Ga naar inhoud

Wat kan je een BMW allemaal aandoen??


martinvh

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Administrator

:smart: :wave: ;) :D :sick: :sick:

Ik snap hier ook werkelijk waar geen hol van. Die auto is zo goed als origineel en dan zo'n beetje de enige aanpassing die de huidige eigenaar nodig vond was om de voorkant te verbouwen tot een kippenren ... En dan ook nog "Nl look" durven claimen inderdaad ... Ganz verarscht, oder was?

Link naar reactie
Wel grappig dat erbij staat "NL-Look" :schater: :smart:

Waar zou dat nu kunnen op slaan??? :wave::schater: :schater: ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
deze is ook heel erg fout

ac schnitzer staat op de motorkap maar ik heb nog niks gevonden van schnitzel

bab1_27.JPG

Volgens mij zie ik een Schnitzer motorkap en spiegels. Spoiler achterop lijkt me puur functioneel, want mooi is hij niet. Lijkt me ook niet echt de beste manier om je auto aan te prijzen. Dat het een auto is welke af en toe wat circuit actie ziet ok, maar hij had hem toch even kunnen wassen?

Link naar reactie
  • Administrator
Volgens mij zie ik een Schnitzer motorkap en spiegels. Spoiler achterop lijkt me puur functioneel, want mooi is hij niet.

Ik zie ook een hele "fraaie" diffusor achter. Is dat ook Schnitzel of is dat eigen "Bastlerei"?

Link naar reactie
Zo slecht vind ik dit nu ook niet. :P

Alleen die tjoening sideskirts had ie niet hoeven doen, maar die mat zwarte look heeft wel iets.

En als je het beu bent, gewoon afpellen en je hebt terug de originele kleur.

nenene ik ook niet hoor ,maar ik wist zo gauw even niet waar ik m anders moest laten zien.

t heeft idd wel iets sinisters vind ik :newblush:

Link naar reactie

Ik was laatst bij de BMW dealer, stond een mooie 3 serie. Even kijken, maar toen :thumbup::punk:

van dit interieur geloof je toch niet dat het af fabriek te bestellen is..

2088042-4.jpg

Van buiten ziet het er gelukkig beter uit

2088042-1.jpg

Ben benieuwd hoe lang ze er over doen om die te verkopen :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.