Ga naar inhoud

Wat kan je een BMW allemaal aandoen??


martinvh

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Ik denk dat Zedri z'n lunch wel binnenhoudt...

Nou, als ik zie hoe stijlvol Frido's Zedri uitziet, dan kan ik me niet voorstellen dat Frido dit mooi gaat vinden.

Maar er zal vast een markt zijn voor deze wagen, net als voor de X6 zelf. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Nou, als ik zie hoe stijlvol Frido's Zedri uitziet, dan kan ik me niet voorstellen dat Frido dit mooi gaat vinden.

Maar toch, 't blijft Schnitzer :rolleyes:

Maar er zal vast een markt zijn voor deze wagen, net als voor de X6 zelf. :wave:

Heb vorige week even in de X6 (een witte!) van een klant mogen zitten en ik moet eerlijkheidshalve zeggen...

WAT EEN ONTZETTEND GE*LE BAK!!! :blink:

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

De ergste van dit topic heb ik gevonden! Deze komt van het E36 forum waar ik ook lid ben. Het was oorspronkelijk een mooie originele (dunkel of Montreal) blauwe 316i uit 1994 en is van een 19 jarige met in z'n naam de letters o-e-n.

Zo was ie voor de "metamorfose":

bmw2.jpg

Zo is ie nu; beetje verhoogd(dus nu een X316i), met behoud van de BMW emblemen, maar de nieren verwijderd... :schater:

31012009047.jpg

31012009037.jpg

31012009033.jpg

31012009029.jpg

30012009024.jpg

Heb hem ook maar opgegeven voor de Nightmare page van Jimmy540i. :rolleyes:

EDIT: Op speciaal verzoek van Martijn heb ik mijn bron onherkenbaar gemaakt! :newblush:

Link naar reactie
De ergste van dit topic heb ik gevonden! Deze komt van het E36 forum waar ik ook lid ben. Het was oorspronkelijk een mooie originele (dunkel of Montreal) blauwe 316i uit 1994 en is van een 19 jarige met in z'n naam de letters o-e-n.

zo jij durft... ben er ook geen fan van, maar om van een ander NL forum een auto te plukken en die hier op de grond toe af te fikken gaat deze loudmouth zelfs wat ver. :rolleyes:

Link naar reactie
Tinus, dat komt omdat jij slechts een wannabe Loudmouth bent. Je bent veel te lief om een echte te zijn. Wel lief dat je het toch probeert hoor...

:schater:

in principe heb je daar wel een punt :schater:

Link naar reactie
kennen we deze nog? te koop voor 10.750 :schater::lol:

3360575-0002-500x375-f.jpg

http://www.marktnet.nl/BMW-Z3-1-8-Roadster...360575.htm#Zoom

Vomit_7L6JUI.gif

Cool, een heuse VIPERZZZ.... Welke type individual leder is dit?

;)

33605750003500x375fky9.jpg

Link naar reactie

Wow is die schitterende(hoest hoest hoest) DGB zet-drie (ik weiger Het Ding bij het officiële type te noemen, omdat dat Ding niet echt meer Z3 waardig is) nog steeds te koop en ligt ie nog niet op de junkjard? :blink:

zo jij durft... ben er ook geen fan van, maar om van een ander NL forum een auto te plukken en die hier op de grond toe af te fikken gaat deze loudmouth zelfs wat ver. :blink:

Martijn vrind, ik laat in het vervolg speciaal voor jou mijn bron weg goed? :lol: ;) Maar deze jongen vroeg er gewoon om, snap je dat dan niet? :rambo:

is de officiele spelling niet "lauthmaud" ? :m:

:nono: de officiële spelling luid als volgt: loudmouth, zie hieronder:

loudmouth [the ~]

herrieschopper [de ~ (m)]

kabaalmaker

lawaaimaker [de ~ (m)]

Link naar reactie
]

kennen we deze nog? te koop voor 10.750 :schater::m:

3360575-0002-500x375-f.jpg

http://www.marktnet.nl/BMW-Z3-1-8-Roadster...360575.htm#Zoom

Vomit_7L6JUI.gif

Deze moeten ze op Schadeautos.nl zetten. Bij schade vullen ze dan in: "Heeft 2 nieuwe achterschermen en achterbumper nodig." :schater:

Effe een vraagje: als de koper zich hier meldt en hij/zij showt die auto, wat voor reacties moeten wij dan geven? :blink: Sorry voor het beetje off topic gaan, maar ik zou echt niet weten wat ik dan in moest vullen... :rambo:

Link naar reactie
Deze moeten ze op Schadeautos.nl zetten. Bij schade vullen ze dan in: "Heeft 2 nieuwe achterschermen en achterbumper nodig." :schater:

Effe een vraagje: als de koper zich hier meldt en hij/zij showt die auto, wat voor reacties moeten wij dan geven? :blink: Sorry voor het beetje off topic gaan, maar ik zou echt niet weten wat ik dan in moest vullen... :m:

Er zijn onderhand al meer dan 1000 posts over dit hok ! Een eventuele nieuwe eigenaar moeten ze TBS met dwangverpleging geven :rambo:

Link naar reactie
Er zijn onderhand al meer dan 1000 posts over dit hok ! Een eventuele nieuwe eigenaar moeten ze TBS met dwangverpleging geven :rambo:

:schater::m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.