Ga naar inhoud

De huisdieren van z rijders


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Zoals reeds eerder gemeld door mijn wederhelft hebben we ook katten (gehad) en die zijn echt van mij, maar kan ik het toch niet na laten om ook nog 2 foto's te plaatsen van honden die deel hebben gemaakt van ons gezin lang geleden!

sector969399.jpg

Charlie, 4jr geworden en bang voor vliegjes

sector757175.jpg

Nero, 12 jr geworden gekregen toen hij 4 jaar was met 2 A4-kantjes commando's waarnaar hij heel goed luisterde (bij zijn vorige baasje dan)

sector656439.jpg

Bobo, 9 jr geworden. heerlijke red tabby kater, maar zo blond als ik weet niet wat en kon in de bank/stoel gaan zitten als Al Bundy

sector960631.jpg

Robbie (de look a like van Bobo maar zijn eerste jaren opgegroeid op een boerderij/buiten) en Zoe zwarte pers en zo dement als een deur maar is er nog steeds

sector7731383.jpg

Robbie is helaas in april 2010 overleden door domweg van de leuning van de bank te vallen door toedoen van (waarschijnlijk) een hersenbloeding

Link naar reactie
  • Administrator

... Zoe zwarte pers en zo dement als een deur maar is er nog steeds ...

Hoe doe je dat? Is ze daarmee niet ook onzindelijk geworden? Toen een van mijn twee katten dement werd was die binnen echt niet meer te handhaven + waar ze voorheen vrolijk via een soort kattenluikje op het dakterras ronscharrelde is ze nadat ze dement was tot twee keer toe in 1x van 13 meter hoog naar beneden geduuwd ... :blink:

Link naar reactie

Totdat een van mijn collega grappenmakers erover heen ging stond er "naar beneden gesprongen"... ^_^

die collega pik je dr zo tussenuit

geduuwd ????

volgens mij kunnen ze niet allemaal niet schrijven :lachen:

en Ivo en Dirk,

bij ons in het midden betekent het ook hetzelfde als bij jullie :punk:

aangepast door coot
Link naar reactie

hieronder volgt een citaat van onze minister van algemene zaken en financiën

Platinum members --> members die zich in het verleden op bijzondere wijze hebben ingezet voor het forum.

Dit is zijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.