Ga naar inhoud

Reactietopic zomerrit editie III - 8 juli 2012


Maurits

Aanbevolen berichten

Hoi Rob, Richelle, Gerwin en Jeanette,

Bedankt voor de leuke en enerverende rit door de Veluwe en langs de IJssel. :clapping:

Voor ons was het de eerste keer dat we meereden en het is ons goed bevallen, ondanks dat het weer niet altijd ff meewerkte.

Net als meerdere leden gaan we de route deze zomer zeker nog een keer overrijden met mooi weer.

Jammer dat de dag zo vervelend eindigt voor jullie, Rob en Richelle, maar gelukkig zijn jullie beide nog ongedeerd.

Veel sterkte nog met de afwikkeling.

Tot de volgende keer, ook aan de overige leden. :3:

Link naar reactie
:sFun_whistle: nee nog niet... morgenavond staat het in de planning!! Heeft iemand een modderborstel ?? :wacko:
Link naar reactie

Zoals je ziet reed-ie met z'n driewieler midden op de weg, dus ik kon er onmogelijk langs. Bovendien had ik zo eindelijk eens een keer iemand voor me rijden in een tempo dat ik bij kan houden. :P

Sowieso de laatste keer dat ik jou een fietser zag passeren reed je 'm bij na van de sokken en volgde er derhalve ook een redelijke kannonade :lol:

Al iemand die zijn auto weer gewassen heeft na de zomerrit gisteren. ;-p

Toevallig wel ja :) (en belangrijk: de bodem goed met de hogedruikspuit gereinigd)

èn gesleuteld (welliswaar niet aan de Z maar aan een citroen :book: maar dat maakt niet uit; van onderen zien alle auto's er grosso modo hetzelfde uit ;) )

Beter dan op de bank voor de tv zitten (dus Nadia, als je je afvraagt wat ik bijvoorbeeld s'avonds doe als ik zo weinig tv kijk.......)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

auto weer gewassen heeft na de regenrit van gisteren?

<_<

Na 4 uur poetsen op Gaby (k(ca)bi) afgelopen zaterdag, wat zag ze er mooi uit :wub:

waarna deze, verschrikkelijke, weg-piraterige, bestuurster (van betreffende cabrio) tijdens deze prachtige, vochtige, en modderige rit; sorry Ans, de modderspetters zijn van Ed-doo-tje, maar ik was de aanstichtser :punk: zeg maar zoo (das korter dan dierentuin); das de tweede (of derde) jeugd :P

heeft Hans (Kazan) beiden ZZZ/ZZZ-tjes weer schoon in de stalling gezet.

Het was zo frustrerend, na al dat gepoets, door de modder te moeten rijden; er was geen weg terug toch?

Ik MOEST even de modder uit de banden rijden :wub:

:blush: ik zal me de volgende keer volwassener gedragen :hypocritesmiley:

Het klinkt misschien schuldbewust; "kep dur wel van genoten" :P

ghi ghi ghi

Wanneer is de volgende "regen" :lachen: rit

Link naar reactie

organisatie bedankt we hebben er ondanks t wat mindere weer..... weer van genoten.

wel balen dat t voor R&R zo moest aflopen....gelukkig geen gewonden!

sterkte met de afhandeling.

ff kijke of t lukt wat foto's te plaatsen

img0068vx.jpg

yam yam

img0091cj.jpg

Igor wil OOK n eigen cario!

img0084v.jpg

leuk clubje toch

img0122sh.jpg

img0123ih.jpg

wat liet Hans hier eigelijk zien?

img0125p.jpg

Sorry Ans :petje:

Link naar reactie

P1040173.jpg

een van de weinige scherpe foto's omdat het fototoestel scherpstelde op de druppels haha

P1040183.jpg

Arme wandelaars.... dapper hoor. Ook nog een enkele fietser gezien.

P1040186.jpg

Ja hoor we houden de moed erin

P1040187.jpg de paden op de lanen in

Link naar reactie

P1040189.jpg

Op zich was het een heel mooie route!!

P1040191.jpg

de eerste afhakers (en geef ze eens ongelijk)

P1040192.jpg

even voelen of het droog is...

P1040195.jpg

vertrek bij de lunch, zou het dan toch eindelijk droog worden?

P1040198.jpg leuke dijkjes en we hebben ik weet niet hoeveel molens gezien

Link naar reactie

P1040205.jpg

de newbees vermaken zich prima, yes ze gaan uit hun dak!

