Ga naar inhoud

Ik heb al een e89 maar voor wie er nog wat vragen heeft topic.


sandere39

Aanbevolen berichten

Auto te koop geplaatst om 14:17 uur en om 19:00 uur verkocht. :sFun_banana2::sFun_banana2::sFun_banana2::sFun_banana2:

Het internet werkt dus toch.

En nu maar wachten op de levering van de nieuwe bolide..................

Verteld, stond iemand echt met paar uur naast de auto met cash?

Helemaal bijzonder gezien de fijne zomer die we nu hebben ;-)

Maar wel gefeliciteerd!

Link naar reactie

Ja, onbegrijpelijk, normaal als je wat te koop zet loop er mee te leuren om hem verkocht te krijgen.

Of de prijs is te hoog, of de kleur is niet goed of te veel gelopen.

Uiteindelijk verkoop je hem dan maar vaak niet voor de prijs die je wilt.

dit ging van proefrit----oke, verkocht. ??????

Dank iedereen voor de goede tips en leuke reactie's

Als ik de Z4 heb volgen er nog meer foto's.

Link naar reactie

^Nou, goed geregeld! Wil je nog delen wat je hebt gevangen voor je vorige ZZZZ?

ja, ik wil het best met jullie delen, wat ik al zei rond de 12 op de kop af.

Maar de Z was wel compleet, met hardtop en hoes en wandbeugel, winterbanden op velg en de oude koplampen met oranje knippers zaten er ook bij.

Heeft net de keuring gehad en een grote beurt, ofwel helemaal klaar.

En het dashboard aangepast in wortelnoten. (ja, oke daar moet je van houden, maar dat is smaak)

Mag wel zeggen een complete auto.

Maar hij was inderdaad wel erg snel verkocht..

Link naar reactie

Weet ik,maar wat toink ook al aan gaf, als je een auto te koop zet is er wel altijd op aan te merken, of de kleur is niet goed of de banden zijn te hard opgepomp enz enz.

Dan kun je beter de prijs niet al te hoog inzetten als je hem snel wilt verkopen.

Heb 4 reacties gehad op de Z4 de eerste heeft hem gelijk gekocht.

Vond de prijs niet verkeerd die ik er voor heb gevangen.

Weet als je geduld hebt kun je er misschien iets meer voor krijgen, maar hoe lang gaat dat duren.

Geen gezeur en gelijk verkocht

Nu zitten we het weekend met mooi weer, maar wel zonder cabrio :sCo_chinscratch:

Nog 7 dagen :angry:

Link naar reactie

jaja natuurlijk zo bedoelde ik het ook niet hoor,ik zei ook weg is weg .

maar dat helpt wel ,niet teveel vragen.

ik heb nu een boot te koop staan en ik vraag ook minder dan twee anderen op MP ,maar ook dan moet ik nog wat zakken.

maar ik wil dat ding wel graag kwijt dus weg is weg,en misschien weer een stapje dichter naar een e89.......... is ie al te koop arno?

btw arno wat vind jij van de melding onrustig boven de 200kmh?? herken je dat of is dat iets wat wel meevalt?

Link naar reactie

Oh trouwens, als je de e85 en e89 vergelijkt (duurste systeem) qua audio dan is die van de e85 veel beter. Als je ziet wat de meerprijs is voor hifi pro in de e89 dan vind ik het resultaat echt ondermaats. De e85 klonk heerlijk bij elk volume terwijl de e89 altijd wat onbehouwen en lomp klinkt.

Link naar reactie

Ik kan dan geen vergelijk trekken met het geluid van de standaard audio-installatie die normaal in de Z 4 (e89) zit, maar als ik het geluid hoor van de hifi pro die in mijn nieuwe Z4 zit, als het dak er niet af is, gaat deze er wel af. :punk:

En ik vond in mijn vorige Z4 (e85) al een behoorlijk sound in zitten.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb laatst proef gereden in een E89 met hifi pro en was inderdaad niet echt onder de indruk: het is niet beter dan de hifi pro in de E85, maar wel 7 jaar nieuwer. Daarmee absoluut niet slecht, maar het geluid van de hifi is dus niet geupgrade...

Link naar reactie

Ik vergelijk het met de E85, dat geluid was echt veel beter. Dit verhaal is trouwens ook veel te lezen op het Duitse Z4 forum waar veel eigenaren speaker upgrade sets monteren om het niveau wat op te krikken.

Mij valt het wel op maar ik stoor me er niet zo erg aan dat ik er iets mee ga doen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.