Ga naar inhoud

Audio & Video,en alles wat je kwijt wilt over home entertainment


sandere39

Aanbevolen berichten

Technics is al sinds de oprichting van panasonic afaik

Philips is nog wel een aantal jaren lang deels eigenaar geweest van Denon. (denon en martanz fuseerden)

In 2008 hebben ze dat deel verkocht incl het eigendom in Marantz.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Je lijst klopt Rob.

Alleen Technics volgens mij niet

Technics is samen met Sanyo onderdeel van Panasonic

Ook hebben ze tevens het grootste gedeelte van JVC in handen

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Technics heeft een tijd een audiolijn gehad waarvan de DCC een 1 op 1 kopie was van die van Philips, vandaar dat ik dat dacht. Overigens heb ik nog een Matchline audiomeubel die vol zit met Bose spulletjes. Dat was de eerste surround set die Philips uitbracht met een waanzinnig geluid. Helaas nu achterhaald door de techniek.

Link naar reactie

Uhhhhh, ik zal wel modern wezen, maar ik heb al jaren een Bose installatie, genaamd 3 in 1 met een bassbox, en twee kleine speakertjes. Het was toen best duur maar het werkt fantastisch. In de slaapkamer een technics met vier boxen twee in de slaapkamer en twee in de badkamer, op de studeerkamer een sony met JBL boxen (groot) en dan in de diverse andere kamers nog wat klein spul als ghetto blasters en bij elkaar geraapte zooi....

Kortom een hoop herrie en best tevreden.....

Link naar reactie

in de slaapkamer :blink: wat gebeurd daar dan dat je zoveel kabaal nodig hebt :sFun_whistle:

Niet zoveel dus, vandaar ......

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Administrator

Zo, mijn juweeltjes uit Eindhoven staan/hangen na 14 maanden weer op hun nieuwe plek.

Kabeltjes wegwerken 2.0

kabels.jpg

Ikea hacking

setup.jpg

Glow in the dark

ambilight.jpg

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ambilight staat altijd aan op de meest wilde stand zeg maar :lol:. Prachtig! Alleen daarvoor al heb ik die tv gekocht :)

En thx! Heeft me de nodige uren gevloek, getier, bloed en zweet gekost om alle bedrading weg te werken. Alle bedrading voorbereid gelegd en pas gisteren alle apparatuur (en in de kastjes staat ook nog het nodige) aangesloten in de hoop dat alles werkte. En dat deed het, behalve dan dat ik van de mediacenters geen beeld heb. Maar die koppel ik binnenkort wel een keer los aan de tv. Denk eerder dat er in de uitvoer in XP iets niet goed staat.

Link naar reactie
  • Administrator

Ziet er strak uit.

Ik zit al twee weken aan te kijken tegen de ongeopende dozen van een Sony STR-DN1050 AV receiver en een Q Acoustics 7000i surround set. Ik moet van mezelf eerst mijn "home improvement" afronden en mag het dan pas opstellen .... Ik ben al zeker halverwege mijn home improvement en kom daar voor volgend weekend niet meer aan toe. <_<

Link naar reactie

afgelopen zondag heb ik van ellende een wakeuplight uit eindhoven (lees china) gekocht omdat er nauwelijks een ander merk te vinden is die en goed alternatief bied.

Ik ben blij dat je het mooi vind Rob maar ik heb de bekoring van Ambilight nooit begrepen,ik word er een beetje zenuwachtig van.

Link naar reactie
  • Administrator

Niets mis met dat spul van hun! <_<

Sander, de allereerste Ambilights waren nog niet zo geavanceerd als de latere versies. Je weet dat je de intensiteit kunt instellen? :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.