Ga naar inhoud

Reactietopic zomerrit editie III - 8 juli 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

Ah, laat ik eens de eerste zijn.

Ja we hebben veel regen gehad, maar dan zie je gelijk dat de kap op een paar punten nog even afgesteld moet worden.

Het enige vervelende was die 3-serie voor ons. Toch jammer dat op de spaarzame momenten dat we open reden

de dame voor ons van links naar rechts door de plassen aan het zwalken was :rant::) .

Verder maakt het allemaal niet zoveel uit. Routes zijn altijd leuk, met wie je ook aan tafel zit het is altijd gezellig,

het rijden blijft dikke pret. Uiteindelijk bepalen wij de sfeer.

Groeten Martin en David.

Link naar reactie

Ik ben tot halverwege de middag geweest. Daarna thv Voorst er tussenuit gepiept omdat ik 's avonds niet mee zou eten en ik daar redelijk dicht bij huis was.

Het was een leuke toertocht, erg aparte ervaring om met zoveel Z-tjes op pad te zijn. De route was mooi en het weer was k*t, maar daar mag ik als coupé rijder vast niet over klagen ;)

Bij deze wil ik ook de organisatie bedanken voor het opzetten van de rit, erg netjes geregeld allemaal!

Wat foto's van vandaag:

medium.jpg medium.jpg medium.jpg medium.jpg medium.jpgmedium.jpg medium.jpg medium.jpg medium.jpg

Meer foto's volgen in een post hieronder.

aangepast door MadMarky
Link naar reactie

Ik ben wel geweest de hele dag ;-) en kan zeggen dat we na de middag toch nog met de kap eraf hebben gereden en zelfs nog een aantal keren de zon hebben gezien die meteen behoorlijk warm was.

Wel een paar keer weer de kap dicht moeten doen maar over het algemeen was de middag qua weer behoorlijk.

Organisatie was weer eens top maar daar zijn we onderhand bijna aan gewend geraakt.

Toch bij deze super bedankt voor deze erg mooie route ondanks dat het weer soms niet mee werkte.

En dan eindigen zo dicht bij huis, binnen 4 min.

Wij vonden het weer super gezellig en tot een volgende keer, foto's moet ik nog bekijken, die volgen nog wel.

Link naar reactie
  • Administrator

Auto's top wederom met 1 vreemdganger, maar die voelde zijn eigen niet op zijn gemak en was zo vertrokken :sFun_whistle:

(de dreier tellen we niet mee, was van de organisatie. Verzamelplaats kon niet mooier, route super, erg mooi lunch heerlijk en het weer .....wat minder :ph34r:

Rob, Richelle, Gerwin en Jeannette top geregeld chapeau :thumbup:

en omdat foto's meer zegt dan woorden:

img0165xn.jpg

img0166qy.jpg

img0176be.jpg

aangepast door Ruud_19
Link naar reactie
  • Administrator

img0202nu.jpg

en wie durft wat niet in te halen

img0204qd.jpg

Jeroen, een fietser (ging ook wel heeeeeel hard)

img0205fl.jpg

img0208p.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Nou de rit eindigt op 1km voor het huis in een drama... Richelle schrok van een overstekende haas en schuift op de afslag van de snelweg in de berm over een lantaarnpaal. Touring ws total loss, Richelle ok. FF geen zin om iets te schrijven, bijkomen van de schrik en morgen van alles regelen, bedankt allen in ieder geval voor de rest gezellige dag...

Bedankt voor de opbeurende reacties, maar graag hieronder verder over de rit. Stond vannacht stijf van de schrik, moest het ff kwijt. Open nog wel een apart topicje.

Thx R&R

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Van afstand bedankt voor de organisatie. Al weer een geslaagd forum evenement, door een mooi gebied. Jammer dat we er niet bij konden zijn een beetje bij :gathering: is altijd leuk.

Over de touring stuur ik wel een PM-etje

Link naar reactie

Wat een klote bericht! Het belangrijkste is natuurlijk dat Richelle er ongeschonden is afgekomen, maar ik de schadepost zal flink zijn. Zal ook wel geen gevalletje verzekering zijn. In ieder geval veel sterkte met de afwikkeling.

Link naar reactie

Rob, Richelle, Gerwin, Jeannette, hartstikke bedankt voor alles! Veel mensen hebben geen idee hoeveel werk erbij komt kijken, een paar stippen in een programmaatje zetten is zo gebeurd maar het tig keer voorrijden, aanpassen, puzzelen om stukken aan elkaar te krijgen, navibestandjes maken enz enz naast een drukke baan is weer goed gelukt!!! Was gelukkig reuzegezellig en 's middags werd het nog bijna leuk toen we welgeteld 12 minuten en 37 seconden open konden rijden. Foto's volgen later. Jammer dat R&R zo'n enorme domper hadden op de terugweg, we zien het topic tzt wel verschijnen. De rit was in ieder geval erg mooi... denk ik. We doen hem nog een keertje over als het wèl fatsoenlijk weer is. Leuk om een paar nieuwe gezichten te zien die ook besmet zijn met het Z-virus.

Link naar reactie

Onze eerste rit met het forum, de ZZZ(Z)-besmetting is weer wat toegenomen. Leuke rit, prima georganiseerd, jammer dat het vochtigheidspercentage wat hoog lag.

Mooie route, hoewel sommige stukjes op het eind wel van het offroad-forum gepikt leken :lol: Gezellige mensen en veel -voor ons- nieuwe gezichten, nieuwe auto's, nieuwe namen. Nu alles nog aan de forum-nicks zien te koppelen :wacko: Gaan we bij volgende ritten wel verder aan werken. We gaan deze route zeker nog eens doen als het wat droger en zonniger is. Complimenten aan de organisatie, daar moet heel veel werk in gezeten hebben. Top!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zie je losse topic nog niet, dus toch maar hier: sterkte met de afhandeling, zal wel weer het nodige gedoe opleveren...

Had dhr Kroket niet nog een overtallige E46 staan?

Link naar reactie
en wie durft wat niet in te halen

Jeroen, een fietser (ging ook wel heeeeeel hard)

Zoals je ziet reed-ie met z'n driewieler midden op de weg, dus ik kon er onmogelijk langs. Bovendien had ik zo eindelijk eens een keer iemand voor me rijden in een tempo dat ik bij kan houden. :P
  • Like 1
Link naar reactie

Afijn, heel veel dank aan de organisatoren. Het was weer een rit door een prachtige omgeving, met goed verzorgde stops en gezellige mededeelnemers. :clapping: Die mededeelnemers zien we gelukkig grotendeels weer terug op 26/8, begreep ik (Ronde van Utrecht :hypocritesmiley: )

De modderpaadjes waren leuk; even kijken of ik dat DTC-lampje brandend kon houden. Wijze les: bij de volgende 'Rob-rit' de auto niet meer vooraf wassen, maar achteraf.

Ook apart om je voorliggers kwijt te raken, vervolgens je achterliggers ook, dan maar op basis van de TomTom verder rijden met het idee dat je als allerlaatste zult aankomen bij de lunch om er tenslotte achter te komen dat je juist voorop rijdt. :lachen:

De rit krijgt nog een vervolg: morgen ga ik eerst de Staatsloterij winnen en vervolgens die E89 Mille Miglia ophalen bij Dusseldorp. Nou ja, dat is althans het plan. :P

Hopelijk heb ik morgenavond even tijd om de foto's online te zetten. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.