Ga naar inhoud

De huisdieren van z rijders


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Op veel buitenlandse Z-fora heb je al jaren soortgelijke topics. Zo hebben onze oosterburen sinds 2008 32 pagina's weten te vullen onder het motto "manchmal ware ich gern meine Katze" ( http://www.zroadster.com/forum/index.php?threads/manchmal-wäre-ich-gern-meine-katze.44887/page-32 ) ;)

Link naar reactie

Op wie doel je?

op diegene die liever een hond hebben!

kattenmensen moeten gewoon accepteren dat hun dier gewoon doet waar het zelf zin in heeft en nauwelijks af te richten is.

onze sam wil gerust met je mee lopen over het dorp,en hij komt ook wel als je hem roept,maar allemaal alleen als hij daar zin in heeft.

als je even niet oplet dat doet ie dit!

DSC_0377.jpg

Link naar reactie

Eigenwijzer kan echt niet???

Bo & Britt.

Twee red & white Beagles 9 jaar jong,als je gebruik wil maken van je stoel moet je er eerst een beagle uit schuiven.

Voor de jacht gefokt jammer genoeg, ze kunnen daarom nooit loslopen dat kost katten levens.

P1000316.jpg

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Dit is Tess, onze bull terrier

8252097893_c641d59650_z.jpg

ze is gek op water en de zee in het bijzonder

hieronder waren we op Texel.

8253180866_3b647b73ea_c.jpg

extra voordeeltje, :thumbup:

de meeste duitsers zijn bang voor deze lieve honden,

dus iedere dag een gratis kuil op het strand :lachen:

Link naar reactie

ach wat maakt het nou uit zeg,je leert elkaar alleen maar beter kennen door ook de andere liefhebberijen te bespreken.

zo ontdek je misschien nog meer overeenkomsten onder elkaar.

en degenen die er niets mee te maken willen hebben reageren gewoon niet op een dergelijk topic,simpel!

aangepast door sandere39
Link naar reactie

ach wat maakt het nou uit zeg,je leert elkaar alleen maar beter kennen door ook de andere liefhebberijen te bespreken.

zo ontdek je misschien nog meer overeenkomsten onder elkaar.

en degenen die er niets mee te maken willen hebben reageren gewoon niet op een dergelijk topic,simpel!

En daar sluit ik me dan helemaal volledig bij aan!

Link naar reactie
  • Administrator

Maak kennis met het slimste konijn op deze aardbol Snoef

als ik s' avonds naar buiten ga maakt hij het licht voor mij aan........of is het toch die bewegingsmelder :blink:

Uiteraard krijgt hij de komende weken azijn te drinken ( om jullie maar voor te zijn )

imagemou.jpg

imagecne.jpg

Link naar reactie

huisdieren op een BMW forum :blink:

ok, vooruit dan maar....

onze 2 yorkjes, zusjes en bijna 4 1/2 jaar

dit is Boke, een beetje de terughoudende v.d. twee, maar supperlief

img0804na.jpg

en dit is Fieke, de baas, echt een schatje en rotverwend maar dan ook echt ROTVERWEND, mag bijna alles en zit ook meestal op schoot of vlijt zich met haar kopje op mijn schouder, famile die dit ziet moet dan ook altijd lachen en met de woorden "amai wat een verwend hondje, onvoorstelbaar"

img0806kg.jpg

groetjes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.