Ga naar inhoud

Ik heb al een e89 maar voor wie er nog wat vragen heeft topic.


sandere39

Aanbevolen berichten

Klopt, er staan geen foto's op de site.

Deze is vandaag pas ingeruild, en moet moet nog geheel worden klaar gemaakt.

Deze opties zijn aan boord:

Mf stuurwiel, 2TB Sportautomaat, 2XA Stuurschakeling, Elektrische stoelen met geheugen functie, Alarm klasse 3, Buitenspiegel pakket, Sportstoelen,

Koplampsproeiers, Opbergpakket, Park distance controle, Xenon verlichting, Regensensor, Automatische airco 2 zones, Lichtpakket, Navigatie proffesional, Bleutooth, Hifi actief luidsprekers, Elektrisch bedienbare kap op afstandsbediening, getint glas, telefoon kit ingebouwd in armsteun, cruise control enz enz enz.

Volgens de info die ik heb zou het een high executive moeten zijn

aangepast door Enigma
Link naar reactie

De nieuwe automaten van BMW zijn super, De E 89 heeft nog wel de zestraps automaat.

De combinatie automaat en cabrio is wat mij betreft perfect.

Met 255 pk komt ie ook goed vooruit. Super auto, hoor wel van andere forum leden dat de E 89 niet zo hardcore is als de e85.

Maar qua comfort is ie zeker met het high executive pakket een goeie.

Link naar reactie

Ik heb zelf nu de e85 2.5iS, ook een geweldige Z4, maar ja je wordt ouder en dan gaat comfort toch meer spreken.

Ga morgen een proefrit maken, laat jullie nog weten het het afloopt,

Link naar reactie
  • Administrator

Dat zou bij import heel goed kunnen. Laatst ook bij Ekris geweest: stond ook een import 23i zonder cc. Volgens de verkoper wordt retrofit zelfs niet ondersteund door BMW. Denk daar dus goed over na voor je een E89 zonder cc koopt...

Link naar reactie

Dat lijkt mij wel sterk, wel mogelijk dat je moet gaan programeren en het geen simpele snap-in is.


Maar heb wel vaker op nieuwe BMW's gezien dat men achteraf toch nog opties kon bijplaatsen, maar hey, probeer het en we weten het :)

Link naar reactie

@MauritsD'r is hier toch ook nog iemand op het forum, die ook achteraf nog (officieel) cc heeft ingebouwd in z'n E89 ??

Dus zou achteraf inbouwen wel gewoon moeten kunnen. Lijkt me ook wel logisch.

Link naar reactie

Ja, cruisecontrol aan boord, maar de optie lijst is zo lang dat ik er maar een greep uit heb gedaan.

Is geen import auto, is door hun destijds nieuw verkocht.

Heb inmiddels met de Z4 gereden, vind het een geweldig auto.

Klopt inderdaad de E89 is niet te vergelijken met de E85, zoals je al zei, minder hardcore.

Maar je krijgt me een stukje comfort, tja we worden ouder.

We hebben inmiddels de Z4 gekocht

Foto's volgen zo snel mogelijk.

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Ja mooi he, inderdaad space grau, maar als je hem zo ziet staan zou het ook nog havanna kunnen zijn.

CC zit er ook in, heb er gelijk bij uit gehouden dat de navi wordt ge upgrade naar laatste versie en de telefoon/media adapter in de armsteun krijgt ook gelijk een software upgrade naar de laatste versie.

Het blijkt dat er een aantal zijn die de iphone 4/5 niet herkennen, na een software upgrade moet dit probleem zijn opgelost.

Deze is geen import, Ekris had deze nieuw ook geleverd

En toch dat lichte interieur vind het nog steeds bijzonder mooi.

En nu maar dagen aftellen tot aflevering.

Heb nog een Z4 te koop, weet iemand of ik deze hier ook te koop kan zetten?

Link naar reactie

Donateurs kunnen hun autos hier verkopen. Weet niet hoe oud je oude liefde is, maar bij de mijne was verkoop een drama. Goede kleur, goede opties, goede kmstand meer de goede motor en niet verkocht krijgen. Gewoon te duur voor particuliere verkoop. Ingeruild, daarna was hij binnen een week verkocht voor een prijs die ik er ook voor vroeg. Het is niet anders :)

Link naar reactie

Had hem goed gekopieerd uit foto album van de iphone, maar toch nog iets mis gegaan.

Maar het is te zien waar we het over hebben, en dat is het belangrijkste.

Wat betreft mijn andere Z4 die is van 2003, strak onderhouden enz enz.

Zal kijken of ik morgen wat foto's online kan zetten met verdere specs.

Link naar reactie

Mooie Z, gefeliciteerd, alleen wel goed opletten met die lichte stoelen, als je een spijkerbroek o.i.d aan hebt krijg je er geheid vlekken op.

Ik zou er een flesje leerbeschermer tegen aan gooien, blijft ie ook mooi.

Link naar reactie

ja soms kom je tegen waar je al lang naar op zoek bent.

Deze is zoals ik hem wilde hebben, tja en dan moet je niet te lang wachten.

En leuke bijkomstigheid is dat deze compleet vol zit met alle bedenkbare opties.

Moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik ook nog bezig ben geweest met een Porsche van 2010.

Maar hierop loop je compleet leeg, niet allen qua onderhoud, maar als er een kleinigheid aan mankeert ben je pas echt aan de beurt.
En tegen het comfort en de mooie lijnen van een Z............vind ik de Z toch winnen.

Weet niet of ik hier ook mijn oude Z te koop mag zetten, hoor het wel als dit niet mag.

De oude Z is van 2003 (Mei) 2.5iS heeft pas een beurt gehad en is gekeurd.

94000 op de teller

Complete historie aanwezig met alle keuringsrapporten.

Compleet met hardtop, hardtophoes, hardtop beugel voor aan de wand, winterbanden (6 mm profiel rondom) originele koplampen met oranje knippers (in doos) zijn er bij (heb voor een week of 9 geleden net nieuwe koplampen met witte knippers er in gezet :muur: .nieuw van dealer, dus je weet wat ze kosten)

Bijgaande wat plaatjes van de Z

eyb0.jpg83m8.jpgd0fi.jpgorrk.jpg9wfm.jpgn9s5.jpg

Zit te denken rond de 12, mocht iemand interesse hebben, laat het weten.

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Auto te koop geplaatst om 14:17 uur en om 19:00 uur verkocht. :sFun_banana2::sFun_banana2::sFun_banana2::sFun_banana2:

Het internet werkt dus toch.

En nu maar wachten op de levering van de nieuwe bolide..................

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.