Ga naar inhoud

Mille Miglia


Aanbevolen berichten

  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geen Zafira's op de linker baan :thumbup: ?

Wij gaan dit jaar zeker conform dezelfde formule. Nieuwe Route hebben we al bepaald. We pakken de mooie stukken van de Mille Miglia en verblijven iets langer in de buurt van toscane. En natuurlijk weer heel laat hotels boeken zodat je mooie hotels hebt voor weinig geld.

Link naar reactie
Wij gaan dit jaar zeker conform dezelfde formule. Nieuwe Route hebben we al bepaald. We pakken de mooie stukken van de Mille Miglia en verblijven iets langer in de buurt van toscane. En natuurlijk weer heel laat hotels boeken zodat je mooie hotels hebt voor weinig geld.

Zou het niet enorm tof zijn als je zoon dan ook nog eens meeging in zijn E30 cabrio. Vader en zoon lekker open scheuren in Italia :thumbup:

Link naar reactie
Zou het niet enorm tof zijn als je zoon dan ook nog eens meeging in zijn E30 cabrio. Vader en zoon lekker open scheuren in Italia :thumbup:

Ja, dat klinkt inderdaad cool. Bovendien zijn die oude 325-ers nog retesnel. Dat moeten vroeger toch echt racemonsters geweest zijn.

Link naar reactie
Ja, dat klinkt inderdaad cool. Bovendien zijn die oude 325-ers nog retesnel. Dat moeten vroeger toch echt racemonsters geweest zijn.

Gewoon een keertje doen joh, een weekendje duitsland ofzo. Wij (mijn 2 broers en m'n vader) gaan in het voorjaar ook zo eens een tripje doen. 2xZZZ en 2xZZZZ, dat moet FUN geven! :thumbup:

Ik vind die E30'ers trouwens zeer mooi...

Link naar reactie
Wij hebben zo genoten, dat we dit jaar weer gaan. Met roadster door Toscane rijden. Wat wil een mens nog meer?

een beetje fatsoenlijk weer wanneer je in hertje zomer in Toscane zit :muur: grijs en nat Toscane is geen reet aan kan ik je vertellen.

Wij gaan dit jaar misschien voor de herkansing.

We houden dus wel even contact :thumbup:

Link naar reactie
een beetje fatsoenlijk weer wanneer je in hertje zomer in Toscane zit <_< grijs en nat Toscane is geen reet aan kan ik je vertellen.

Wij gaan dit jaar misschien voor de herkansing.

We houden dus wel even contact :rolleyes:

Waar spreken we af? terrasje Florence? :thumbup:

Link naar reactie
Gewoon een keertje doen joh, een weekendje duitsland ofzo. Wij (mijn 2 broers en m'n vader) gaan in het voorjaar ook zo eens een tripje doen. 2xZZZ en 2xZZZZ, dat moet FUN geven! :rolleyes:

Ik vind die E30'ers trouwens zeer mooi...

Wow, 4 maal een Z in de familie! Cool!

Zit de rest van de familie ook op het forum? Of ben jij de enige zonder vrienden? :schater: (geintje hoor)

Link naar reactie
Loop niet zo te blaten man :rolleyes: Je vakantie afspraken kom je toch niet na. Ik zit noch steeds in Nice op je te wachten :schater:

Het wordt iets later. Ik moest even langs LA maar ik verwacht eind Juli 2009 bij je voor de deur te staan in Nice.

Link naar reactie
Wij hebben zo genoten, dat we dit jaar weer gaan. Met roadster door Toscane rijden. Wat wil een mens nog meer?

Met de Z3 naar Sicilië! Hebben wij juni 2008 gedaan. Met de Z, via Zwitserland, naar Genua, daar op de boot naar Palermo (20 uur varen). Toen 10 dagen op Sicilië en daarna weer met de boot terug naar Genua. Fantastisch: mooi landschap en elke dag mooi weer om open te rijden!

Sicilië is goed bevallen, we gaan in juni weer. Weer via Zwitserland naar Genua. Dan met de boot naar Palermo. Dan 5 overnachtingen op Sicilië. Vervolgens steken we de Straat van Messina over en overnachten we vijf keer in de buurt van Tropea (Calabrië). Dan verder naar het noorden: 5 overnachtingen aan de Amalfitanse kust (onder Napels) en vandaar met 2 overnachtingen onderweg weer terug naar Nederland. Italië is een mooi land om met de Z te ontdekken: mooie kusten, mooie landschappen, mooi weer en lekker eten en drinken. Wat wil een mens nog meer? :rolleyes:

Link naar reactie
Met de Z3 naar Sicilië! Hebben wij juni 2008 gedaan. Met de Z, via Zwitserland, naar Genua, daar op de boot naar Palermo (20 uur varen). Toen 10 dagen op Sicilië en daarna weer met de boot terug naar Genua. Fantastisch: mooi landschap en elke dag mooi weer om open te rijden!

Sicilië is goed bevallen, we gaan in juni weer. Weer via Zwitserland naar Genua. Dan met de boot naar Palermo. Dan 5 overnachtingen op Sicilië. Vervolgens steken we de Straat van Messina over en overnachten we vijf keer in de buurt van Tropea (Calabrië). Dan verder naar het noorden: 5 overnachtingen aan de Amalfitanse kust (onder Napels) en vandaar met 2 overnachtingen onderweg weer terug naar Nederland. Italië is een mooi land om met de Z te ontdekken: mooie kusten, mooie landschappen, mooi weer en lekker eten en drinken. Wat wil een mens nog meer? :rolleyes:

He, klinkt ook goed Coke. Ga ik ook even onderzoeken. Zijn er bepaald locaties/zaken/plaatsen die we beslist moeten zien? Wat zijn de kosten van de overtocht? en hoe ver van te voren moet je dat boeken?

Link naar reactie
Wow, 4 maal een Z in de familie! Cool!

Zit de rest van de familie ook op het forum? Of ben jij de enige zonder vrienden? :schater: (geintje hoor)

Nee, enkel ik... :chick: :rambo:

Link naar reactie
He, klinkt ook goed Coke. Ga ik ook even onderzoeken. Zijn er bepaald locaties/zaken/plaatsen die we beslist moeten zien? Wat zijn de kosten van de overtocht? en hoe ver van te voren moet je dat boeken?

Ik heb 2 weken geleden, via internet (www.gnv.it) een enkele reis van Genua naar Palermo, met auto (Z3), 2 personen en een buitenhut, geboekt. Kosten 286 Euro. Sicilië barst van cultuur en strand, dus er is voor elk wat wils.

Link naar reactie
Ik heb 2 weken geleden, via internet (www.gnv.it) een enkele reis van Genua naar Palermo, met auto (Z3), 2 personen en een buitenhut, geboekt. Kosten 286 Euro. Sicilië barst van cultuur en strand, dus er is voor elk wat wils.

Bedankt voor de linktip! :cooltext:

Ik loop al lang met de Sardinië-Corsica Combo in gedachte rond, misschien dit ik die dit jaar maar eens ga realiseren... Dit soort draadjes werkt aanstekelijk!

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ter verduidelijking, om teleurstelling te voorkomen, deze auto's staan niet standaard geparkeerd op de route :notok: .

:sick:.

Van 13 t/m 17 mei wordt de rit dit jaar weer officieel gereden.

Zie ik daar een forum-ritje aankomen... ;)

Valt helaas een beetje ongelukkig met de mei vakantie. We gaan weer ergens in Juli/aug. :muur:

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.