Ga naar inhoud

Mille Miglia


Aanbevolen berichten

Helaas niet, ze vonden het nodig de rekening wat op te fleuren met extra consumpties die wij niet hebben gehad en aangezien ik niet belazerd wens te worden heb ik datgene betaald wat ik heb gebruikt. Voor ik er erg in had stond de eigenaar voor mijn neus te briezen en had ik een aantal van die scooterboy's om me heen dreigend met de politie te bellen. Even flink doorgestiefeld naar de auto, instappen en wegwezen z.s.m. de grens over en niets meer gehoord :rolleyes:

Ho. wauw wat een story!! Had je toen al een M?

Link naar reactie
  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Resume:

Mille Miglia is een fantastische rit en omgeving. Ik kan het iedereen aanraden. Gewoon zelf boeken, niet in toeristische gedeeltes eten. Tomtom kopen/meenemen en verder alleen maar genieten.

Hoop dat jullie wat aan de tips hebben. Als ZZaZkia en Frank terug zijn kunnen we het geheel complementeren.

Misschien een idee om de volgende tourrit next year in Italië te gaan organiseren. Wil dat best doen als er animo is.

Waauw, prachtig ! :m:

En of we hier wat aan hebben... Zeer gedetailleerde beschrijvingen van hotels, reiswegen, afstanden, enz.

Spreek me in het voorjaar nog eens opnieuw over dat idee om volgend jaar een toerrit ginds te doen. Mss krijg ik mijn vrouw nog zo gek...

Link naar reactie
Waauw, prachtig ! :m:

En of we hier wat aan hebben... Zeer gedetailleerde beschrijvingen van hotels, reiswegen, afstanden, enz.

Spreek me in het voorjaar nog eens opnieuw over dat idee om volgend jaar een toerrit ginds te doen. Mss krijg ik mijn vrouw nog zo gek...

Thnks,

Ga ik zeker volgend jaar doen. We hebben oprecht zo genoten van het op vakantie gaan met een Z dat ik dat met iedereen wil delen. Lijkt me gaaf om dat volgend jaar met meer Z-enthousiastelingen te doen. Heb ik ook al over nagedacht. Je kunt een rit maken waarbij men zelf elk moment kan bepalen of ze groepsgewijs willen rijden of dat men elkaar bijvoorbeeld tijdens de lunch/diner weer ontmoet. Varianten zat. Als we maar LOL hebben met z'n allen en de Z-tjes.

Link naar reactie

Zo als ik geloof ik al had geschreven vertrek ik 4 oktober voor een 15 daagse herfstvakantie naar/door Italie. Ik kon al bijna niet wachten meer na dit leuke verhaal heb ik alleen nog maar meer zin gekregen om zo snel mogelijk te vertrekken!

Nog even wachten dus...

Link naar reactie
Zo als ik geloof ik al had geschreven vertrek ik 4 oktober voor een 15 daagse herfstvakantie naar/door Italie. Ik kon al bijna niet wachten meer na dit leuke verhaal heb ik alleen nog maar meer zin gekregen om zo snel mogelijk te vertrekken!

Nog even wachten dus...

Als je tegen die tijd behoefte hebt aan capitoolgidsen, Michelinkaarten, Marco Polo gidsen over italie, dan even tegen die tijd een PM sturen.

Heb liever dat jullie er plezier van hebben dan dat ze bij ons in de boekenkast staan. :wave:

Link naar reactie
Als je tegen die tijd behoefte hebt aan capitoolgidsen, Michelinkaarten, Marco Polo gidsen over italie, dan even tegen die tijd een PM sturen.

Heb liever dat jullie er plezier van hebben dan dat ze bij ons in de boekenkast staan. :wave:

Thanks voor het aanbod! Ik zal het onthouden en tzt even een PM sturen als ik ze zou willen lenen.

Link naar reactie
Nou, zojuist de overnachting voor de heenreis geboekt :D .

Morgen kunnen we op pad.

Jullie horen wel hoe het was als we terug zijn :wave:

heey Saskia en Frank. een hele fijne vakantie en geniet ervan :wave:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Saskia en Frank sms-ten dat ze in Italie al aan de Chianti zaten!!

Hoeven we dus geen zorgen over te maken. :m:

Aangezien we alleen Chianti dronken als we niet meer met de Z hoefden zijn we ook weer veilig thuis gekomen. Mede dankzij de geweldige stuurkunst van Frank :angry: . Ik heb heerlijk met m'n zonne-hoed op op de berijdersstoel meegetoert. Helaas even ½ dagje de kap dicht moeten hebben... bijna 40 graden en volle zon was toch teveel van het goede :drank:. Verder stralend weer, heerlijk eten en mooie uitzichten.

Heerlijke vakantie gehad, alleen erg veel gezeik met Pharos-reizen... Dus ook ons advies... gewoon lekker zelf boeken. Scheelt in de kosten en scheelt een hoop ergermis :wave: .

Foto's en verder commentaar volgen later.

Link naar reactie
Aangezien we alleen Chianti dronken als we niet meer met de Z hoefden zijn we ook weer veilig thuis gekomen. Mede dankzij de geweldige stuurkunst van Frank :angry: . Ik heb heerlijk met m'n zonne-hoed op op de berijdersstoel meegetoert. Helaas even ½ dagje de kap dicht moeten hebben... bijna 40 graden en volle zon was toch teveel van het goede :party: . Verder stralend weer, heerlijk eten en mooie uitzichten.

Heerlijke vakantie gehad, alleen erg veel gezeik met Pharos-reizen... Dus ook ons advies... gewoon lekker zelf boeken. Scheelt in de kosten en scheelt een hoop ergermis :wave: .

Foto's en verder commentaar volgen later.

welcome back...goede vakantie gehad? :drank:

:m: ??

Link naar reactie
:m: ??

:wave: ik ben geloof ik nog niet helemaal wakker......

gelukkig Rob wel.. :angry:

Dubbelpost.

Dit bericht is bewerkt door Rob: Vandaag, 14:12

dat bedoel ik :drank::party: :sleepy:

Link naar reactie
wij willen 1 oktober ook met de zzz op vakantie. als 't nou goed bevalt,kunnen wij 't nog dunnetjes over doen :schater: :schater:

omdat 't weer zwaar kl#te is gaan we toch maar met 't vliegtuig....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.