Ga naar inhoud

Wat kan je een BMW allemaal aandoen??


martinvh

Aanbevolen berichten

Allemaal zwaar verpeste BMW's...

Niet alleen maar door het verbouwen, maar ook ongelukken en vandalisme doen een BMW-rijder slapeloze nachten bezorgen.

LINK

Link naar reactie
Allemaal zwaar verpestet BMW's.

LINK

hij blijft leuk, al jarenlang. De verdicts zijn behoorlijk venijnig. Mijn favoriet:

Target #94: BMW 525i (E39)

BMW Nightmare Qualification: The ///M5 Badge

Verdict: Look, I'm driving a 2.5 litre, 184HP BMW ///M5!

moron99999999994.jpg

dit soort :lol: badge-plaktroep zie je op dit forum gelukkig nooit :schater:

Link naar reactie
hij blijft leuk, al jarenlang. De verdicts zijn behoorlijk venijnig. Mijn favoriet:

Target #94: BMW 525i (E39)

BMW Nightmare Qualification: The ///M5 Badge

Verdict: Look, I'm driving a 2.5 litre, 184HP BMW ///M5!

Pffff idd echt triest om :lol: badges op een niet :rolleyes: te hebben... :schater::thumbup: en dan zeggen dat het staat voor je naam :schater:

Link naar reactie
zelfde site, vroeger eens tegen gekomen.

hmmm, alle gecrashte coupe's zijn :rolleyes: Coupe's. Makes me think... :lol:

Zowiezo grappig dat er 7 gecrashte Z3's zijn en maar 2 roadster, terwijl er waarschijnlijk tig keer meer roadsters zijn in vergelijk met het aantal coupes.

Link naar reactie
hmmm, alle gecrashte coupe's zijn :rolleyes: Coupe's. Makes me think... :lol:

Zowiezo grappig dat er 7 gecrashte Z3's zijn en maar 2 roadster, terwijl er waarschijnlijk tig keer meer roadsters zijn in vergelijk met het aantal coupes.

De site heet ook "wrecked exotics". Noem jij eens 1 aspect wat een Z3 Roadster exotisch zou kunnen maken? :schater: :schater:

  • Like 1
Link naar reactie
........................... dat er 7 gecrashte Z3's zijn en maar 2 roadster, terwijl er waarschijnlijk tig keer meer roadsters zijn in vergelijk met het aantal coupes.

Zegt meer over het karakter (beetje macho/blufferig, onbezonnen) en rijvaardigheid van de QP rijders? :lol:

Link naar reactie
Stand: 1 tegen 0 voor onze RoadSter :schater:

Euh....dat is natuurlijk niet helemaal waar he...en dat weet jij ook wel :schater:

De QP is met of zonder berijder al exotisch...de roadster kan dat alleen maar met berijdster zijn ..om over een berijder nog maar niet te spreken natuurlijk :schater: ! Dat is dan eigelijk weer hetzelfde als dat je met een lelijke vriend(in) uitgaat zodat je zelf dan beter uitkomt.... :schater::schater:

Link naar reactie
Hé die target 93 op Page 5, is dat niet die Chinese X5 look-a-like auto? Kan ff niet op de naam komen

Toch niet de Noble CEO? Kun je nog beter een Kia Sorento rijden....

EDIT: Je hebt gelijk Edwin, de shuanghuan CEO. De "noble" is hun Smart-kloon.

hier linkje

maar idd: Sorry Martin, :lol:

Link naar reactie

Even terug naar het topic...

Deze staat ook al elders op het forum, maar past ook goed in dit topic.

Vandaar dat ik hem gewoon nogmaals plaats.

(....................mijn vrouw reed !!!)

scan0002do5.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.