Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Duitsland 30 september 2007


MdV

Aanbevolen berichten

TomTom StepbyStep:

- Download bestand van Martijn naar je PC

- Sluit TomTom aan via kabel aan laptop

- Indien laptop vraagt hoe nieuw apparaat moet worden benaderd. Kies voor verkenner.

- Met de verkenner zie je op de TomTom diverse directories. Een daarvan heet

ITN. Hier staan alle route schema's die je kunt maken of gebruiken.

- Kopieer het bestand van martijn naar deze directory. In principe ben je nu klaar.

- Icoon rechtsonder aanklikken: hardware los koppelen. Wijs TomTom aan en OK. Koppel de TomTom los.

- Herstart TomTom kies voor: reisplanner

- Kies eventueel voor opties en laad reisplanner en huidig reisplan verwijderen Ja, als je er al een geladen had en anders voor laad reisplan.

- Je ziet dan een lijst of alleen: 30_09_207 duitsland. klik aan en je ziet dat plan is geladen, kies OK. Kies Ja als ie om eerste bestemming vraagt. Kies Snelste route (als je als eerste wil aankomen :schater: )OK.

- Put a smile on your face en start the engine!!! :thumbup:

Ik zie je morgen in Nieuwegein?

Bedankt man! Hij doet het :wave:!

Ik kom ook naar Nieuwegein... Maar misschien is het handig om voor de zekerheid ook het adres is Dedesvaart te hebben? heeft iemand die voor me?

Tot morge!

Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:wave: heb je camera's in mn huis geinstalleerd of zo? :schater:

Neeee Martijn...hij spreekt natuurlijk uit eigen ervaring.... :schater:

Ik was vroeg op omdat ik vandaag in het Liberty Park Museum te Overloon geweest ben ....

Die Roadster boys worden allemaal vroeg uit bed geschopt omdat ze appeltaart moeten bakken of appelflappen halen bij de bakker voor hun geliefde QP vrienden :schater::thumbup:

Link naar reactie
Die Roadster boys worden allemaal vroeg uit bed geschopt omdat ze appeltaart moeten bakken of appelflappen halen bij de bakker voor hun geliefde QP vrienden :schater::rolleyes:

Hé Roger,

Die QP dudes worden echt te vrij vind ik. Waar is dat aloude R.E.S.C.E.P.T. gebleven? Kunnen we niet blijven gedogen! :schater::schater:

Wettervorhersage Deutschland Zaterdag regen, Zondag: Nog steeds droog en minder bewolking, Maandag regen.

Deutschland

Nederland

:thumbup::thumbup::thumbup::wave::m::m:

Link naar reactie
Die QP dudes worden echt te vrij vind ik. Waar is dat aloude R.E.S.C.E.P.T. gebleven? Kunnen we niet blijven gedogen! :schater::schater:

R.E.S.C.E.P.T. hebben we niet, R.E.S.P.E.C.T. wel :rolleyes:

of bedoel je RECEPT? dat is wel handig voor appelflappen- en taartenbakkers.

Link naar reactie
Die QP dudes worden echt te vrij vind ik.

In Zo'n Hatchback krijgen sommige mensen rare nukken... :rolleyes:

R.E.S.C.E.P.T. hebben we niet, R.E.S.P.E.C.T. wel :thumbup:

Dat laatste wil wel eens vervagen...Dan wordt het hoog tijd om die achterklep eens open te doen en die grijZe massa van Zuurstof te voorZien... :thumbup: :thumbup:

Have Fast Fun Zondag, en maak :wave:

Link naar reactie
Hé Roger,

Die QP dudes worden echt te vrij vind ik. Waar is dat aloude R.E.S.C.E.P.T. gebleven?

Gierst-appeltaart

Ingrediënten

4 stuks appels

40 gr. boter

100 gr. fructose

60 gr. gierst

75 gr. volkorenmeel

100 gr. noot, gemengde, gehakte

1 el. olie

1 dl. yoghurt

1 tl. zuiveringszout

Benodigdheden

Benodigde materialen: een springvorm van 22 cm. Voor springvorm van 26 cm de hoeveelheid voor 16 personen gebruiken.

Bereidingswijze

Verwarm de oven voor op 175 graden Celsius. Gierst licht bruin roosteren in de olie. Maak van de gierst, yoghurt, meel, boter en zuiveringszout een deeg. Appels in stukjes snijden en met de fructose en de helft van de noten door het deeg mengen.

Doe dit in een springvorm en verdeel de rest van de noten over de taart. Bak het geheel in 45 minuten. :schater::rolleyes:

Link naar reactie
Dat laatste wil wel eens vervagen...Dan wordt het hoog tijd om die achterklep eens open te doen en die grijZe massa van Zuurstof te voorZien... :wave::rolleyes:

nogmaals: respect is er altijd.

Link naar reactie

:wave: Goedemorgen zeg.... je moet er iets voor over hebben om een dagje lekker zoek gereden te worden...*gaap*

Wij gaan hier ook maar eens aanrijden, en nu maar hopen dat het droog blijft :rolleyes:

Link naar reactie

Het was super!!! We zijn allemaal veilig terug :wave: ;)

Heel gezellig en dat scheuren is echt verslavend!!!! Ik wil weeeeeeeeeeeeer!!!!

Over onze tourleider zeg ik maar niks.... dat doen de anderen vast wel. :thumbup:

Link naar reactie

Ook weer veilig thuis, met 850km meer op de teller... ^_^ (waarvan zo'n 200km door verkeerd rijden en zoeken naar een kroegje)<_<

En wij maar denken dat we veel te laat waren op weg naar Roger. Komen we aan, zien we geen één Z, wij denken `die zullen al wel weg zijn´. Neehee, we waren gewoon de eerste -_- (en volgens Roger een flitsboete rijker door de blauwe container... :unsure: )

De heenweg door Duitsland was helemaal top, file rijden op de terugweg was zeer frustrerend, maar het laatste stukje gelukkig nog even naar huis kunnen knallen. :thumbup:

Leuk om de vergelijkingen tussen de verschillende motoren te zien, wat gaan die :m:'s verschrikkelijk hard :newblush:

Had verwacht snel zoek gereden te zijn, maar verbaasde mij hoe de 2.0 het deed tov. de rest, 225 top :sleepy: .

vooral de vergelijking met frank's 2.2 (170pk) met 18" velgen en ik met 2.0(150pk) en 17" velgen was erg leuk, dat scheelde heel weinig.

Wat een gezelligheid op één dag, Nadia voelde zichzelf ook lekker op haar gemak op het eindpunt met al die overjarige Duitsers.

Roger's buurvrouw mocht er trouwens ook wel wezen... :newblush: erg smakelijk... :thumbup:

Op de terugweg na een stop bij de Mac nog even met Bas1.9Turbo gesport.... die auto gaat ook echt als een speer... !!

En verder...: Wij willen weeer...!! :thumbup:

:wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.