Ga naar inhoud

Top 10 ergernissen in het verkeer


Individual

Aanbevolen berichten

  • Administrator

franse auto's die moeten ze allemaal verbieden op del inkerbaan

WAT!!!!! :smiley_getalife: vanmorgen nog zo'n 328Ci cabrio van de linkerbaan af moeten jagen omdat die met 110 links bleef rijden :rant: (waar 130 mocht)

Link naar reactie

Waar ik me echt aan erger zijn die kl@@t hommels die niet weten hoe je op een rotonde met je knipperlichten moet omgaan. Zet een ldb z'n rechter knipperlicht aan, om vervolgens niet af te slaan en op de rotonde door te blojven rijden. Dat kostte me dus bijna mijn mooie MG. Zakkewassers en nog boos toeteren ook......

Lang leve het defensief rijden.....

  • Like 1
Link naar reactie

... !@#$ rotonde @#$% knipperlichten...

X2!

En liefst gecombineerd met op willekeurige plekken remmen op de rotonde, zonder af te slaan...

Deze week weer een paar van die hersenlozen voor me, ik ga voor m'n volgende leasewagen maar op zoek naar iets met een bullbar :rant:

  • Like 1
Link naar reactie

Geen verkeer irritaties, iets anders.

Snelheid en snelle auto's in het openbare verkeer is maar een heel precair iets. Tis geen race baan.

Het valt mij dit op dat BMW verkopers snel opmerkingen maken over een feit dat ik als 1e/2e auto een Volvo rijdt... Ze beginnen spontaan dwaas te lullen over dat Volvo's traag zijn en dat ik de BMW M-zoveel etc moet hebben. Kijken ze soms direct op de RDW kenteken site om te zien hoeveel PK's/KW's de huidige auto heeft van de bezoeker? Laat toch zijn!

Link naar reactie

Reed vandaag op de A2 van utrecht naar a.dam

APK bewijs in dashbordkastje,

Wegenbelasting betaald

gordeltje om

105 km op een vrijwel lege 5 rijstroken baan.

Voelde me net een gedresseerde aap.

  • Like 1
Link naar reactie

Dat mag zeker, een hele lijst (die ik trouwens best vermakelijk vond), is in een ander topic gegeven.

Maar het moet niet niet persoonlijk beledigend zijn, cq. publiekelijk een verachting uitdrukken.

En dat verschil / die essentie heb je blijkbaar nog steeds niet begrepen

  • Like 1
Link naar reactie

Afgesproken!!! o ja ze zijn niet monogaam die Bonobo's wel bedreigt met hun bestaan.

Maar waar ik naar toe wil zijn diertransporten ik haat die dierenbeulen.

Moet dat nou paarden in een gare versleten trailer met een klapperend zeiltje achter zijn kont.

Kippen en eenden die door de rijwind door elkaar gerost worden.

Ga zo maar door.

Waarom?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.