Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Bijna weer februari, we komen dichterbij :thumbup:

Yep!

Even een kleine update:

Hotel in Andermatt is zo goed als rond, evenals in Bormio.

Aan het Lago Maggiore zijn ze niet zo snel, dus nog even wat andere hotels aangeschreven...

Waarschijnlijk komt er een logistieke wijziging in de rit van Bormio naar Como (dag 5) :rolleyes:

Link naar reactie
Waarschijnlijk komt er een logistieke wijziging in de rit van Bormio naar Como (dag 5) :rolleyes:

Maken we toch geen probleem van :thumbup:

Succes dan nog maar met de organisatie.

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Ik kreeg zojuist een tweede afmelding binnen, dus er zijn weer 2 plekken beschikbaar! Eenmaal, andermaal, wie o wie? <_<

Stand van zaken momenteel:

Hotel in Andermatt en Bormio bevestigd, Lago Maggiore nog niets (wordt het toch kamperen Nadia ;)).

Binnenkort ontvangt een ieder die zich heeft opgegeven een PM met daarin alle gegevens, 't is nog ff wachten op dat kl***jes-Italiaanssprekende-volk ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Mochten er nog meer mensen zijn die nog niet 100% weten of ze mee kunnen/gaan of inmiddels al weten dat het NIET gaat lukken, zouden jullie mij dit dan even per PM willen laten weten? Prijsafspraken worden gemaakt op 25-30 personen minimaal dus als het er echt veel minder worden, moet ik hier rekening mee gaan houden.

Alvast bedankt!

Rob

Link naar reactie
Hotel in Andermatt en Bormio bevestigd, Lago Maggiore nog niets (wordt het toch kamperen Nadia :unsure:).

:o:nono: Minimaal een eigen douche en eigen toilet. Dus.... als je dan toch een luxe stacaravan regelt, vraag gelijk of ze er ook airco bij hebben :rolleyes:

Link naar reactie

Zou de topictitel niet veranderd moeten worden?

Als ik al die afzeggingen bekijk zit het nog helemaal niet vol (het zou eventuele potentiële deelnemers op het verkeerde been kunnen zetten :wave:)

Link naar reactie

Dit lijkt mij de mooiste en vetste tourtocht die het forum kent. Ik ben van het weekend met een kameraad en mijn Ibiza ecomotive door Duitsland wezen touren. Vanaf dat moment hebben we afgesproken om ook een internationale rit te rijden met de Z3.

Ik heb hem net opgebeld maar het is beiden tegen begin/intro van schooltijd aan en voor hem zit er misschien promotie in waarvan hij weet dat hij die periode niet vrij kan krijgen.

Maar ik wil zo graag mee:(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.