Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Dat zou mooi zijn. Twee afvallers voor me op de lijst volstaat ook.

Misschien komt er wel een forumcrash die helemaal niet te herstellen valt, dan moet de lijst weer opnieuw worden samengesteld... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien komt er wel een forumcrash die helemaal niet te herstellen valt, dan moet de lijst weer opnieuw worden samengesteld... :rolleyes:

Persoonlijk zou ik dan een andere smiliey gekozen hebben,nl. :thumbup:

Link naar reactie
Misschien komt er wel een forumcrash die helemaal niet te herstellen valt, dan moet de lijst weer opnieuw worden samengesteld... :unsure:

Weet niet hoeveel invloed je hierop heb, als je het maar achterwege laat :D

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator
Er is geen posting waar mee ze zich heeft aangemeld :notok:

Er zijn nog andere wegen die naar Rome leiden Henk... PM, SMS, FAX, e-mail, etc. In dit geval was het iDeal :rolleyes:

:blink:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik durf hem al bijna aan om te stellen dat we ca. 20 kamers kunnen gaan bemachtigen. Heb inmiddels al diverse reacties van hotels terug dat ze, al dan niet i.c.m. een naastgelegen hotel, aan de vraag kunnen voldoen. Nog even geduld dus, maar 't ziet er goed uit! :m:

Gr. Rob

Link naar reactie
  • Administrator
eerst nog even een beurtje bij Roodkapje

Je kunt nog wel 2 beurtjes laten doen bij Ruud... 't is pas in september hè :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
een wegenwachtabonnement met Europadekking.

Na die opmerking van Frank, krijgt dit weer een hele andere lading :schater:

Link naar reactie
:huh: Is Ed weer "Out of order"

zal wel weer aan het ventiel :shifty: liggen, of hij slaapt :ok: , komt vaker voor (ook Ruud wordt hier weer genoemd ;) )

jajaja kom net thuis. ga zo slapen hoor. Over 7 uurtjes gaat de wekker weer geloof ik.

Als Ruudje maar alvast op bed ligt dan is hij ook een keer op tijd :schater:

Zit jouw ventieltje nog op zijn plek :unsure: of kan ik dat beter aan Nadia vragen :schater:
Ik zal zo even voelen maar dan weet ik niet of we op tijd zijn :thumbup:

:unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
:schater: :schater: :schater: Het moet niet gekker worden hier.

En dan is dit nog maar online, het grootste gedeelte van dit zooitje ongeregeld wil ook mee naar Zwitserland, kun je je voorstellen hoe dat er daar aan toe zal gaan? :thumbup:

Link naar reactie
Ik durf hem al bijna aan om te stellen dat we ca. 20 kamers kunnen gaan bemachtigen. Heb inmiddels al diverse reacties van hotels terug dat ze, al dan niet i.c.m. een naastgelegen hotel, aan de vraag kunnen voldoen. Nog even geduld dus, maar 't ziet er goed uit! :thumbup:

Gr. Rob

:rambo: YESSSS........... zeker goed bezig Rob,hoop dat het definitief word :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

WE GAAN MET 20 AUTO'S!!!! ;)

Reservelijst is opnieuw geopend, voor het geval er toch nog mensen zijn die achteraf evt. toch niet meekunnen. Dus mocht je nog zoiets hebben van "shit, ik wil toch graag mee", laat het dan even weten.

We gaan een keuze maken uit de diverse hotels en hopen met een week of 2 een keuze te hebben gemaakt waarna het definitieve aanmelden d.m.v. een aanbetaling kan beginnen. Zodra je aanbetaling binnen is, is je deelname dan ook echt definitief. Kom je op een later moment dan toch tot de ontdekking/conclusie dat je niet mee kunt, zul je zelf vervanging moeten regelen (bijv. met iemand van de reservelijst).

Nog maar een kleine 8 maanden! :wub:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.