Ga naar inhoud

(Z)4 Provincierit op 6 april 2014


Maurits

Wat eten we de zesde 's avonds? (mensen die zich niet voor het diner hebben aangemeld: gelieve niet te stemmen)  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat gaat er op de BBQ? Graag VIER dingen kiezen (deze poll is niet relevant voor vegetariers)

    • Hamburger
    • Shaslick
    • Visspies
    • Gemarineerde biefstukjes
    • Kipfilet met cajun kruiden
    • Gemarineerde varkenshaassate
  2. 2. Welke koude gerechten willen we? Hier graag TWEE gerechten kiezen

    • Pasta salade
    • Venkel salade met sinaasappel
      0
    • Gemengde rauwkostsalade
    • Tomatensalade met mozzarella en basilicum
    • Eiersalade met vers fruit en luxe slasoorten
    • Verse fruitsalade
    • Gegrilde groentensalade


Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ Heel goed, maar dat is nog even "onder voorbehoud". We moeten vanwege de lunchlokatie even bezien of er nog afzeggingen komen. Je bent dus de eerste op de reservelijst! (Ik kan het openingstopic nu even niet aanpassen: dat wordt morgenavond)

Link naar reactie

Tom Tom bestanden ? Nee toch ik wil alleen maar een mooie route beschrijving en ja wij zitten lekker vooraf en achteraf in het van der Valk hotel. Wie weet zien we er daar meer ???????

We hebben er zin in !!!!!

Link naar reactie

Ze komen beschikbaar, maar niemand verplicht je natuurlijk om die bestandjes ook echt te gebruiken... :book:

Ja ik zal heel eerlijk zijn, heb een lekkere Tom Tom 630 go en heb geen idee hoe je die route bestanden erop krijgt.... Dat is dus mijn probleem. Kijk lunch en diner adres zet ik er toch wel op als we het spoor bijster zijn.....

Hellup.

Link naar reactie

Ik ken niet al die TomTom-types, maar heb je een exemplaar dat je met een USB-kabeltje op je computer aan kunt sluiten?

Zo nee, jammer, dan gaat het niet lukken.

Zo ja, maar werkt je TomTom met het programma myTomTom op je computer? Dan lukt het ook niet.

In alle andere gevallen: ga via Windows-verkenner naar je TomTom en zoek het mapje itn op. Kopieer de routebestandjes naar dat mapje. De routebestandjes zijn bestandjes met de extensie .itn.

Je kunt nu in het menu van je TomTom de routeplanner opzoeken en dan kiezen voor 'laad een nieuwe route'. Vervolgens selecteer je het bestandje van je keuze.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb een poll toegevoegd aan de eerste post. We nog doorgeven WELKE gerechten we 's avonds bij Netl eten.

Wil iedereen die 's avonds mee eet vier "warme" gerechten kiezen en twee koude?

Voor de goede orde je kunt zo NIET je individuele bestelling doorgeven; dit is puur om te bepalen wat de meerderheid het liefste eet en dat zal ik over een week als onze keuze voor de hele groep (vegetariers uitgezonderd) doorgeven.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja leuk Roger. <_< Op sommige punten kun je van Bo nog meer volwassenheid verwachten en dit is er kennelijk zo één. :hypocritesmiley:

Overigens zijn dit soort grappen vooral zuur voor mensen die je niet eerst admin rechten hebt gegeven ... :sFun_whistle:

Link naar reactie

In alle andere gevallen: ga via Windows-verkenner naar je TomTom en zoek het mapje itn op. Kopieer de routebestandjes naar dat mapje. De routebestandjes zijn bestandjes met de extensie .itn.

Je kunt nu in het menu van je TomTom de routeplanner opzoeken en dan kiezen voor 'laad een nieuwe route'. Vervolgens selecteer je het bestandje van je keuze.

Nu even klieren en zoeken maar mijn tom tommetje kan het, map gevonden, menu gevonden etc. Dus nu even wachten op de bestandjes, weer wat geleerd.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb het nog 5x gedaan voor straf :TFR11C0::schater:

Roger is niet de enige die niet meerijdt en dineert, maar de poll wel heeft ingevuld. :nono: De eerstvolgende krijgt een ban tot na zes april, kan ik ook eens lachen. :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.