Ga naar inhoud

Audio & Video,en alles wat je kwijt wilt over home entertainment


sandere39

Aanbevolen berichten

Viespeuk, maar wel s'ochtens wakker worden met een wake-up light :thumbup:

das beter dan zo,n flikkerende tv kan ik je vertellen hahah

ik moet het alleen nog even eens worden met dat phillipsding over de juiste manier van het baasje wekken in de morgen.

Link naar reactie
  • Administrator

Onkyo TXSR674e met de Dali IKON 6

Nog steeds erg tevreden over dit setje...de Dali's zullen vast besproken zijn op het HT forum

Link naar reactie

...oude rommel...

In tegenstelling tot m'n auto's-van-een-zekere-leeftijd-en-van-een-zeker-eiland geldt voor mijn audio-spulletjes: "oude liefde roest niet"... :wink:

Of zoals iemand in dit zelfde topic al een [kuch] tijdje terug schreef:

...smaken verschillen nu eenmaal...

Waarin Marco helemaal gelijk heeft...

[als hij daarmee bedoelde dat er verschil tussen goede en slechte smaak is :hypocritesmiley: )

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
  • Administrator

Geld uitgeven kan iedereen (hoewel, als je zo eens in Amsterdam Zuid, 't Gooi, Oisterwijk, Haren, Wassenaar of Rosendaal rondkijkt kun je daar soms wel aan twijfelen natuurlijk). Voor mij is de volgorde dat je eerst een budget vaststelt en daar binnen op zoek gaat naar de beste prestaties. Dat heb ik gedaan, mede op basis van Whathifi.com awards en eigen waarnemingen. Dus ik ben er ondanks de categorie "speelgoed" toch van overtuigd dat ik goed zit binnen mijn budget. :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

^ x3

Die Philips set was ooit nieuw 2600 euro. Vond ik veel te veel geld. Rustig afgewacht en ineens stond de set bij Correct voor 800 euro, nieuw en op een pallet. Kijk, dan wordt het interessant! :lol:

Link naar reactie

Op dat HT forum zitten zeker ook van die gasten die denken dat een kabeltje van 300 eu beter is dan een stukje van 3 knaak 80 :clown:

Toen de JBL century gold net uitkwamen kostten ze geloof ik ook fl 9000 per setje maar die zullen ook wel niet goed genoeg zijn voor een audiofiel.

(ik heb twee sets staan gekoppeld aan een sony strda5000ES)

ach ieder zijn hobby denk ik.

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Vraagje, heeft er iemand een HTPC?

 

Ben een beetje aan t rondkijken, de popcornhour moet er misschien maar eens uit....heeft er misschien iemand ervaring mee of tips??

 

Heb btw de sony ES vervangen door een Yamaha Advance RX a 3060 Atmos versterker..... en t speakersysteem uitgebreid met 4 dali plafondspeakers .

De es word nu gebruikt voor de plafond speakers zodat de yamaha de voorste JBL,s via BI -wire aanstuurt ik heb nu een 11-1 configuratie en ik kan je vertellen dat dat Atoms, (helaas nog beperkt beschikbaar) ook thuis echt overweldigend is!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Ja. Met kodi. (kodi.tv). Werkt perfect. Ik draai het op een Mac Mini maar het draait op bijna alles. Ik vond het probleem met een dedicated mediaplayer dat er altijd weer updates uitkomen waar zo'n kant-en-klaar ding weer niet mee overweg kan.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.