Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

14-[2][7dgn] Z3Mrunner (Yangkie & Annelies)

15-[1][7dgn] Sjonnie Kroket (Roger)

lekker dit zeg :thumbup: eerst gecheckt of die twee leipe forumpipo's :clown: & :petje: echt niet meegingen. Heb natuurlijk geen zin om daar met die lui opgescheept te zitten. Komen vervolgens allebei met (kennelijke) onzinverhalen over 'denk niet dat ik weg kan, misschien heb ik het dan ineens wél druk' (echt zo'n opmerking van een zelfstandig ondernemer die smachtend uitkijkt naar betere tijden :schater: ) , 'mag eigenlijk niet weg van mn vrouw' (ja joh, stel je eens voor dat ze thuis ook net zo'n grote waffel hebben als dat ze hier online lopen te blaten :thumbup: ).

Dus ik dacht me veilig aan te kunnen melden, weekje weg van dat gajes B) . En ja hoor, nog geen 4 uur later staan ze er toch tussen :ok:

:vader:

Ok ok ok ... geintje hoor. Stiekum vind ik het mooie groep bij elkaar zo Rob! :thumbup::rolleyes: Nu nog een plekje vinden voor De Baron...

Link naar reactie
  • Administrator
Nu nog een plekje vinden voor De Baron...

Als Sjonnie nou bij Henk of Guido in de auto stapt, dan is het probleem opgelost. Dwz als zij met hem 7 dagen in 1 auto kunnen/willen doorbrengen en dát betwijfel ik :schater:

Link naar reactie
Als Sjonnie nou bij Henk of Guido in de auto stapt, dan is het probleem opgelost.

Sjonnie heeft voor het eerst een kans om eens in zo'n strakke coupe vader.gif die bergen te bedwingen ipv in een torderend bootje cheerleader.gif , wat denk je dat hij zal doen... :thumbup:

Daarbij is "rijden" beter dan "ernaast zitten", vraag Ingeborg maar :rolleyes:

Link naar reactie
.... Heb natuurlijk geen zin om daar met die lui opgescheept te zitten.

Dat is idd een tegenvaller :thumbup: , maar ga er van uit dat ze toch wel zullen afzeggen, cq hun inschrijving ten gelde zullen maken :schater: .

Link naar reactie
Daarbij is "rijden" beter dan "ernaast zitten", vraag Ingeborg maar :thumbup:

Daarom gaat ze denk ik niet mee......

Op de vrije dag kunnen we ook de Centovalli andersom bedwingen.

Link naar reactie
Als Sjonnie nou bij Henk of Guido in de auto stapt, dan is het probleem opgelost. Dwz als zij met hem 7 dagen in 1 auto kunnen/willen doorbrengen en dát betwijfel ik :schater:

:rolleyes::thumbup: zeg heb jij een klap van de molen gehad. Sjonnie gaat geen stoel afstaan, geen stoel aanbieden, geen hotelkamer delen, geen eten delen, geen drank delen kortom ik ga lol maken...met de rest van de meute :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
geen stoel aanbieden

Dat zou ik toch nog maar eens in overweging nemen, kan je w.s. een hoop geld opleveren :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Tjonge tjonge dat gaat snel die aanmeldingen (als ik dat tempo op de passen maar bij kan houden). :rolleyes:

Het voordeel is: we rijden van de ene naar de andere bergpass. Je kunt elkaar moeilijk kwijtraken :fiew:

Jullie staan op de lijst!

Link naar reactie
  • Administrator
Dat bepalen wij zelf wel :rolleyes::schater:

U bent bekend met de Zwitserse verkeersregels? 15km/u te hard is rijbewijs foetsie en op bergwegen dient rustig te worden gereden.

De boetebedragen zijn inkomensafhankelijk. Hoe meer je verdient, hoe hoger de boete :fiew:.

Link naar reactie
  • Administrator
Zit ik even niet op te letten en is de rit al vol. :unsure:

Kun je september sowieso niet Ivo? Hoe langer je wacht, hoe lager je op de reservelijst komt, want ook die zal wel vol lopen en d'r zal best nog wel het e.e.a. doorschuiven...

We gaan de komende weken met de hotels aan de slag. Enig voorwerk leerde ons dat bijv. in Andermatt en omgeving de hotels meestal maar een beperkt aantal kamers hebben. Hierdoor is het maximum op 15 auto's bepaald om te voorkomen dat we over meerdere hotels verspreid komen te zitten. Wel zo gezellig om samen te ontbijten etc... Uiteraard gaan we ons best doen om wat grotere hotels te zoeken, die ook in het hoogseizoen nog betaalbaar zijn EN over voldoende parkeergelegenheid beschikken (want ook dat is niet altijd het geval). Mocht blijken dat er ruimte is voor meer dan 15 auto's, dan kunnen er uiteraard ook meer mee.

Link naar reactie

Wij wilden in Juni nog samen weg en daarna medio Augustus met het gezin gaan we naar Italië (Garda of Magiorre).Om op het werk ook anderen de gelegenheid te geven verlof op te nemen wordt September een beetje te veel van het goede.

Maar ik blijf het wel volgen want you never know

Link naar reactie

En het is Ans & :thumbup::unsure: Eddo! :ok:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.