Ga naar inhoud

De huisdieren van z rijders


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

hierbij onze terrorist Bo.

11 jaar oud

DSCN0137.jpg

zo ligt hij meestal op de bank

IMG_2687.jpg

als we 'm kwijt zijn weten we dat we hier moeten zoeken

IMG_2980.jpg

aangepast door zzztje
Link naar reactie

Grappig die reacties over mijn naakte kat:-) van 'mooi' naar lelijk tot zelfs: 'Gatver' Ook de visite heeft er altijd een mening over. Ik denk dan altijd waar maak je je 'druk' om. Ik heb dit (oude en zeer sterke, gezonde, niet door gefokte ras) bewust gekozen. Ze zijn intelligent, speels, lief, etc. Wel is het zo dat ze heel intens zijn in gedrag ze 'eisen de aandacht op en zijn enorm aanwezig. Daar moet je tegen kunnen. Ik kan dat goed hebben en als je dat even niet wil snappen ze dat ook (na een paar keer wegduwen:-)

Ieder z'n meug en de boer neu.... zijn varken, zullen we maar zeggen:-)

Link naar reactie

Ieder z'n meug en de boer neu.... zijn varken, zullen we maar zeggen:-)

en gelijk heb je,als ik echt eerlijk moet zijn.....zie eigenlijk ook het liefst een kale poes ;)

aangepast door Ruud_19
FQVW
Link naar reactie

Al meer dan 16 jaar wordt ons leven vergezeld door broer en zus poes, eigenlijk poezen met een hoofdletter. Beide zijn geboren in 1996 als broer en zus en min of meer op een boerderij op een van de Zuid Hollandse eilanden. Dit voorjaar is Klus, onze rode kater (jeweet wel) op bijna 16 jarige leeftijd overleden. Dit is mij niet mee gevallen want je hecht je wel aan zo'n beestje. Waren behoorlijk beroerde weken.

Op dit moment is zuslief, Kosjka nog in goede (slaperige) vorm. Er ontbreekt echter herrie in huis, dus hebben we het stomme plan opgevat om weer twee nieuwe kleine katten het huis in te halen. Het is de bedoeling dat dat ergens in januari 2013 gaat plaats vinden. Met dank aan Nadia.

Als hommage aan Klus en Kosjka hieronder een paar foto's,

klus1.jpg\

Boven Klus, toen nog zeer alive en Kicking, hieronder in pais om de bank..

klus2.jpg

En hier Kosjka op de dozen bij de radiator, haar geliefkoosde plek sinds ze alleen is...

klus3.jpg

Het valt trouwens wel op dat de katten, met name Rode jeweetwel katers hier ruim vertegenwoordigd zijn.

Link naar reactie

We hebben hem alvast laten wennen aan de tafel.

Gaat helemaal goed komen met Kerst :lol:

hahaha die ruud met zn flappie

kijk eens naar mijn avatar

na de kerst is ie weg :nasty:

aangepast door coot
Link naar reactie

@David: wat zijn ze mooi geworden!

@Theo: ben benieuwd, selectieprocedure is begonnen! Tzt kun je je nieuwe aanwinsten hier showen.

@Alle anderen: zoek je een kat, jong of oud, altijd welkom bij onze stichting, er staat een deel op de site maar vaak zijn er nog meer katten beschikbaar (uiteraard alleen bij serieuze belangstelling).

Link naar reactie

Konijn is goed te eten de pootjes moeten er nog wel aanzitten een cm of 5, anders kan je niet controleren of het kat of konijn is.

Bij ons in de durpies stond regelmatig konijn op het menu, de boel belazeren waren ze ook goed in.

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.