Ga naar inhoud

Audio & Video,en alles wat je kwijt wilt over home entertainment


sandere39

Aanbevolen berichten

Die zijn ergens steken gebleven hè Roger. Dat je een auto uit de 90-er jaren rijdt is nog tot daar en toe, maar helemaal geil worden van cassetterecorders en cd-spelers is echt not done :lol: :lol:

Geintje natuurlijk. Jullie zijn overduidelijk liefhebbers!!!

Link naar reactie
  • Administrator

Prutsers, Harman Kardon/Sonos moet je thuis hebben. Samsung aan de muur, en Philips en Sony in de kinderkamer... :sleep:

Allemaal goed en mooi spul, maar voor 7.1 kun je tegenwoordig amper nog compleet ergens terecht helaas... Ik heb getwijfeld over Marantz, prachtspul, zeker Bluray en Amp, maar dan zit je weer aan losse speakers. Wil je 7.1 dan ben je een vermogen kwijt als je goede kwaliteit speakers wilt hebben.

Naar mijn persoonlijke mening functioneert en communiceert alles van 1 merk nog steeds het beste met elkaar, of het nou Philips is of Sony, of Pioneer, of Marantz... Allemaal goed, maar onderling... zelfde als 2 Michelin banden voor en 2 Conti's achter... het is het nèt niet, als het al samenwerkt.

Plotsklaps was daar Philips met de 9900 voor, schrikt niet, € 2500,00! Dat werd me te gek, dus maar snel laten varen. Totdat ik ineens een aanbieding zag van Correct, complete set voor € 800,00. Kijk, daar werd ik nou vrolijk van! Besteld en de volgende dag op een pallet geleverd. Beetje vervelend was dat ik niet thuis was en Richelle wel. Die kon dus amper meer naar buiten, want de gang stond snel vol met zo'n pallet :lachen:

Lees hier een uitgebreide test van een Duitse site en wellicht neemt dat wat sceptische gedachten over Philips bij deze of gene weg. Deze set is gewoon echt waanzinnig goed!

http://www.areadvd.d...htr9900_1.shtml

En jahoor, Philips heeft echt wel prutspul gemaakt, maar dat waren dan ook de goedkopere plastic setjes.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Yup, dat is 'm. En weer € 100,00 goedkoper...

• Verpackungsabmessungen 1 (B x H x T) 575 x 450 x 540 mm

• Verpackungsgewicht 1 36 kg

• Verpackungsabmessungen 2 (B x H x T) 575 x 450 x 540 mm

• Verpackungsgewicht 2 36 kg

• Verpackungsabmessungen 3 (B x H x T) 1145 x 450 x 540 mm

• Verpackungsgewicht 3 50,9 kg

Dat verklaart de hoge bezorgkosten.

Link naar reactie

Ja dat snap ik. 122 kilo kipfilet is even duur als het bij de appie in de aanbieding is.

Oh ik zie het al: ik heb het niet over de bezorgkosten slimpie :P

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Goh! wat heb ik het simpel een Sony lcd in een kast,want wij willen geen groot zwart ding aan de muur.

En er hangen twee Beolab 4 speakers aan muur en de muziek komt uit de PC .

Oeps!! B&O en Phillips zijn vriendjes tenminste in de jaren 80.

beolab204.jpg

aangepast door throttle up
Link naar reactie
  • Administrator

Ziet er goed uit inderdaad Rob. Maar is deze set nog steeds 'actueel'? Ik vraag het omdat die Duitse test al uit 2009 is en het systeem dus al bijna vier jaar oud is ... Ook nog een gekke vraag (ik zou hem misschien wel willen kopen bij Correct, maar dan ga ik hem wel halen :idea2:): hoeveel snoer krijg je er eigenlijk bij en van welke kwaliteit is dat? Genoeg om die 7 speakers fatsoenlijk in je hele huiskamer te kunnen plaatsen, of valt dat nogal tegen?

Link naar reactie
  • Administrator

Hij is inderdaad eind 2009 in Nederland leverbaar geworden. Ik heb hem nu zelf sinds december 2011. Via Marktplaats heb ik de bijpassende Bluray speler BDP9100 erbij gekocht. Kabels zijn dik (als een elektriciteitssnoer) en van goede kwaliteit. De lengte van 4 achterkabels is volgens mij 12m p/kabel. Je krijgt er 7 kabels bij. De sub gaat via coax. We hebben een vrij groot zitgedeelte en heb alleen rechtsachter iets moeten verlengen. Daarbij wel opmerkend dat alle achterkabels via 1 zijwand naar achteren lopen. Aansluitingen zijn er genoeg, het enige wat NIET via de amp kan is 3D, maar die zou je (als je 3D wilt uiteraard) rechtstreeks naar de TV kunnen laten lopen. Als je een keer in de buurt bent, mag je gerust komen kijken/luisteren. Laat maar weten! Voor het geld koop je ook een simpel systeem bij de Media Markt en het verbaast mij eerlijk gezegd dat Correct nog steeds kan leveren. Bij het eventueel ophalen... Neem een busje mee!

htr9900_195755.jpg

Grijp je kans! Bijpassende Bluray voor weinig en als nieuw:

http://www.marktplaa...previousPage=lr

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Oeps!! B&O en Phillips zijn vriendjes tenminste in de jaren 80.

Nog steeds...

Toen de eerste betaalbare Plasmaschermen kwamen, leverde Philips er 1 voor ik meen 4000 euro. B&O leverde exact dezelfde met eigen ombouw voor + 25000 euro... mafkezen!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

hoeveel snoer krijg je er eigenlijk bij en van welke kwaliteit is dat?

Je kunt, als je geen kabel genoeg hebt, gewoon 2 x 0,75mm of 2 x 1.0mm gebruiken.

dat kan luidsprekerkabel zijn of gewoon tweelingsnoer van een bouwmarkt.

de speakertjes zijn maar 60Watt en duurdere kabel hoor je echt niet.

@Rob

ik heb even de specs bekeken en die zien er goed uit

vooral die lip sync functie is wel wat en houten luidsprekerkasten is ook een pre.

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Overigens voor de kenners... FB840, FA951.

Ik heb de FB820 met de FA951 / CD950 / FC950 gehad

maar vind mijn huidige set echt wel beter klinken Onkyo TXSR674e met de Dali IKON 6

en ja de Onkyo is een 7.1 maar heeft de mogelijkheid pure audio ;)

Link naar reactie

Prutsers, Harman Kardon/Sonos moet je thuis hebben. Samsung aan de muur, en Philips en Sony in de kinderkamer... :sleep:

ten eerste moet ik niets .........behalve poepen.

en om mensen die iets anders fijn vinden dan jij nou direct prutsers te noemen?

daarom .

Link naar reactie

tegenwoordig zitten er een stel eppo,s bij sony op kantoor als je een paar vragen hebt kun je net zo goed naar de supermarkt gaan ,dan word je net zoveel wijzer als bij hun helpdesk.

ten eerste moet ik niets .........behalve poepen.

en om mensen die iets anders fijn vinden dan jij nou direct prutsers te noemen?

daarom .

Ah, eppo's was meer op zijn plaats geweest begrijp ik <_< Uit het vergelijk dat jij maakt begrijp ik dat jij supermarkt personeel niet zo hoog hebt zitten. Ik weet niet wat erger is....

Link naar reactie
de speakertjes zijn maar 60Watt en duurdere kabel hoor je echt niet

Electrasnoertjes uit de bouwmarkt en 'goed genoeg voor m'n speakers' zou ik niet snel in één zin gebruiken...

(doet asbestpak aan en wacht flamewar af...) :Ghelyon:

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.