Ga naar inhoud

Mille Miglia


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In onze zoektocht naar een leuke autovakantie met de Z stuitte ik op een auto-rondreis die de Mille Miglia (een race over 1000 mijlen tussen Brescia en Roma en weer terug) in Italië volgt.

Heeft iemand deze route al eens gereden? Goed idee of af te raden? Tips?

Alvast bedankt voor jullie info!

  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
In onze zoektocht naar een leuke autovakantie met de Z stuitte ik op een auto-rondreis die de Mille Miglia (een race over 1000 mijlen tussen Brescia en Roma en weer terug) in Italië volgt.

Heeft iemand deze route al eens gereden? Goed idee of af te raden? Tips?

Alvast bedankt voor jullie info!

Ik heb hem nog niet gereden maar wil hij staat hoog op mijn verlanglijstje, dus als er mensen zijn met tips dan houd ik me (ook) aanbevolen!

Mille Miglia

Heb jij het toevallig ook over deze reis of heb je een ander gevonden?

Groeten

Nicole

Geplaatst:
Ik heb hem nog niet gereden maar wil hij staat hoog op mijn verlanglijstje, dus als er mensen zijn met tips dan houd ik me (ook) aanbevolen!

Mille Miglia

Heb jij het toevallig ook over deze reis of heb je een ander gevonden?

Groeten

Nicole

Yep, die inderdaad :kisstogether:

Wachten we nu gewoon gezellig samen in spanning af :rolleyes:

Geplaatst:

Als je er echt van wilt genieten moet je met de volgende editie gaan. Gewoon achter/tussen de rally doorrijden. FANTASTISCH!

Ik doe volgend jaar ook mee :kisstogether:

De route zelf is zeker de moeite waard. Vriend van me heeft hem al 2x gereden, te gek gewoon. Had dit jaar mee willen rijden (80e editie was het), maar het zat er even niet in helaas :rolleyes:

Geplaatst:

prachtig zo's rondreis door Toscane, wist niet dat deze route bestond, staat inmiddels op mijn lijstje

Geplaatst:
............ Goed idee of af te raden? Tips?

Florence, Rome!! + uit te breiden met Venetie en noem maar op.

Heb het verleden jaar met dochter (toen 18) gedaan met goedkope enkele vliegreizen + treinen tusen de steden.

Landschap is mooi, vlak + heuvelachtig

Al zou de uitgezette route niet mooi zijn (maar zal best wel) het is natuurlijk 1 van de meest interessante gebieden op deze aardkloot.

Geplaatst:

Mijn vriendin en ik willen volgend jaar juni naar Italie.

Deze route is een aanrader, bedankt voor de tip! :rolleyes:

Geplaatst:

Volgend jaar zomer ziet het op de route Mille Miglia zwart van de Z-tjes :schater:

Maaru, is er dan niemand die deze route al heeft gereden en zijn/haar ervaringen met mij/ons kan delen... :rolleyes:

Geplaatst:

Ik heb mijn vakantie geboekt! Wel naar Italie met de Z maar niet de Mille Miglia. Ik ga 15 dagen rondreizen en de route is ongeveer als volgt:

- Stresa (Lago Maggiore)

- Milaan

- Casciana Terme (tussen Lucca en Florence ongeveer)

- Rome

- Sorrento

- Napels

- Capri

- Assisi

- Perugia

- Bologna

- Modena

- Oderzo (bij Venetie)

We gaan 4 oktober rijden en op de terugweg blijven we nog 2 nachten in Parijs.

Ik heb er al helemaal zin in!

Geplaatst:
Ik heb er al helemaal zin in!

En dat je maar veel open mag rijden.

Geplaatst:
Ik heb mijn vakantie geboekt! Wel naar Italie met de Z maar niet de Mille Miglia.

Ik heb er al helemaal zin in!

Leuk!!! Veel plezier alvast.

Wij hebben gisteren de Mille Miglia geboekt B). Waren toch wel erg nieuwsgierig en zo'n 1e keer Italië vonden we het wel handig als het een beetje "georganiseerd" zou zijn, zeker als je geen woord Italiaans spreekt :rolleyes: .

Nu nog ff een paar dagen ervoor en erna regelen (o.a. Milaan) en dan gaat zo rond 20 augustus de reis beginnen. En maar hopen dat het een beetje mooi weer is want in die Z kun je alleen maar wat zomer-spul kwijt... B) :wave:

Dus, half september kan ik precies vertellen of de Mille Miglia echt de moeite waard is...

Geplaatst:

wij willen 1 oktober ook met de zzz op vakantie. als 't nou goed bevalt,kunnen wij 't nog dunnetjes over doen :schater: :schater:

Geplaatst:
Leuk!!! Veel plezier alvast.

