Ga naar inhoud

Top 10 ergernissen in het verkeer


Individual

Aanbevolen berichten

Als ik ooit reïncarneert dan als Bonobo aap S.V.P.

Mischien meneer kroket ook als vrouwtjes Bonobo??

Als jij wilt reïncarneren als bonobo en je vraagt of Sjonnie wil reïncarneren als bonobo-vrouwtje, dan ben ik bang dat dat toch wel iets prijsgeeft over jouw latente gevoelens jegens de heer Kroket. :lol:

Kun je me trouwens uitleggen wat bonobo's te maken hebben met verkeersergernissen? Ik kom ze namelijk slechts hoogst zelden tegen op de Nederlandse wegen.

aangepast door Individual
Link naar reactie

Nee, dat is je makke. Jij hebt geen probleem. Dat heeft iemand anders...

Ach Bart, jij hebt toch best wel veel geleerd in die 6 maanden :thumbup:

Als jij wilt reïncarneren als bonobo en je vraagt of Sjonnie wil reïncarneren als bonobo-vrouwtje, dan ben ik bang dat dat toch wel iets prijsgeeft over jouw latente gevoelens jegens de heer Kroket. :lol:

Wat zal ik zeggen, ik hou van ruimtevaart, van bootjes en een shelby sla ik ook niet over... :wub: .... :clown: ... :lachen:

Link naar reactie

dit is irrititaaaant joh!

en dan bedoel ik niet alleen het muzakje .

nu is het ook wel een beetje idioot om dit stukje weg als autoweg met 100kmu in te richten het is een stuk van iets van 600 meter en daar mag je dan vanaf de rotonde tot even voor de stoplichten van de oprit A8 100kmu.

maar het is wel zo ,ik denk dat de meesten niet weten dat de groene band in de dubbele middenstreep betekend dat je daar 100 mag.

er zijn natuurlijk ook van die doebers die zeggen "jaa je mag 100 maar dat hoeft niet" pff

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Chauffeurs die bij het naderen van een voor een openstaande brug, gesloten treinovergang, stoplicht, file of wat dan maar ook, al drie kilometer van te voren stapvoets gaan rijden. En dan kijken ze ook nog geïrriteerd als je ze uiteindelijk uit pure frustratie maar gaat inhalen.

Mensen sluit gewoon aan en ga dan van het gas!

Link naar reactie

Vind deze filmer ook een abo op de linker baan hebben..

Hij had diverse keren naar rechts kunnen gaan en weer kunnen inhalen

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Op punt 1 na geheel met je eens, ik Kleef ook wel eens, en dan metname bij de nr's 3t/m5. zeker als ik gelijk 2 banen opschuif bij nr 4 kijken ze nogal eens boos zeker als ik met de golf ben ( omdat ze dan ook niet naar links kunnen vanwege de vrachtwagen waar ze helemaal op wachten om in te voegen) en dus geen grasmaaier op wielen is net als al die koekblikjes tegenwoordig op weg.

Link naar reactie

Kleven doe ik nooit, ik probeer wel benzine te besparen door in de zuiging van de auto voor mij te blijven. Voor het maximale effect moet je er dan gewoon dicht achter blijven.

In tegenstelling tot bumperklevers heb ik de pest in als mijn voorganger ineens een baan naar rechts opschuift. :lol:

Link naar reactie

In Frankrijk op de autoroute zijn er op heel veel gedeelten 3 banen, ik erger me rot aan mensen die op de middelste baan blijven rijden. Ik ga keurig naar de rechter baan als het kan en dan kom je zonder reden een tragere verkeersdeelnemer tegen die op een volledig lege autoroute op de middelste baan blijft plakken. Dat betekent 3 banen opschuiven om er omheen te gaan en weer 3 banen terug om netjes rechts te gaan rijden.

Ook in Frankrijk is de wet zo dat je rechts moet rijden, het Scenic en aanverwant publiek is daar schijnbaar niet van op de hoogte. Ja, ze kunnen er een bekeuring voor krijgen maar de nationale smurfen ( gendarmerie ) controleert er totaal niet op. Als je er dan na de 20ste moe van wordt en er rechts voorbij rijdt krijg je dus wel een bekeuring die 2x zo hoog is dan voor het niet rechts rijden van brilsmurf.

Schimmelkaasknagers. :rant:

  • Like 2
Link naar reactie

1. Mensen die niet opletten doordat ze op hun mobiel zitten te tikken.

2. Bestuurders die hun knipperlicht niet weten te vinden als ze afslaan.

Staat er vast al tussen ;)

aangepast door Guido
Link naar reactie

Ik erger me dood aan mensen (zie het hier vrijwel elke week gemiddeld een keer of 3 gebeuren) die langs een rij 'op-het-stoplicht-wachtende' auto's rijden en vervolgens door rood gaan om niet te hoeven wachten.

Het gebeurde me gisteren nog. Ik rij achter mijn schoonbroertje. In de bebouwde kom komt er een kerel met een 316 ( :m: 3 look uiteraard) mij aan de verkeerde kant van de vluchtheuvel voorbij. Propt z'n auto tussen die van mij en mijn schoonbroertje. Sluit dan eerst netjes aan in de rij voor het stoplicht. Hoekt hem op een haar na langs de achterbumper van mijn schoonbroertje en nét vóór een VW Polo die linksaf wilde slaan (daar was het groen) en dus keihard moest remmen. Vervolgens scheurt hij keihard het kruispunt over... Letterlijk 5 seconde later werd het groen... :smiley_getalife:

aangepast door 2.5si
Wilt u meer of minder Geert W? Doe mij maar minder ...
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om dit topic maar weer eens wakker te schudden: Het valt mij enorm op dat veel bestuurders niet meer weten hoe ze hun verlichting zelf moeten bedienen!

 

Velen rijden ook bij slecht of donker weer met alleen dagrijlichtjes (achter totaal geen verlichting) of soms geen enkel lampje ik vind het echt bizar dat ze dit zelf niet eens doorhebben.

Ik heb al mensen ernaar gevraagd en het antwoord is steevast oow echt ja je hebt gelijjjk ,niet aan gedacht of gaat dat niet vanzelf aan dan, Nee mevrouw!! niet met dichte mist!!

 

 

Mensen zijn potloden!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.