Ga naar inhoud

De huisdieren van z rijders


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Z rijders schijnen bijzondere mensen te zijn.

Bijzondere mensen, hebben bijzondere hobby's.

Vaak hebben bijzondere mensen ook de meest exotische huisdieren/vee in hun casa rondlopen.

Post hier dus, gebruikmakend van ondersteunend beeldmateriaal je huisdier, zijn naam en vertel er wat over. :sFun_nahnahna:

Link naar reactie

Ons huis wordt bewaakt door Puk.

Puk is een Kaninchen Teckel, van de allerkleinste soort. Puk is zodoende erg klein, en weegt ongeveer 5 kg schoon aan de haak.

Wij hebben Puk nu bijna 4 jaar in ons midden.

2012-05-22100139-1.jpg

En tijdens een tourtochtje:

2012-05-13135154.jpg

Link naar reactie

Hier twee katers -broertjes van elkaar- van intussen zo'n 2 1/2 jaar oud, model onbekend...

315024_260714114045460_752944231_n.jpg

Igor, de zwart-witte, heeft een fetish voor plastic in het algemeen en plakband in het bijzonder, en is niet weg te slaan als er pakketjes binnenkomen.

208872_240988559351349_168401040_n.jpg

Ook is hij goed in het dapper beklimmen van vanalles en nog wat, om er dan niet meer af te kunnen/durven...

60740_283945898388948_1780836919_n.jpg

Gustav, de rood-witte, is wat rustiger, maar zeker zo nieuwsgierig: hier checkt-ie of ik niet te veel heb betaald voor een gemengd boeketje gereedschap.

561398_246801535436718_753153911_n.jpg

En hier in een karakteristieke pose: "nee, laat mij nog maar even liggen..."

Link naar reactie

ok daar gaat ie.

eerst onze sam 7 jaar oud ,deze is heel graag buiten en vangt de hele dag muisjes.

klimt graag in bomen en haalt allerlei kattekwaad uit. op de achtergrond onze spike die is er helaas niet meer.

DSC00054.JPG

dit is muis 6 jaar ,die ligt het liefste op de kachel/op schoot/op een kussentje etc etc,deze noemen wij ook wel de kroel master.

P4090025.JPG

en dan diesel 6 jaar,een grote zware rode (ex)kater erg lief maar wel wat eenkennig/schuw,vliegt er wel weer als eerste op af als er iets te knokken valt (vreemd genoeg)

DSC00303.JPG

dit is de nieuwste aanwinst,roxy 2 jaar nog een vrij jong beestje maar sinds de sterilisatie uitgegroeid tot het dikste poesje van het dorp.

1350764385182.jpg

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • Administrator

(ex)kater

heb je hem laten ombouwen tot poes, dat je je Zed verbouwd okay maar dat je ook al aan je poezen begint :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Het is denk ik meer een semantische / filosofische kwestie Ruud: is een ontmande kater nog wel een kater?

Wel geinig om te zien dat Z-rijders tot nu toe vooral kattenliefhebbers blijken. ^_^

Link naar reactie

Heeej, een Heeler! :clapping:

Top honden! :thumbup:

Er heeft er hier iets meer dan dertien jaar eentje rond gelopen, helaas dit voorjaar overleden, mis 'm nog elke dag. (traantje wegpink, ben een watje :( )

Het beste maatje die ik ooit heb gehad. :)

DSC_0558a.jpg

Link naar reactie

nou vooruit...

Enzo, Landseer. Import uit Duitsland (hoe kan het ook anders) en 84 kilo schoon aan de haak....

enzom.jpg

toen die nog jong en fris was...

enzo1z.jpg

Drufis, Engelse Basset (eigenwijzer kan niet)

drufis2.jpg

drufis1.jpg

En nog een zwarte pers, geen foto van is van Nicole (mag gratis worden opgehaald...die pers bedoel ik :hypocritesmiley: )

Link naar reactie
  • Administrator

(eigenwijzer kan niet) echt wel....kijk eens in de spiegel :lachen:

(mag gratis worden opgehaald...die pers bedoel ik) dan laat maar

Link naar reactie

Ik ga hier niets plaatsen, ik heb helemaal niets met dieren. Behalve dan krokant gebakken en met een lekker sausje er over heen.

Of op het werk niemand te commanderen of thuis niemand om te knuffelen?

PS dit gaat boze reacties opleveren!?

aangepast door advanbrunschot
  • Like 1
Link naar reactie

Zullen onze vriend ook maar eens tonen!

Dit is Kamiel onze franse Bulldog van 16kg

Een rustige, brave, koppige maar ozo grappige hond...

Geen geknor, gesnurk of geprot? Kamiel is niet in de buurt!

Maar missen kunnen we hem niet meer na 1.5 jaar.

20120413172514.jpg

Snooze...

20121022225738.jpg

aangepast door ZeNnEr
Link naar reactie
  • Administrator

Nou, dan zal ik die monsters van ons ook maar even introduceren...

543148_10151321233545359_1607747653_n.jpg

Zie hier de broertjes Woef (li) en Diesel (re) van 9 jaar oud. Woef is de lichtste en ondeugendste, Diesel de zwaarste en de schijterd.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.