Ga naar inhoud

Ik heb al een e89 maar voor wie er nog wat vragen heeft topic.


sandere39

Aanbevolen berichten

  • Administrator

wat vinden we van deze?

maar ja ,ik heb het niet denk ik.

Als jij het niet hebt waarom moeten wij daar dan wat van vinden :blink:

We zouden kunnen zeggen dat wij dat wel een hele mooie E89 vinden :wub: en hem er op kunnen attenderen dat hij hem

voor 599euries per maand kan leasen als Sanderke even de centjes niet heeft :lachen:

Link naar reactie

Gewoon kopen man dat ding. Altijd dat gezeur over geld :P

Je wil 'm graag hebben, en volgens het kabinet moeten we meer geld uitgeven. Nou: 1+1=2 zou ik zeggen :lol:

  • Like 1
Link naar reactie

maar er zijn mensen die niet weten hoeveel geld ze precies hebben :blink:

Dat is idd wel apart.

Dat zijn overigens meestal mensen die zoveel geld hebben dat die z4 er wel af kan trouwens :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

@Sander, ik vind het op papier een mooie bak, zeker met die Alpina's, maar ik weet niet of ik zo snel een witte auto zou kopen op dit moment. Kleur wit is voor mijn gevoel toch al wel een beetje over zijn hoogtepunt heen ... Zonder garantie zou ik bij een aanschaf van dit bedrag ook minder aantrekkelijk vinden.

Link naar reactie

ik kan hem ook met garantie krijgen,maar dan word het 3k duurder.

en het is misschien niet zozeer dat ik het niet heb,maar meer of ik het er wel voor over heb.

ik kan beter even wachten denk ik iig tot de prijzen nog wat gedaald zijn dan past zo,n e89 misschien beter bij mijn budget :lol: .

en hoezo is het vreemd dat je niet precies weet hoeveel geld je hebt,ik vind telkens weer een nieuwe sok vol in de sokken lade.

hebben jullie je geld op de bank staan dan,tja dat is lekker makkelijk dan hoef je het niet te tellen ook.

Link naar reactie

Ga je aan deze E89 3x zoveel plezier beleven als aan je E85?

Dat was voor mij de reden om geen Boxster S te kopen....

Verder moet je natuurlijk gewoon je hart volgen en vooral niet de mening van anderen volgen.

Sterkte met je keuze.

Eindelijk hebben we de E89 vrijdag bij Ekris op kunnen halen.

Inderdaad, wat hierboven staat klopt, je gaat echt heel veel plezier beleven aan de E89.(ook qua snelheid :police: )

Het comfort van een luxe bolide en het rijgedrag van een lekkere sportauto (en geloof me maar ik heb ook in een porsche 911 en een boxter gereden, ik weet waar het over heb)

Het verschil met de E85 en de E89 is vrij groot, maar het is ook al aangegeven dat de E85 vele malen meer spartaans is dan de E89.

En ja, de een vind het niets de ander geweldig die vaste kap, ik kan je vertellen ideaal, geen zorgen dat je motor van je cabriokap verzuipt,of mogelijke idioten die even een mes over je kap halen op een parkeerplaats.

Het is echt hogere wiskunde als je ziet hoe de kap zich opvouwt in de kofferruimte.

De ruimte die je overhoud is toch nog wel behoorlijk (vergeleken met andere merken).

Het leuke is dat de geaccentueerde lijnen op de motorkap,dak en kofferbak zo zijn aangebracht dat de auto vele malen breder lijkt.

Daarbij hebben ze de daklijn een beetje naar het coupe model getrokken, wat toch een geweldig aanzicht geeft.

De achterzijde met die achterlichten doet me een beetje denken aan de 6 serie.

Kortom kan niet anders zeggen fijne auto, een ieder die overweegt een E89 aan te schaffen, de meningen zullen verdeeld zijn, maar ik denk als ze hier in gereden hebben ze wel overstag zullen gaan.

Niets te nadele van de E85 een hele mooie auto maar het rij gedrag is niet te vergelijken met de E89

De nieuwe Z4 een hele mooie auto met veel luxe en goed rijgedrag. :thumbup:

Foto's volgen nog, zoek nog een mooie locatie.

Link naar reactie
  • Administrator

... maar ik denk als ze hier in gereden hebben ze wel overstag zullen gaan.

Ik wil je plezier niet vergallen, maar ik heb na een proefritje juist besloten dat ik voorlopig geen behoefte heb aan een E89 maar het lekker bij de E85 houd ... :blink: ;)

Link naar reactie

Ja dat kan, net wat ik al aan gaf, de een loopt er mee weg en de ander spuugt er op.

Wat dat betreft ben ik wel blij dat we niet allemaal het zelfde mooi vinden, rijden we allemaal in de zelfde auto. :sHa_biggrin:

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Ik wil je plezier niet vergallen, maar ik heb na een proefritje juist besloten dat ik voorlopig geen behoefte heb aan een E89 maar het lekker bij de E85 houd ... :blink: ;)

Wat is daar precies jouw overweging, ik ben vandaag bij een zwarte 3,5 i E 89 wezen kijken maar ik twijfel een beetje of ik er wijs aan doe.( er moet tenslotte toch 30 k bij).

Viel de fun factor tegen in die e 89?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.