Ga naar inhoud

Wat kan je een BMW allemaal aandoen??


martinvh

Aanbevolen berichten

Ik vind dat interieur anders best te pruimen hoor :rolleyes:

Maikel, het dashboard is oranje

Oranje knippers op een auto, alla! maar een dashboard ;)

Link naar reactie
Maikel, het dashboard is oranje

Oranje knippers op een auto, alla! maar een dashboard ;)

Misa lika anyway :schater:

En oranje zeg je? Ik zie eerder beige tinten met hout..... Hoe dan ook, ik hou er wel van :rolleyes: Al zou ik hem zelf zo niet bestellen, althans de houtafwerking toch niet.

Link naar reactie

Nu ben ik al helemaal geen voetballiefhebber, (en dus ook niet van Oranje), maar, deze Z4 aan die prijs???? Nu, bij deze kleur zou ik zelfs niet zoeken naar witte knippers

Gaan ze nu al zo goedkoop, of houdt niemand van de kleur? Alleen jammer dat er geen echt dak op zit :rolleyes:

Oops, even niet op de KM-stand gelet... maar sowieso de goedkoopste die ik ooit zag (en die ditmaal niet in Engeland staat)

Link naar reactie
Nu ben ik al helemaal geen voetballiefhebber, (en dus ook niet van Oranje), maar, deze Z4 aan die prijs???? Nu, bij deze kleur zou ik zelfs niet zoeken naar witte knippers

Gaan ze nu al zo goedkoop, of houdt niemand van de kleur? Alleen jammer dat er geen echt dak op zit :rolleyes:

Oops, even niet op de KM-stand gelet... maar sowieso de goedkoopste die ik ooit zag (en die ditmaal niet in Engeland staat)

Ik denk dat dit een méér dan redelijke prijs is voor deze Z4 in die kleursetting en met die toch al hoge km-stand. Ik vind hem zelfs vrij duur als je weet dat eenzelfde ZZZZ in een 'deftige' kleur en met een vierde van de km's al te verkrijgen is rond de 14 à 15000 euro. (in D uiteraard) Deze bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Geeft wel de smaak aan van RvE :rolleyes::schater::unsure:

idd. ;) Nu snap ik ook waarom de vorige eigenaar van onze coupe zo blij was dat er eindelijk iemand kwam kijken (en wij maar blij zijn dat we eindelijk een groen-met-beige hadden gevonden).

De verkoper bij BMW was er heel stellig in dat het oranje interieur in deze auto geen probleem zou zijn voor de verkoop. Ziet er naar uit dat ie gelijk krijgt, waarschijnlijk heeft ie morgen telefoon van Sjonnie :rolleyes:

Link naar reactie
:unsure: Moet een ruime familiebak worden

Met deze 315pk V8 ga je je niet vervelen. ;)

Dat ie van binnen Cremélééh met knalrood hout is :rolleyes: , is dan waarschijnlijk ook geen bezwaar! (kost trouwens helemaal niks meer zo'n ding! :rolleyes: )

Link naar reactie
Met deze 315pk V8 ga je je niet vervelen. ;)

Dat ie van binnen Cremélééh met knalrood hout is :sick: , is dan waarschijnlijk ook geen bezwaar! (kost trouwens helemaal niks meer zo'n ding! :harhar: )

XC90...heerlijke wagen, mijn zwager rijdt er ook een (D5 aut.)...

Ik vind die witte 3-er eigelijk ook wel :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
XC90...heerlijke wagen, mijn zwager rijdt er ook een (D5 aut.)...

Ik vind die witte 3-er eigelijk ook wel ;)

Mijn enige bezwaar zijn de stoelen..

Voor mijn werk mocht ik destijds weleens in de auto van de baas rijden.. die had dus zo'n xc90 d5 met leer alles..

Maar bij elke bocht gleed ik in mijn stoelen, totaal geen zijdelingse-steun en het leer is zeer glad.. en ik overdrijf echt niet..

Aan het einde van de bocht zat ik helemaal aan de zijkant van de stoel :m:

Nu ben ik met mijn 71kilo inderdaad niet echt een zwaar ventje, maar toch.. :rambo:

Link naar reactie
Met deze 315pk V8 ga je je niet vervelen. :punk:

Dat ie van binnen Cremélééh met knalrood hout is :wave: , is dan waarschijnlijk ook geen bezwaar! (kost trouwens helemaal niks meer zo'n ding! :unsure: )

Ik had hem al gezien ;) maar te oud en geen BTW bak. Er kan trouwens prima LPG op zo'n 8 cylinder... :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator
eigenlijk moeten er nog wel RVS Kent....pla...hou..rs op

http://link.marktplaats.nl/319166739

:schater: Jim mag ook nog wel even oefenen op de omschrijving, niet heeeeeul wervend zo:

hallo mij mooi bmw is nu te koop! Ik moet grote auto hebben. auto is altijd goed onderhouden nooit in gerookt,verder wil ik niet veel zegen moet zelf komen kijken

Bellen of en email sturen als je interesse hebt geen …onzin …

Email: artour1986@hotmail.com die email die rechts boven staat is niet goed, deze wel

Link naar reactie
:schater: Jim mag ook nog wel even oefenen op de omschrijving, niet heeeeeul wervend zo:

hallo mij mooi bmw is nu te koop! Ik moet grote auto hebben. auto is altijd goed onderhouden nooit in gerookt,verder wil ik niet veel zegen moet zelf komen kijken

Bellen of en email sturen als je interesse hebt geen …onzin …

Email: artour1986@hotmail.com die email die rechts boven staat is niet goed, deze wel

:schater: :schater: :schater: Het is vaak lachen met Zulke advertentie's, daar konden we best eens een draadje aan wijden... :thumbup:

Dit is ook Zo leuk en Zie je vaak:

picture72.png

De vraagprijs is €6,350.-

eddi wil die beamer héél graag hebben maar wil het bij €6,300.- laten, bovendien heeft hij ZichZelf met €100.- overboden... :schater:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.