Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Duitsland 30 september 2007


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voorlopig zien jullie mij niet meer op het forum :rolleyes: ik ben de eerste 2 weken muurtjes aan het metselen en een dak aan het maken voor een extra vleugel :schater:

Hoezo? mag je niet meer binnen slapen van Nicole? Wordt 's avonds wel koud he, in zo'n kliko? :thumbup:

Link naar reactie
Voorlopig zien jullie mij niet meer op het forum :rolleyes: ik ben de eerste 2 weken muurtjes aan het metselen en een dak aan het maken voor een extra vleugel :schater:

Niet zeuren Roger. De buurt denkt wel dat je heel veel vrienden hebt.

Link naar reactie

Raad het forum member:

Om het niveau van dit topic te verhogen naar het televisie belspelletjes niveau:

Raad wie dit is?

kliko1zk5.jpg

Wie weet het? bel nu! mail het nu! Het kan nog!

Moeilijk?

Ik geef nog een tip:

De foto is in Friesland gemaakt!!

Weet u het? bel nu! mail het nu! Het kan nog! :schater:

Link naar reactie
Weet u het? bel nu! mail het nu! Het kan nog! :schater:

roger die buiten moet slapen van nicole omdat ie 30 forummers over de vloer krijgt 30/09 en dus maar lekker de kliko induikt?

Link naar reactie
roger die buiten moet slapen van nicole omdat ie 30 forummers over de vloer krijgt 30/09 en dus maar lekker de kliko induikt?

Ik zie dat jij vaak aan die bel spelletjes meedoet. :schater::schater:

Maar je had helemaal gelijk.

Voor het huis van Nicole is de volgende foto gemaakt als onweerlegbaar bewijs:

grasyankiert6.jpg

Link naar reactie

Ik vrees dat ik binnenkort ook aan de kliko mag. Heb vandaag de grootste fout begaan die ik maar had kunnen maken... hoe heb ik zo stom kunnen zijn! echt niet te geloven. Ik had gewoon beter moeten weten, maar nee hoor meneer had weer even een slimme ingeving. Echt, ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, zo stom. Tja en ik moest het thuis vertellen natuurlijk, ze zag aan de sneaky grijns op mn gezicht toen ik binnenkwam, al dat er wat mis wat en dat ik had gezondigd. Terwijl ik zo tevreden zou moeten zijn met wat ik thuis heb, ging ik op jacht naar meer, beter, mooier, lekkerder. Ow ow ow. Het gras is kennelijk altijd groener... afscheid nemen gaat me geld kosten, maar ja had ik het maar gewoon goed moeten regelen. Een mooie, zonnige, gezellig dag Reeuwijk sloeg zomaar om in iets onomkeerbaars... 'wat is er gebeurd???' hoor ik je denken.. ik heb me laten verleiden en na die ene eerste keer, wil ik gewoon meer. Ik heb in een :sick: gereden.

Wordt vervolgd. :thumbup:

Link naar reactie
'wat is er gebeurd???' hoor ik je denken.. ik heb me laten verleiden en na die ene eerste keer, wil ik gewoon meer. Ik heb in een :sick: gereden.

Wordt vervolgd. :thumbup:

Dit ko ;) t nooit :m: eer goed :m: artijn. Hier is geen re :m: edie tegen. You're Doo :m: ed. :D

Link naar reactie
roger die buiten moet slapen van nicole omdat ie 30 forummers over de vloer krijgt 30/09 en dus maar lekker de kliko induikt?
Niet om het even, maar het moment dat ik sokken met walt disney figuren aantrek staat Nicole met een dubbelloops, en dat is geen fototoestel :thumbup: :sick:
Link naar reactie
Ik vrees dat ik binnenkort ook aan de kliko mag. Heb vandaag de grootste fout begaan die ik maar had kunnen maken... hoe heb ik zo stom kunnen zijn! echt niet te geloven. Ik had gewoon beter moeten weten, maar nee hoor meneer had weer even een slimme ingeving. Echt, ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, zo stom. Tja en ik moest het thuis vertellen natuurlijk, ze zag aan de sneaky grijns op mn gezicht toen ik binnenkwam, al dat er wat mis wat en dat ik had gezondigd. Terwijl ik zo tevreden zou moeten zijn met wat ik thuis heb, ging ik op jacht naar meer, beter, mooier, lekkerder. Ow ow ow. Het gras is kennelijk altijd groener... afscheid nemen gaat me geld kosten, maar ja had ik het maar gewoon goed moeten regelen. Een mooie, zonnige, gezellig dag Reeuwijk sloeg zomaar om in iets onomkeerbaars... 'wat is er gebeurd???' hoor ik je denken.. ik heb me laten verleiden en na die ene eerste keer, wil ik gewoon meer. Ik heb in een ;) gereden.

Wordt vervolgd. :sick:

Mooi tekst Martijn :thumbup:

Link naar reactie
Mooi tekst Martijn :thumbup:
En dat was voor de banden wissel, hij rijd nou nog lekkerder heb nog een ommetje gemaakt helemaal geweldig laat die S54 maar zitten ;) Ruud bedankt man hij is weer perfect :sick:

PS, qua tijd hoef je niet met dergelijke pitsstops in de formule 1 aan te komen maar ja die Martijn hé met zijn geneuzel en proefritten :schater:

Link naar reactie
En dat was voor de banden wissel, hij rijd nou nog lekkerder heb nog een ommetje gemaakt helemaal geweldig laat die S54 maar zitten ;) Ruud bedankt man hij is weer perfect :thumbup:

PS, qua tijd hoef je niet met dergelijke pitsstops in de formule 1 aan te komen maar ja die Martijn hé met zijn geneuzel en proefritten :schater:

Heb ooit eens op een bmw dag een set velgen met banden gewonnen door de snelste tijd neer te zetten met banden wissel, kan je nagaan hoe lang je ergens anders had moeten wachten :sick:

Link naar reactie
Ikke niet, en ik ga niet wijzen maar ik weet wie het was zijn naam staat notabene in mijn dashboard gegraveert :sick: btw je hebt behoorlijk wat spullen gewonnen op E-bay :schater:

Ruud dat was ik. Die lange Fries kan na 8 maanden forum, nog steeds geen foto's in posts krijgen, dus even laten zien hoe het werkt. Eigen foto in eigen topic leek safe. :thumbup:

Link naar reactie
Ik vrees dat ik binnenkort ook aan de kliko mag. Heb vandaag de grootste fout begaan die ik maar had kunnen maken... hoe heb ik zo stom kunnen zijn! echt niet te geloven. Ik had gewoon beter moeten weten, maar nee hoor meneer had weer even een slimme ingeving. Echt, ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, zo stom. Tja en ik moest het thuis vertellen natuurlijk, ze zag aan de sneaky grijns op mn gezicht toen ik binnenkwam, al dat er wat mis wat en dat ik had gezondigd. Terwijl ik zo tevreden zou moeten zijn met wat ik thuis heb, ging ik op jacht naar meer, beter, mooier, lekkerder. Ow ow ow. Het gras is kennelijk altijd groener... afscheid nemen gaat me geld kosten, maar ja had ik het maar gewoon goed moeten regelen. Een mooie, zonnige, gezellig dag Reeuwijk sloeg zomaar om in iets onomkeerbaars... 'wat is er gebeurd???' hoor ik je denken.. ik heb me laten verleiden en na die ene eerste keer, wil ik gewoon meer. Ik heb in een :sick: gereden.

Wordt vervolgd. :thumbup:

Welcome to the club. Dit forum zou verboden moeten worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.