Ga naar inhoud

Wat kan je een BMW allemaal aandoen??


martinvh

Aanbevolen berichten

Zocht hier nog iemand een dikke, vette getunede E39? :schater:

hij heeft al evenveel verstand van taal als smaak voor auto's

Van wenge van een recente verbouwing ben ik nu gggedwongen om mijn 2 "BABIES" van de hand te doen.

Dus al zoekt U een vette auto dan is een optie !!!! :wave:

Dat is niet auto voor ggewone mens....... :m:

.......maar al wil je de vrouwen oppiken fo "kool" zijn dan wel!!! :(

Dieze auto is er de enigste van in nederland!!!

gelukkig maar

Link naar reactie
enne... zuiderburen, staat er hier geen straf op bij jullie?

Neen, zoiets laten ze toe, maar steek maar geen dikkere stabi, of stalen remleidingen, dat is dan weer wel verboden....

Maar geen gevaar dat de eigenaar van die Johnny-pimpbak weet wat die onderdelen zijn.

Link naar reactie
  • Administrator
Weten we gelijk weer waar die staat.

Op de TV was het anoniem.

Nee was niet helemaal waar :fiew: je zag heel even in 2 delen ocassioncenter en h.witt

helpt wel als je een extra paar ogen hebt (lees bril) :schater::schater:

Link naar reactie

Zo te zien heeft dat ding nog nooit een streep getrokken; de voorste remschijven zijn iig nog nooit gebruikt. All show nog steeds.

Wel apart dat ze er een wankelmotor ingegooid hebben :kisstogether:

Wat mensen toch wel niet doen met teveel geld en teveel tijd.

Link naar reactie

Dat weet ik :rolleyes:

Zij halen er met die ongelofelijk grote trubo 1400pk uit :kisstogether: (hoe lang kan dat heel blijven... wankel+extreem opvoeren...)

Het rare is dat het chassis natuurlijk niet op een wankelmotor ontworpen is, dus moet je qua bevestiging nogal wat truuks uithalen.

Het is niet alsof bmw geen goede alternatieven heeft (m motoren zijn ook succesvol en relatief betrouwbaar opgevoerd tot 1000pk+)

Link naar reactie
  • Administrator
Linker uitlaat is een stuk zwarter dan de linker.

En er zitten geloof ik Schnitzer vleugeltjes op.

<_< origineel Alpine ''vleugel'' en wat betreft uitlaat kan ook zijn dat dat zo'n opplakding is :schater:

(denk dat het komt dat er minder uitlaatgas doorkomt omdat het gewoon een aftakking is)

Link naar reactie
  • Administrator
Valt nogwel mee :thumbup: andere voorbumper en velgen dan is ie weer :m:

+ andere achterbumper + andere skirts. En die doppelte Edelstahl Auspuff is ook verre van origineel ... Zo kun je van iedere auto wel weer wat maken natuurlijk; echt goedkoop is ie daarna in ieder geval niet meer ...

Link naar reactie
  • Administrator
+ andere achterbumper + andere skirts. En die doppelte Edelstahl Auspuff is ook verre van origineel ... Zo kun je van iedere auto wel weer wat maken natuurlijk; echt goedkoop is ie daarna in ieder geval niet meer ...

Hou die van mij wel :thumbup:

Link naar reactie
<_< origineel Alpine ''vleugel'' en wat betreft uitlaat kan ook zijn dat dat zo'n opplakding is :schater:

(denk dat het komt dat er minder uitlaatgas doorkomt omdat het gewoon een aftakking is)

Ik was het al niet helemaal zeker ... kom terug om te checken, en idd, had het verkeerd ;)

Vleugeltjes vind ik zelf nog wel tof, maar die neus ... serieus ... why? Wat was er lelijk aan de originele neus?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.