Wij hebben gisteren de Mille Miglia geboekt :wave:. Waren toch wel erg nieuwsgierig en zo'n 1e keer Italië vonden we het wel handig als het een beetje "georganiseerd" zou zijn, zeker als je geen woord Italiaans spreekt :unsure: .

Nu nog ff een paar dagen ervoor en erna regelen (o.a. Milaan) en dan gaat zo rond 20 augustus de reis beginnen. En maar hopen dat het een beetje mooi weer is want in die Z kun je alleen maar wat zomer-spul kwijt... :blink::wave:

Dus, half september kan ik precies vertellen of de Mille Miglia echt de moeite waard is...

ben reuze benieuwd, kan imho niet tegenvallen, staat ook al jaren in reiscollectie van anwb

Geplaatst:

Wie weet komen we elkaar wel tegen. Zoals het er nu naaruitziet gaan we weer als "pers" ( :m: ) achter de stoet aanrijden. Die vriend van me heeft wat handige ingangetjes daar :D

Maar hoe,wat,waar zien we pas een paar weken vantevoren. Dus dat spreken we dan wel ffkes af! <_<

Geplaatst:
Leuk!!! Veel plezier alvast.

Wij hebben gisteren de Mille Miglia geboekt ;). Waren toch wel erg nieuwsgierig en zo'n 1e keer Italië vonden we het wel handig als het een beetje "georganiseerd" zou zijn, zeker als je geen woord Italiaans spreekt :) .

Nu nog ff een paar dagen ervoor en erna regelen (o.a. Milaan) en dan gaat zo rond 20 augustus de reis beginnen. En maar hopen dat het een beetje mooi weer is want in die Z kun je alleen maar wat zomer-spul kwijt... :m: ;)

Dus, half september kan ik precies vertellen of de Mille Miglia echt de moeite waard is...

We zijn net bij de ANWB geweest en proberen om vanaf volgende week woensdag de Mille Miglia rond te rijden. Als het door gaat, zal ik verslag doen. Italie, wijn, pasta, zon, terrasjes, capuchino picollo, Alfa Romeo's die mijn M niet kunnen bijbenen, ;) hmmmm ik heb er zin in.

Geplaatst:
We zijn net bij de ANWB geweest en proberen om vanaf volgende week woensdag de Mille Miglia rond te rijden. Als het door gaat, zal ik verslag doen. Italie, wijn, pasta, zon, terrasjes, capuchino picollo, Alfa Romeo's die mijn M niet kunnen bijbenen, :) hmmmm ik heb er zin in.

Ferrari's en Lambo's die de M verslinden....

Geplaatst:
We zijn net bij de ANWB geweest en proberen om vanaf volgende week woensdag de Mille Miglia rond te rijden. Als het door gaat, zal ik verslag doen. Italie, wijn, pasta, zon, terrasjes, capuchino picollo, Alfa Romeo's die mijn M niet kunnen bijbenen, :) hmmmm ik heb er zin in.

:m: geweldig Yangkie, geniet van mooie rit! erg benieuwd naar ;) verslag (als het doorgaat).

Geplaatst:
Ferrari's en Lambo's die de M verslinden....

Haha die martin maakt ook iedereen altijd gelukkig en blij he. :) Vandaag probeerde een 535D de Z eruit te accelereren. Was weer een prettige ervaring. ;)

Geplaatst:
;) geweldig Yangkie, geniet van mooie rit! erg benieuwd naar :) verslag (als het doorgaat).

Thnks, gaan we doen. Als het niet teveel werk is dan zal ik proberen om de route onderweg in de Tomtom op te nemen, dan hebben de overige forumleden er later ook iets aan. Moet alleen even uitzoeken hoe dat moet.

Geplaatst:
We zijn net bij de ANWB geweest en proberen om vanaf volgende week woensdag de Mille Miglia rond te rijden. Als het door gaat, zal ik verslag doen. Italie, wijn, pasta, zon, terrasjes, capuchino picollo, Alfa Romeo's die mijn M niet kunnen bijbenen, :kisstogether: hmmmm ik heb er zin in.

O, lachu, was je het al van plan of geïnspireerd door dit topic? Wanneer ben je terug?????

Wij gaan denk ik zo rond 20-21 augustus richting Italië. Zou leuk zijn als ik voor die tijd nog ff iets kan lezen over de reis.

Zo niet, in ieder geval... ALVAST VEEL PLEZIER!!!!

Geplaatst:
O, lachu, was je het al van plan of geïnspireerd door dit topic? Wanneer ben je terug?????

Wij gaan denk ik zo rond 20-21 augustus richting Italië. Zou leuk zijn als ik voor die tijd nog ff iets kan lezen over de reis.

Zo niet, in ieder geval... ALVAST VEEL PLEZIER!!!!

Neen, was het niet van plan. Komt door jouw mailtje. Alvast bedankt dus. :wave:

Ik ben als het goed is op tijd terug en zal alles met je (jullie) vooraf delen. komt goed!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.