Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Duitsland 30 september 2007


MdV

Aanbevolen berichten

'Als de ruimte het toelaat ligt de kruissnelheid voor de :blink: 's etc zo rond de 200/210 km/u met pieken daarboven.'

Zoals de text hier boven reeds aangeeft, denk ik dat wij maar een ander moment af moeten wachten om kennis met iedereen te maken. Om nu eerst een eind te rijden en iedereen te spreken om daarna allen weer uit te zwaaien nadat de gierende bandenrook is opgetrokken trekt ons niet zo aan. We zijn er al trots op om een Z3 te rijden maar voelen er niets voor om die nu al op te blazen op een duitse snelweg. Dus wij haken voor deze rit af maar zullen zeker op een volgends samenzijn iedereen met onze aanwezigheid verblijden. Gr Ben en Carin

No problem, ik begrijp jullie wel het zijn allemaal rouwdouwers die meegaan <_<:blink:
Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

No problem, ik begrijp jullie wel het zijn allemaal rouwdouwers die meegaan :blink::blink:

helaas, Anne & Wilko en Carin & Ben. <_< een volgende ZZZ forum meeting sluit mogelijk beter aan bij jullie wensen :D

Link naar reactie
Als de ruimte het toelaat ligt de kruissnelheid voor de :blink:'s etc zo rond de 200/210 km/u met pieken daarboven.
Qua snelheid top je het wel maar de laatste dit jaar is niet waar. We gaan 1,5 week later naar m'n schoonouders met de Z en aangezien ik verder weinig met Mofrika heb hoop ik op lekker weer en dan met 170-180 en het dak open via Hannover - Berlijn - Cottbus zsm de Poolse grens te bereiken.

Maar have fun guys en hopelijk wat leuke actiefilmpjes! <_<

Link naar reactie
Laten we hopen dat we mazzel hebben met het weer zondag... :unsure:

Moet kunnen: KNMI Nederland:

vr za zo ma di

Zonneschijn (%) 10 20 30 30 40

Neerslagkans (%) 80 80 50 40 50

Neerslaghoeveelheid (mm) 9 2-11 0-3 0-4 0-4

Minimumtemperatuur (°C) 12 10/13 9/11 8/11 9/12

Middagtemperatuur (°C) 15 14/16 15/17 16/18 17/21

Windrichting NO NW W O O

Windsnelheid (bft) 4 3 3 3 3

:angry:

Duitse wettervorhersage voor zondag: Bewolkt en geen regen!

Link naar reactie
Heb echt onwijs zin in zondag! En heb net de route voor op tomtom onvangen.. maar krijg het niet voor elkaar om hem op de tomtom te krijgen.. iig niet werkend... :thumbup: Kan iemand me uit leggen hoe dit werkt?

alvast bedankt!

PM MDV of z3mrunner even die hebben beiden Tom Tom en weten vast hoe het werkt :thumbup: tot zondag, ik ben benieuwd naar je turbooooooooooo :rolleyes:
Link naar reactie
Heb echt onwijs zin in zondag! En heb net de route voor op tomtom onvangen.. maar krijg het niet voor elkaar om hem op de tomtom te krijgen.. iig niet werkend... :rolleyes: Kan iemand me uit leggen hoe dit werkt?

alvast bedankt!

Zal bestandje morgen even testen en je berichten. Komt goed.

Link naar reactie
Ik heb geen tijd weer appeltaart te bakken :schater: wie neemt het gebak mee :thumbup:

PS, het is zondag droog :wave:

Moet zo toch langs de bakker, die heeft vast wel wat lekkers bij de koffie. 15 personen schat ik in. (9 auto's)

Tja, dat heb je met die die frysen hé. Wel een M rijden maar het mag allemaal niets kosten.

Wie neem de koffie mee? en de plastic bekers? :schater:

Link naar reactie

Resume:

vertrektijd: 9.00 uur Alleen voor Roodkapje geldt: 8.30 uur :schater:

McDonald's Nieuwegein / Houten:

Adres: Ravenswade 1, Nieuwegein

Bij de A12 naast de Hornbach.

- Edwin & Nadias

- Z3MRunner/ Yangkie & Annelies

- DavidsZ3

- Roodkapje/ Ruud

- Bas 1.9 Turbo

Tankstation na Hoevelaken 9.30 uur

- MdV

- (S)toploss

Link naar reactie

lekker, neem voor ons gelijk 4 verse croissantjes mee

En vergeet de puddingbroodjes niet...

Zo, de QP jongens zijn ook weer door hun meisjes uit het bed geschopt. En gelijk weer bij de hand doen hé!

Voorlopig heeft deze jongen heerlijke knapperige appelflappen voor morgen gekocht en echt frans stokbrood bij een speciaal winkeltje voor zichzelf gekocht.

Eet smakelijk boys!

Have a nice day.

Link naar reactie
Heb echt onwijs zin in zondag! En heb net de route voor op tomtom onvangen.. maar krijg het niet voor elkaar om hem op de tomtom te krijgen.. iig niet werkend... :wave: Kan iemand me uit leggen hoe dit werkt?

alvast bedankt!

TomTom StepbyStep:

- Download bestand van Martijn naar je PC

- Sluit TomTom aan via kabel aan laptop

- Indien laptop vraagt hoe nieuw apparaat moet worden benaderd. Kies voor verkenner.

- Met de verkenner zie je op de TomTom diverse directories. Een daarvan heet

ITN. Hier staan alle route schema's die je kunt maken of gebruiken.

- Kopieer het bestand van martijn naar deze directory. In principe ben je nu klaar.

- Icoon rechtsonder aanklikken: hardware los koppelen. Wijs TomTom aan en OK. Koppel de TomTom los.

- Herstart TomTom kies voor: reisplanner

- Kies eventueel voor opties en laad reisplanner en huidig reisplan verwijderen Ja, als je er al een geladen had en anders voor laad reisplan.

- Je ziet dan een lijst of alleen: 30_09_207 duitsland. klik aan en je ziet dat plan is geladen, kies OK. Kies Ja als ie om eerste bestemming vraagt. Kies Snelste route (als je als eerste wil aankomen :schater: )OK.

- Put a smile on your face en start the engine!!! :thumbup:

Ik zie je morgen in Nieuwegein?

Link naar reactie
Stond vanmorgen om 7.00 uur al te bakken, ik begrijp dat ik de rest van de week appeltaart bij de koffie heb :wave::schater:

Kun je je weer oneindig geliefd bij je personeel maken. Kijk jongens en meisjes heb ik zelf voor jullie gebakken. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.