Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Duitsland 30 september 2007


MdV

Aanbevolen berichten

Ik vrees dat ik binnenkort ook aan de kliko mag. Heb vandaag de grootste fout begaan die ik maar had kunnen maken... hoe heb ik zo stom kunnen zijn! echt niet te geloven. Ik had gewoon beter moeten weten, maar nee hoor meneer had weer even een slimme ingeving. Echt, ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, zo stom. Tja en ik moest het thuis vertellen natuurlijk, ze zag aan de sneaky grijns op mn gezicht toen ik binnenkwam, al dat er wat mis wat en dat ik had gezondigd. Terwijl ik zo tevreden zou moeten zijn met wat ik thuis heb, ging ik op jacht naar meer, beter, mooier, lekkerder. Ow ow ow. Het gras is kennelijk altijd groener... afscheid nemen gaat me geld kosten, maar ja had ik het maar gewoon goed moeten regelen. Een mooie, zonnige, gezellig dag Reeuwijk sloeg zomaar om in iets onomkeerbaars... 'wat is er gebeurd???' hoor ik je denken.. ik heb me laten verleiden en na die ene eerste keer, wil ik gewoon meer. Ik heb in een :m: gereden.

Wordt vervolgd. :rolleyes:

Mooi verhaal Martijn...

Dit klinkt zeeeerrrr bekend.....ik geloof dat we eerdaags een aparte MQP club kunnen gaan starten..... :kisstogether:

Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

schopje omhoog... volgend weekend is het al weer zo ver. Voor eenieder die twijfelt om mee gaan... gewoon doen = gezellig :thumbup:

Je wilde toch niet te veel aanmeldingen? We raken er nu al 2 van de 12 kwijt (uitgaande van de statistieken van de vorige keer), dat lijkt me wel genoeg, toch? ;)

Tip: als iedereen nou een walkie talkie meeneemt (ja daar heb je haar weer, want dat roep ik wel vaker, maar het is reuze handig, je hebt in ieder geval 5 km bereik dus je kunt nog snel contact leggen voordat de m's door die barriere heen zijn, nog net voor de geluidsbarriere :thumbup: )

Wij nemen de onze mee maar dat is niet genoeg voor 12 auto's. Volgens mij heeft Ruud ook een setje dus dat is alvast vier. Kunnen we in ieder geval contact houden met Roger en TIJDIG een afslag aankondigen....

Link naar reactie
Martin, wist je dat een M roadster bij 200km/h tweemaal zoveel "lift" heeft op de achteras dan een Z3 M QP?

Lift op de achteras is niet fijn.

Ik kom niet boven de 200 uit, ik heb geen zin in lifters en zeker geen Duitse lifters :schater: dus ik zal wel achteraan rijden :wave:
Link naar reactie
Ik kom niet boven de 200 uit, ik heb geen zin in lifters en zeker geen Duitse lifters :schater: dus ik zal wel achteraan rijden :wave:

Gezellig samen Roger! Ik neem juist alleen Duitse lifters mee (vrouwen) :schater::schater:

Link naar reactie
Tip: als iedereen nou een walkie talkie meeneemt (ja daar heb je haar weer, want dat roep ik wel vaker, maar het is reuze handig, je hebt in ieder geval 5 km bereik dus je kunt nog snel contact leggen voordat de m's door die barriere heen zijn, nog net voor de geluidsbarriere :sick: )

ja daar heb je een punt Nadia. Wellicht niet onverstandig voor mij... :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.