Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Vraagje, hoe doen jullie dat met rijden in het buitenland.

Ik ben wel ANWB lid maar alleen in Nederland.

Is het omzetten naar tevens buitenland of regelen in de reisverzekering de beste optie's.

Je weet maar nooit maar in geval van pech is het wel handig dat je ergens op kunt rekenen al gaat Roodkapje ook mee toch <_< .

Hoor graag hoe anderen dergelijke zaken regelen.

Groet, Ferry

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je weet maar nooit maar in geval van pech is het wel handig dat je ergens op kunt rekenen <_< .

Hoor graag hoe anderen dergelijke zaken regelen.

Roger heeft nu een Qpee en kan veel gereedschap en reserveonderdelen meenemen. Er gaan in iedergeval een paar dozen lagerschalen mee ;)

Link naar reactie
Is het omzetten naar tevens buitenland of regelen in de reisverzekering de beste optie's.

Door schade en schande wijsgeworden ;) buitenlanddekking bij Routemobiel prima geregeld, al heb ik zelf de indruk dat het niet uitmaakt hoe of waar je het regelt als het maar geregeld is. Even vergelijken wat het kost om het in je autoverzekering erbij te plussen met de extra ANWB kosten zal de doorslag wel geven.

Je weet maar nooit maar in geval van pech is het wel handig dat je ergens op kunt rekenen al gaat Roodkapje ook mee toch <_< .

gun die kerel ook z'n vakanties! het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij als een soort 'travelling technician' achter een groep Z's aanrijdt. Alleen als je de sleutels in de achterbak van je Z4 :muur: gooit en de klep neerknalt en geen kant meer op kan, mag je een poging doen. Duidelijk dat hij het wel leuk vindt om de boormachine in zo'n ding te zetten <_<:schater:

Link naar reactie
Alleen als je de sleutels in de achterbak van je Z4 ;) gooit en de klep neerknalt en geen kant meer op kan, mag je een poging doen. Duidelijk dat hij het wel leuk vindt om de boormachine in zo'n ding te zetten <_<:schater:

Gelukkig heb ik geen Z4 :schater:

Gr, Ferry

Link naar reactie
Vraagje, hoe doen jullie dat met rijden in het buitenland.

Ik ben wel ANWB lid maar alleen in Nederland.

Ferry, het omzetten van NL-dekking naar Europadekking kost iets tussen de EUR 20-25. Lijkt me goed te overzien (NB: is optie zonder vervangend vervoer, die variant is wat duurder)

Had ik afgelopen zomer gelukkig nét op tijd gedaan om de Wegenwacht een sleutel-in-afgesloten-kofferbak-laten-liggen-uitdaging kosteloos op te laten lossen... <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Geheel in lijn met de top gear traditie zal er een auto meerijden waarin je moet overstappen als je Z het begeeft en je het niet ter plekke zelf kunt repareren...

Die auto? Een Zafira! <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Kleine update...

We hebben een afmelding (was al onder voorbehoud aangemeld).

De baron & barones hebben hun plekje via geheel natuurlijke weg bemachtigd :thumbup:. Welkom!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Is al bekend wanneer de deelname definitief is en de kosten bekend zijn.

En de definitiefe route?

Ben al druk aan het oefenen in de sneeuw of is er in september geen sneeuw meer in de bergen op de weg? :schater:

Vandaag heb ik trouwens een witte Z3 , zie je niet vaak :schater:

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator
Is al bekend wanneer de deelname definitief is en de kosten bekend zijn.

Deelname is definitief zodra wij alles hebben uitgewerkt en hotels moeten worden aanbetaald. Hier heb ik Richelle inmiddels mee aan het werk gezet :unsure:

En de definitiefe route?
Die krijg je in je routeboek een week of 2 voor vertrek of zo. Ga hem in het voorjaar een keer voorrijden :D
Ben al druk aan het oefenen in de sneeuw of is er in september geen sneeuw meer in de bergen op de weg?

Begin oktober heb ik al wel een keer sneeuw meegemaakt op de Gotthard, maar je weet tegenwoordig nooit :thumbup:

Link naar reactie
En de definitiefe route?

Wat ik er van begrijp uit de reaktie topics van eerdere ritten, dat er door de verschillende deelnemers meerdere routes gereden worden.

Hierdoor komen ze elkaar vaak als tegenligger tegen.

Leer alvast een algemen regel uit het rijden in de bergen:

Bij smalle passen hebben omhoog gaande Zetjes, voorrang op afdalende zetjes.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

:unsure:

Richelle is al druk bezig met hotels zoeken e.d., we doen ons best om 20 auto's mee te kunnen krijgen!

Link naar reactie
Als Sjonnie nou bij Henk of Guido in de auto stapt, ......

Tegen passagiers heb ik geen bezwaar (nou ja, tegen sommigen misschien wel), :huh:

Graag wel een eigen 1, of 2 persoonskamer (Geen kamergenoot die na 3 biertjes de boel onderkotst, of een huilende veertiger met een midlife crisis). <_<

Link naar reactie
Graag wel een eigen 1, of 2 persoonskamer (Geen kamergenoot die na 3 biertjes de boel onderkotst, of een huilende veertiger met een midlife crisis). :fiew:

jij hebt zeker met MdV gepraat :huh: . Frenkie (S)toploss kon er in Duitsland echt niets aan doen toen die Tinus zijn kussen onderkotste... <_<

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.