....

Zijn er ergens in de middag, borrel en eten of zo.... Overigens ben ik een Schorpioen ........

aangepast door pampus
Link naar reactie

Mooi man, chaos! :lol:

Met wat ik weet hou ik rekening, maar ik steek er inderdaad m'n hand niet voor in het vuur dat we geen opgebroken wegen tegen zullen komen. Het lijkt of er iedere week een nieuwe bijkomt.

Kan Ruud z'n maatjes niet een beetje in de hand houden? :P

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Richelle en ik schuiven na diep en lang beraad helaas niet aan tijdens het diner ivm andere verplichtingen elders in het land.

Dus 2x definitief voor ons alleen vertrek en lunch. Geld maak ik morgen over.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Kan Ruud z'n maatjes niet een beetje in de hand houden? :P

Geef ff door waar en wie er staat, ga ik,ff kijken of ik iets geregeld krijg

Link naar reactie

Geef ff door waar en wie er staat, ga ik,ff kijken of ik iets geregeld krijg

Ach, het komt wel goed. Op één plek moeten we nu een paar minuten omrijden door een saaie woonwijk voor we het bos in kunnen. De Samenwerking BV is daar aan de gang. Op een andere plek ligt de route nu iets anders, maar het alternatief doet niet veel onder voor het oorspronkelijke idee. Daar is het Schagen Infra BV die aan het werk is.

Link naar reactie
  • Administrator

Helaas concolega's daar kan ik niet veel regelen.

Theo, ik weet niet hoe laat wij er zijn, ga nog naar familie maar zullen elkaar vast treffen daar.

Link naar reactie
  • Administrator

Nog niet iedereen heeft betaald, of mij per PM laten weten wanneer dit is gebeurd. Kijk even achter je naam of er Betaald achter staat. Zo niet; betaal dan alsnog en laat mij zsm even wat weten; ik moet de definitieve aantallen op de verschillende lokaties doorgeven. Ik kan je helaas niet meetellen als je niet betaald hebt; anders loop ik het risico op een "no show" ten opzichte van die lokaties (die dan al hebben ingekocht).

Dank jullie!

Link naar reactie

Uhhhhhhhhh, hebben we er zin in, jaaaaaaaaa

Die Tom Tom bestanden waren zeker een 1 april grap, gelukkig maar ik word altijd zenuwachtig van die zooi, zet de lunch en diner locatie wel in de Tom Tom hahaha

Als ik dan het spoor bijster ben komt het toch wel goed......

Link naar reactie
  • Administrator

Goed zo Theo, op één persoon na heeft iedereen betaald ondertussen, dus we kunnen los! Overigens is bij het diner de familie K in volle glorie aanwezig; Jeroen en mijn ouders komen ook een hapje meeprikken ...

Link naar reactie

Voor wie de TomTom-bestandjes wil hebben: stuur mij een privébericht en vermeld daarin je e-mailadres. Dan stuur ik je de bestandjes toe. :)

Voor wie bestandjes wil voor andere merken navigatiesystemen: die heb ik niet. :sFun_nahnahna:

Ik eis garmin-bestanden , of anders :TFR11C0:

Link naar reactie
  • Administrator

Heb je ook een michelin kaart met geel gearceerde route?

rob punt nieuwenhuis et planet punt nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.