Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Duitsland 30 september 2007


MdV

Aanbevolen berichten

Geen idee, ik heb Arjan al een tijd niet meer op het forum gezien. Nou weet ik dat Rob ook een motor heeft wellicht wil hij filmen ;) :)

Hahaha, Rob durft niet harder dan 80 op dat ding. :schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb er afgelopen zondag 45minuten over gedaan om van Hoenderloo naar Apeldoorn (V/d Valk) te komen, is het nu nog net zo waarschijnlijk? :unsure:

Wellicht heb ik tegen die tijd m'n TomTom weer terug.

Navigeren/kaartlezen is voor Marieke niet weggelegd... laat het haar niet horen :lipssealed:

Tip:

Martijn is de enige geweest die de juiste route heeft gereden omdat zijn Tomtom uitviel en omdat hij Roger niet achterna is gereden.

Jij gaat dus zeker met Martijn voor de titel "Z3 Autobahnmeister herbst Pokal" strijden. (Het blijft lachwekkend klinken dat duits, vooral dat nasychroniseren :lol: )

Link naar reactie
Zit er trouwens een limiet aan het aantal mensen...is op zich wel belangrijk denk ivm de veiligheid :rolleyes:

Geen limiet op het aantal mensen, echter zullen we mogelijk in kleinere groepjes rijden om geen onnodig onveilige situaties te creeren. Hierover overleg tijdens de koffie & gebakronde te Dedemsvaart :guitar:

Verder zullen we diverse korte stops inlassen, zodat eenieder op eigen Autobahn-tempo kan rijden en zich niet opgejaagd voelt om maar zo hard mogelijk te moeten rijden. Overzicht route + stops wordt vooraf verstrekt (kijken wie zich er aan houdt ;) )

Safety first.

Link naar reactie

De Duitse Polizie is trouwens niet echt mals met het uitdelen van boetes en in beslag nemen van auto's wanneer er spraken is van "Razen".

Link naar reactie
Ik heb geen idee of je jezelf voor een bepaalde tijd aan moest melden :D

heb je toegevoegd aan de lijst, mooi deze Individual! Aanmelden kan tot 30 september 10.29u :rolleyes: afmelden niet mogelijk (Martin :guitar: ).

Link naar reactie
Wij komen ook naar de McDonalds te Houten en sluiten ons aan.

Je kunt ook via Parijs gaan :schater: Nieuwegein is een behoorlijke omweg naar Dedemsvaart. Jullie kunnen beter met Mdv en mij meerijden. Ik kom uit Beverwijk en Martijn uit regio Haarlem. Weer afspreken bij Ikea Amsterdam Martijn ?

@ Allen. We moeten i.v.m. veiligheid het aantal deelnemers wel een klein beetje beperken vind ik. En als het slecht weer is gaat het niet door naar ik aanneem

Link naar reactie

Zie eerdere post in dit topic over hoeveelheid deelnemers. Net tevens met Roger overlegd, 12 is mooi aantal, max 16 auto´s. Anders zullen we in ieder geval uitwijken naar ander verzamelpunt.. Roger woont ruim maar zo veel mensen over de vloer is niet tof voor Nicole :rolleyes: Bij veel regen wordt eea inderdaad afgeblazen.

Afspreken vanuit Ikea Amsterdam prima, vertrek 9.00u.

Link naar reactie
Zie eerdere post in dit topic over hoeveelheid deelnemers. Net tevens met Roger overlegd, 12 is mooi aantal, max 16 auto´s. Anders zullen we in ieder geval uitwijken naar ander verzamelpunt.. Roger woont ruim maar zo veel mensen over de vloer is niet tof voor Nicole :rolleyes: Bij veel regen wordt eea inderdaad afgeblazen.

Afspreken vanuit Ikea Amsterdam prima, vertrek 9.00u.

Zien wij jullie onderweg weer neem ik aan net als vorige keer ??

Link naar reactie

Resume:

9.00 uur

McDonald's Nieuwegein / Houten:

Adres: Ravenswade 1, Nieuwegein

Bij de A12 naast de Hornbach.

- Martinvh ?

- Maik ?

- Edwin & Nadia (1&2)

- Z3MRunner/ Yangkie & Annelies

- DavidsZ3

- Roodkapje/ Ruud

- Bas 1.9 Turbo

Tankstation na Hoevelaken 9.30 uur

- MdV

- (S)toploss

- Carin ?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.