Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Hotels zijn gemaild :thumbup:.

Ralf, ik heb van jou nog geen reactie gekregen, wellicht zit je Inbox vol :wave:. Zou je mij nog even z.s.m. kunnen contacten?

Ik heb gevraagd om een optie voor 3 extra kamers tot eind juli. Ik ga er vanuit dat dit geen probleem moet zijn bij de 3 hotels. Diegene die OVB staan hebben dan nog even bedenktijd. Mochten er nog anderen zijn die tóch mee willen, laat het in ieder geval even weten!

Nog maar 4 maanden en een paar dagen :shifty:

Edit 16:50u: Hotel in Andermatt heeft de 3 double room optie al bevestigd :)

PS. Thx Bart!

Link naar reactie

Komt er een kleding protocol?

Ik bedoel, op fotos van de Berlijnritten heeft iedereen een lederhosen aan. Wordt dat hier ook geadviseerd/verplicht?

Link naar reactie

Rob, ik heb je een pm gestuurd.

Helaas kan ik nu niet defi bevestigen. Ik zal dus niet mee gaan, jammer maar het is niet anders.

Hopelijk dat het volgend jaar wel past in mijn werk-agenda...

Veel succes met de verdere organisatie en dank voor alle energie die jullie nu al in de tour geïnvesteerd hebben.

Link naar reactie
  • Administrator
Edit 16:50u: Hotel in Andermatt heeft de 3 double room optie al bevestigd ;)

Hotel in Bormio inmiddels ook :thumbup:

Link naar reactie

Hoi Rob,

Zet ons maar op de lijst erbij. We weten het volgende week zeker maar dat zal ik je dan laten weten.

gr Aad & Miranda

Link naar reactie
Hoi Rob,

Zet ons maar op de lijst erbij. We weten het volgende week zeker maar dat zal ik je dan laten weten.

gr Aad & Miranda

Leuk! Heel verstandig besluit :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Ho-ho-ho, nog ff niet zo snel :thumbup:

Ik moet nog even de reactie van het hotel in Cannobio afwachten of zij een optie geven voor 3 kamers.

De bevestiging voor 10+4 is al wel binnen, maar geen antwoord op mijn vraag, dus nogmaals gesteld :thumbup:.

Nog even afwachten dus. Moozz heb ik al een PM gestuurd.

@ Aad, je staat er bij, ik wacht je def. reactie even af.

Link naar reactie
Leuk! Heel verstandig besluit ;)

Dacht ik ook, nog even wachten op bevestiging van vakantie Miranda en als er nog kamers zijn (maar ik weet zeker dat Rob dit voor elkaar krijgt) gaan we er zeker bij zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

Cannobio heeft ook 3 kamers in optie genomen ;).

Voor het geval dat iemand mij wil contacten over de tour: rob [punt] mobiel [et] planet [punt] nl

Link naar reactie
  • Administrator

Moozz staat er bij en heeft een PM gehad. Zodra Aad het zeker weet, krijgt hij er ook 1 :lol:

Maar snel even nog 2 extra kamers in optie regelen :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
op de camping...

Jij denkt zeker ook nog steeds uit de gevarenzone te zijn hè? :lol:

7123_1.jpg

De middelste had ik voor je in gedachten :shifty:

Link naar reactie
Aad schiet eens op man, anders belanden jullie sowieso op de camping...

Miranda zit deze week in de UK en ik hoop dat ze as maandag terug op kantoor het zeker weet.... maar ja mijn jongste is zo slim geweest om z'n paspoort kwijt te raken (het is goed dat z'n hoofd vast zit anders was hij dit ook zeker al kwijt geraakt :shifty: ) en aangezien alle ambassades in de UK de komende dagen vrij zijn..cq niet bij de gegevens kunnen komen ze misschien pas dinsdag terug....

Maar de camping is een probleem als er een grote stacaravan is met airco en jacuzzi... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
als er een grote stacaravan is met airco en jacuzzi... :lol:

Voor die airco zet je de raampjes maar tegen elkaar open (het waait daar nogal) en een grotere jacuzzi dan het Lago Maggiore kun je haast niet krijgen. Moet je wel zelf voor je bubbels zorgen :shifty:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.