Ga naar inhoud

De huisdieren van z rijders


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

en de prachtige kat Nots (samentrekking van NO NUTS) en hij stond duidelijk in de rij voor mooi, en daarna vergeten langs slim te gaan.....

248123_364569960263505_441434028_n.jpg

Link naar reactie

onze Ugly, ja zo heb ik hem echt genoemd. Hij is nu wel op normaal gewicht, dit is 3 uur nadat hij uit asiel met ons is meegekomen

225994_169138323140004_3603689_n.jpg

Hoe kun je zo'n lieve en goudeerlijke Bully nou Ugly noemen.

hij is helemaal niet ugly met z'n mooie driehoek oogjes :thumbup:

aangepast door coot
Link naar reactie

hij heette eerst Spike maar wij wilde hem een nieuw leven geven dus ook nieuwe naam. Bully's zijn echt heel erg leuk, dit is de eerste maar denk niet de laatste! Hij is mooi van lelijkheid dus ja Ugly.

Link naar reactie

beide, na een jaar durfde hij zelfs over de schutting te lopen maar duurde niet lang, hij viel eraf :lachen:

Link naar reactie

Komt me wel bekend voor, onze rooie had 2 hersencellen en die communiceerde echt niet met elkaar, maar hij was wel lief. Onze nieuwe heeft de afgelopen twee weken ook al niet uitgeblonken in slimme acties, zijn zus is een stuk bij de hander. Binnenkort foto's van onze twee nieuwe kwelgeesten, genaamd Popov en Scipio....

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dit is Tess, onze bull terrier

8252097893_c641d59650_z.jpg

ze is gek op water en de zee in het bijzonder

hieronder waren we op Texel.

8253180866_3b647b73ea_c.jpg

extra voordeeltje, :thumbup:

de meeste duitsers zijn bang voor deze lieve honden,

dus iedere dag een gratis kuil op het strand :lachen:

Toffe hond van je! Dan plaats ik ook maar even een foto van mijn staffordshire bullterrier Paco.. hij ziet er gelukkig niet zo gevaarlijk uit dan de meeste denken.. met dank aan het LOVE kussen.. :lol:

20130205134524.jpg

aangepast door raoul
Link naar reactie

Gatver Sander das slecht nieuws, maar er is wel goed dieetvoer in de handel of bij de dierenarts.

Wij hadden vroeger thuis ook een kat die zo'n dieet had en die is er nog best wel oud mee geworden.

Link naar reactie

Das idd wat minder Sander. Hopelijk heb je een goede dierenververzekering die het een en ander voor je kan vergoeden. Ik werk zelf in de zorg en heb vaak met diabetes te maken... zou raar zijn als je straks je kat bloedsuiker moet prikken en vervolgens wat insuline.. :wacko: Ook nog nooit gehoord dat dieren hier last van kunnen hebben maar dat kan als er problemen zijn met zijn alvleesklier of wat dan ook. Hoe ben je hier trouwens achter gekomen.. moe? Veel drinken? In ieder geval veel sterkte met Sam!

@coot... de foto waar paco op het fauteuiltje zit is niet van hem.. had ie gewild! Haha.. net nieuw gekocht en hij is er al een paar keer stiekem op gekropen. Hij mag wel af en toe bij ons op de lederen bank zitten. Is ook makkelijk schoon te maken. Houd jullie hond trouwens van zwemmen in de zee?

aangepast door raoul
Link naar reactie

tja het komt idd ook bij dieren voor,maar het zou goed te managen moeten zijn met insuline.

een dieet is denk ik niet de oplossing.

en verzekering,nee maar ja soms heb je geluk soms heb je pech.

en zolang sam een goed leven heeft krijgt hij van ons wat hij nodig heeft.

Link naar reactie

Wat een watje die Tess, die van ons duikt en zwemt gewoon onder water :blink:

Die van mij duikt ook! Op zoek naar stokken.. hij vist soms de raarste dingen uit het water.. soms een stuk van een waterplant.. die idioot toch! Wel een keer moeten redden uit de maas en was ook nog niet eens dicht aan de kant (+/- 12 meter) .. bleef ongeveer 6 seconden onder water en kwam niet meer naar boven.. ben met kleding en al het water ingesprongen en kon hem gelukkig nog zien door zijn witte bef.. ik hoefde gelukkig nog net niet te duiken.. vies water! Als ik niet had opgelet en ik was gewoon verder met een andere wandelaar die ook aan de kant stond aan het praten, dan was mijn lieve hond er nu niet meer. Maar desondanks wat er allemaal gebeurd was, houdt mijn hond nog steeds van zwemmen... en duiken :cool2:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.