P1040207.jpg

Igor vindt het allemaal wel best en wordt de hele dag door wisselende fans uitgelaten

P1040210.jpg

de organisatie heeft ook lol samen

P1040211.jpg

en zij zijn ook blij dat we zonder paraplu buiten kunnen staan

P1040212.jpg

"Ik heb eens een keer een vignet HIER geplakt en toen kreeg ik een boete!!"

P1040213.jpg

Hoera, de nieuwe zonnebril kan op!!!

Link naar reactie

Hallo allemaal,

Ook wij hebben genoten, wat een gezelligheid en wat een mooie rit! En de organisatie natuurlijk bedankt om het winnende lot in onze goodie bag te doen, hopelijk kan de zonnebril de rest van de zomer op mijn neus blijven zitten!

Dit was mijn eerste forumrit, als het even kan ben ik er de volgende keer weer bij.

Enige domper (nou ja, alles is relatief, ik schrok veel meer van het bericht van Richelle, sterkte!, hopelijk kan de schade snel afgehandeld worden en hopelijk zonder financiele consequenties), was natuurlijk dat mijn dak niet meer open ging toen de zon opeens wel scheen! Het oranje lampje brandde. Diverse forummers waarschuwde me al voor een kapotte motor, dus ik ging toch minder lekker naar huis. Dat de waterafvoer een zorgenpunt was, wist ik niet. Zojuist even geprobeerd, weer storing, opvangbak op en neer bewogen, rode hendel, etc en jaaaaaaaaaaaaaa, hij doet het weer! Pffffieuw. Meteen even de waterafvoer gechecked. Dit lijkt niet goed te gaan. Het duurt erg lang voordat het water er weer uitkomt. Heb er aan beide kanten een half glaasje water in gegoten, nou, in de tussentijd heb ik 2 bier kunnen drinken eerdat de eerste druppels op de grond kwamen en da's raar, want meestal is de auto dorstiger dan mezelf :lol:

Tsja, ik had al bij aanmelding voor de zomerrit al aangegeven dat de auto normaal bij regen niet buitenkomt, maar ik wist ook echt niet dat de auto daar slecht tegen kan. Ik zal komend weekend de stealer eens vragen e.e.a. na te kijken.

Tot de volgende rit!

Berent-Beau.

Link naar reactie

Klasse Berent-Beau. Om heel eerlijk te zijn had ik, gezien de manier waarop je je aanmeldde (alleen mooi weer rijder), verwacht dat je je met een rotsmoes zou afmelden of na een half uur zou afhaken. Tja vooroordelen hè, als je iemand niet kent. Maar nee hoor, ik heb je alleen maar met een grote grijns gezien de hele dag! :thumbup: (Daar waar Edwin en ik zoiets hadden van: wat doen we hier in hemelsnaam :muur::cold::wacko: , ach het is lullig voor de organisatie om af te haken)

Leuk om te zien dat nieuwe mensen het naar hun zin hebben bij een eerste rit. Het is toch altijd spannend als je voor het eerst komt: wat voor 'volk' zal er rondlopen, ohjee ik ken niemand enz. Hopelijk heeft iedereen zich welkom gevoeld. Ach de vuurdoop heb je gehad in ieder geval. :drank:

Ohja en sterkte met het oplossen van het probleem

Link naar reactie

Dat de waterafvoer een zorgenpunt was, wist ik niet. Zojuist even geprobeerd, weer storing, opvangbak op en neer bewogen, rode hendel, etc en jaaaaaaaaaaaaaa, hij doet het weer! Pffffieuw. Meteen even de waterafvoer gechecked. Dit lijkt niet goed te gaan. Het duurt erg lang voordat het water er weer uitkomt. Heb er aan beide kanten een half glaasje water in gegoten, nou, in de tussentijd heb ik 2 bier kunnen drinken eerdat de eerste druppels op de grond kwamen en da's raar, want meestal is de auto dorstiger dan mezelf :lol:

Hier kun je lezen waar de afvoerkanalen zitten die je schoon moet maken. Succes!

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=11615

Link naar reactie

@ Berent-Beau : hier nog een linkje om je op weg te helpen :

http://www.shipkiller.com/How%20to%20UnClog%20your%20SoftTop%20Drains.pdf

heb het vandaag zelf ook nog even gecontroleerd, wanneer je "apenhandjes" hebt kun je via het gat voor het achterwiel met een slangetje in de "aftapplug" wat water spuiten, dan komt daar ook behoorlijk wat troep uit en hoef je niet een deel van het binnenscherm te verwijderen, ben je al op de helft ;)

Link naar reactie

Moddercrossen viel wel mee toch?

img7762h.jpg

Alle herinneringen zijn weer weggespoeld... :rolleyes:

zzzgewassen.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.