Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nou, de Italiaans sprekende Zwitsers zijn eindelijk ontwaakt uit hun winterslaap...

Ik had ook nog maar 3x gemaild sinds januari of zo :notworthy:

Maar goed, er komt snel antwoord op mijn vragen, dus hopelijk geen camping aan het Lago Maggiore :schater:.

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Ik kan ook m'n caravan aan het Garda laten staan....... :schater:

Kunnen we daar met ongeveer 30 man in? :thumbup:

Link naar reactie
Kunnen we daar met ongeveer 30 man in? :thumbup:

30 man en één vrouw??? :nono: :D

Link naar reactie
........ in die omgeving met de motor op pad. Ik zal zwaaien ^_^

Leuk , maar je kan beter een rondje weggeven op en zonnig terras.

veto

Oh gut, ze heeft al een woordje italiaans geleerd

Link naar reactie
Gaat het goed met de voorbereidingen en zijn er al wijzigingen in route, locaties etc...?

Kan me voorstellen dat je erg benieuwd bent maar als iemand naast zijn full time baan iets in het buitenland regelt en nog ruim vijf maanden de tijd heeft, kan ik me ook voorstellen dat alles nog wel even duurt (overigens diep respect voor Rob, dat je met twee ritten bezig bent.... :notworthy: of is het een kwestie van goed delegeren en om de haverklap jezelf wegplannen? :schater: ). Komt goed hoor Ferry, wedden om een bungee jump? B) Maar eh mocht er nieuws zijn dan horen wij het natuurlijk ook graag :lol:

Link naar reactie
Komt goed hoor Ferry, wedden om een bungee jump?

Ik wordt wel eens 007 genoemd en heb een Z3 en we komen bij de locatie waar "Golden Eye"is opgenomen maar een Bungee jump, nee sorry dat laat ik voorbij gaan, ik film de acties wel van de liefhebbers :notworthy:

En zeker diep respect voor Rob maar ben alleen erg beniewd.

Link naar reactie
  • Administrator
overigens diep respect voor Rob, dat je met twee ritten bezig bent.... :notworthy:

4... (paasrit telt dubbel want daar heb ik de meeste respect voor nodig, thx! ;))

Nou om maar gelijk even een update te doen... Ik héb een locatie aan 't Lago Maggiore, komt net op de mail binnen. Mét privézwembad en privégarage, maar zonder restaurant en daardoor in verhouding wat aan de hoge kant qua prijs tov de andere hotels :lol: (want geen diner incl.). Op zich niet zo'n probleem, de avond van de rustdag kunnen we zowiezo apart dineren (zal in de praktijk ook wel gebeuren), aankomstdag moet ik dan nog iets op verzinnen, denk niet dat we met ruim 30 man zomaar een plekje in een restaurant kunnen vinden :schater:.

Er staan nog wat aanvragen uit en ben inmiddels ook al aan het zoeken naar iets vlakbij het Lago Maggiore ipv aan het meer. Ik zoek dus nog gewoon even verder tussen de bedrijven door ^_^.

Edit 21:56u: 't kan snel verkeren... mooi hotel gevonden, nu even antwoord op mijn mailtje afwachten :)

Met de hotels die ik heb vastgelegd en de offerte van het hotel aan 't Lago Maggiore, heb ik inmiddels de prijzen zo goed als zeker rond:

€ 85,00 per persoon per nacht (double room)

€ 105,00 per persoon per nacht (single room)

Mochten er dus alsnog single rijders zijn die evt. een kamer willen delen, neem dan even met elkaar contact op en laat het mij weten. Zo ik kan inzien hebben alle hotels aparte bedden (pin me er niet aan vast B)), maar het kan wel enorm in de kosten schelen :smart:

Bovenstaande is incl. ontbijt en diner, excl. drank en lunch en excl. diner voor 2 avonden.

LET OP!

Bovenstaande kosten heb ik voor de zekerheid wat ruimer genomen ivm de koerswisselingen van de Zwitserse Franc. Ik heb de hoogste koers van de afgelopen maand aangehouden. Mocht achteraf blijken dat het goedkoper is geworden (lagere koers ten tijde van betalen hotels), dan krijgt uiteraard een ieder netjes zijn deel daarvan terug.

Link naar reactie

Nou, geweldig dat je het allemaal aan het regelen bent :notworthy: , ik heb er echt zin in. :lol:

En ik denk dat er sowieso niemand überhaupt bij mij op de kamer wil....zeker als er iets met uien op het menu heeft gestaan smiley_fart.gif:schater:

Link naar reactie
€ 85,00 per persoon per nacht (double room)

€ 105,00 per persoon per nacht (single room)

....

Bovenstaande is incl. ontbijt en diner, excl. drank en lunch en excl. diner voor 2 avonden.

Eh.... snap het niet helemaal, incl ontbijt en diner... excl diner voor 2 avonden? Maar hoe dan ook zal het me een zorg zijn ik ben al blij dat we in een gebouw slapen en een eigen kamer met sanitair hebben. :schater:

En met dat eten komt het wel goed, we gaan gewoon net als een grote drukke Itatialaanse familie ergens om half twaalf naar binnen, overschreeuwen alles en iedereen (lenen desnoods ergens rondrennende kinderen om geloofwaardig over te komen) en dan komt het eten helemaal vanzelf, grote schalen met de meest heerlijke dingen, zo heb ik het althans al een paar keer mogen meemaken.

Mochten we verder nog ergens over mee mogen denken dan horen we het wel ;)

Link naar reactie
Ehm, volgens mij staat dat gewoon in het berichtje vermeld hoor. :thumbup:

Niet goed gelezen dus..

KLopt de nacht bij locatie aan 't Lago Maggiore en de rustdag !!

Link naar reactie
  • Administrator
ik ben al blij dat we in een gebouw slapen en een eigen kamer met sanitair hebben. :schater:

Wie zegt dat? Gewoon een gedeelde plee en douche op de gang hoor! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Edit 21:56u: 't kan snel verkeren... mooi hotel gevonden, nu even antwoord op mijn mailtje afwachten :muur:

Ik word hier echt zo moe van... hebben ze weer niet voldoende kamers :thumbup:

Link naar reactie

Hè balen. Ken je de uitdrukking over de dooie mus? Just checking... :thumbup:

Het is inderdaad heel lastig om op afstand een hotel te zoeken/vinden, dat aan zo veel voorwaarden voldoet, ik spreek uit ervaring...

Maar het komt vast helemaal goed, gewoon volhouden en blijven zoeken!!! :thumbup:

Misschien kan een lokale vvv je nog helpen, schiet me nou te binnen.

Link naar reactie
  • Administrator
Misschien kan een lokale vvv je nog helpen, schiet me nou te binnen.

Die adviseerden mij de lokale camping Campofelice in Tenero... :thumbup:

Edit:

SHIT! Bedenk me nu pas dat daar een hotel naast staat :P

Gelijk ff mailen gemaild. Mooi hotel, hoge torenflat met al dan niet uitzicht over het meer, camping ernaast en het mooie is... daar mogen we dan gratis gebruiken maken van alle voorzieningen ;).

Grote Supercoop is op loopafstand (5min). Prima lokatie, nu hopen op positief respons :thumbup:.

Link naar reactie
  • Administrator
Desnoods opsplitsen in 2 locaties een idee?

Jij in de één, je vrouw/vriendin in de andere? :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.