Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:offtopic:

Je kan ook iets te streng zijn hoor.....een geintje tussendoor moet kunnen :thumbup:

Een beetje humor op z'n tijd kan geen kwaad so losen up a bit ! :hamer:

Je hebt dan nu je zegje gedaan, graag wat respect voor een normaal en vriendelijk verzoek.

Link naar reactie

Hai jongens, even een communicatietip (als communicado mag dat wel toch?): Rob houdt graag dit topic zakelijk, dus wie zich hier niet aan houdt kan hierop worden aangesproken. Rob, je kunt het ook iets neutraler brengen, wat jij een normaal verzoek vindt, vindt een ander nogal bot. Je straft spontaniteit nogal af met je woordkeus en dat vindt David niet zo fijn (even vertalen).

De toonzetting is nou eenmaal belangrijker dan de boodschap. Zo en nu verlaat ik dit topic snel voordat ik de vermaarde TVR (Toorn Van Rob) over me afroep. Zal ik er ook een :thumbup: bij doen, en ik beloof plechtig dat ik me niet meer op dit topic vertoon. :offtopic:

Link naar reactie
Hai jongens, even een communicatietip (als communicado mag dat wel toch?): Rob houdt graag dit topic zakelijk, dus wie zich hier niet aan houdt kan hierop worden aangesproken. Rob, je kunt het ook iets neutraler brengen, wat jij een normaal verzoek vindt, vindt een ander nogal bot. Je straft spontaniteit nogal af met je woordkeus en dat vindt David niet zo fijn (even vertalen).

De toonzetting is nou eenmaal belangrijker dan de boodschap. Zo en nu verlaat ik dit topic snel voordat ik de vermaarde TVR (Toorn Van Rob) over me afroep. Zal ik er ook een :thumbup: bij doen, en ik beloof plechtig dat ik me niet meer op dit topic vertoon. :hamer:

Had het niet beter kunnen verwoorden... :hamer:

@Rob :offtopic:

Link naar reactie
Hai jongens, even een communicatietip (als communicado mag dat wel toch?): Rob houdt graag dit topic zakelijk, dus wie zich hier niet aan houdt kan hierop worden aangesproken. Rob, je kunt het ook iets neutraler brengen, wat jij een normaal verzoek vindt, vindt een ander nogal bot. Je straft spontaniteit nogal af met je woordkeus en dat vindt David niet zo fijn (even vertalen).

De toonzetting is nou eenmaal belangrijker dan de boodschap. Zo en nu verlaat ik dit topic snel voordat ik de vermaarde TVR (Toorn Van Rob) over me afroep. Zal ik er ook een :thumbup: bij doen, en ik beloof plechtig dat ik me niet meer op dit topic vertoon. :hamer:

Er wordt op dit forum in menig topic veel geleuterd. On topic blijven blijkt buitengewoon moeilijk te zijn (het is mij allemaal veel te wat jij noemt "spontaan") en het opkrikken van de post count lijkt hoofdzaak voor menigeen.

Inderdaad Nadia, ik hou dit topic graag schoon en het is de tweede keer dat ik misschien bot, maar zonder een onvertogen woord vraag hier on topic te blijven. Als ik dat niet doe is ook dit topic in een mum van tijd afgedwaald naar alles behalve waar het om gaat en lijkt het op een chatbox: veel van niets.

Waar nodig zal ik hetzelfde blijven vragen, misschien ietwat anders geformuleerd. Dat is in elk geval de winst van jouw boodschap. Mijn boodschap zal er niet door veranderen. Overigens, bedankt voor je best sympathieke reactie. :offtopic:

Link naar reactie
Langs welke plaatsen voert de tourrit ons eigelijk vroeg ik mij zo af :rolleyes:

Tja, dat is natuurlijk nog voor het grootste deel een verrassing. Het beginpunt, de lunchplek en het eindpunt weten jullie al. De rit ertussen zal ongeveer 140 km zijn. Dus ga maar puzzelen tot je op ongeveer die afstand zit, dan weet je de plaatsen waar we langskomen. :wave::thumbup:

Link naar reactie
Tja, dat is natuurlijk nog voor het grootste deel een verrassing. Het beginpunt, de lunchplek en het eindpunt weten jullie al. De rit ertussen zal ongeveer 140 km zijn. Dus ga maar puzzelen tot je op ongeveer die afstand zit, dan weet je de plaatsen waar we langskomen. :thumbup::rolleyes:

Jorgen, laat je niet opnaaien door die ellendeling. :wave:

Link naar reactie
Ik wil opzicht ook wel mee moet alleen nog even iemand zien te regelen die mee gaat daar ga ik dit weekend even achteraan. Dus bij mij mag nog een vraagteken achter de naam. :rolleyes:

Ook jou noteren we "met potlood". We horen 't wel. Hoop ik.

Link naar reactie
Zijn er mensen die het leuk vinden om samen op te rijden richting Apeldoorn ?? Ik zelf vertrek vanuit Hilversum :wave:

Ja. Van der Valk Breukelen? Denk dat Martijn ook wel wil. (Of zal dit ook :offtopic: zijn :rolleyes: ) Denk het wel want als iedereen maar subritjes gaat organiseren via dit topic wordt het een zooitje. Dan krijg je dit :D en zegt Rob weer :nono: Dus wat doen we :thumbup: of lekker :offtopic: en denken :harhar:

Link naar reactie
Ja. Van der Valk Breukelen? Denk dat Martijn ook wel wil. (Of zal dit ook :offtopic: zijn :rolleyes: ) Denk het wel want als iedereen maar subritjes gaat organiseren via dit topic wordt het een zooitje. Dan krijg je dit :wave: en zegt Rob weer :nono: Dus wat doen we :thumbup: of lekker :harhar: en denken :harhar:

:schater::schater:

Breukelen is voor mij wel erg om....wat dacht je van La Place (Laren NH) , ligt zo goed als naast de A1 en meteen mooi richting Apeldoorn ? Andere voorstellen zijn natuurlijk ook welkom....

Hoop dat Rob dit niet erg vind want dan krijg je dus iddd :offtopic: en zegt Rob weer :nono: Dus wat doen we :D of lekker :nono: en denken :harhar:

Link naar reactie
Zijn er mensen die het leuk vinden om samen op te rijden richting Apeldoorn ?? Ik zelf vertrek vanuit Hilversum :rolleyes:

Yo, 8.30 uur McDonald's Nieuwegein.

Adres: Ravenswade 1, Nieuwegein

David z3

Z3Mrunner

Zazzkia

Roodkapje?

Ewin en Nadia

(S)toploss?

Lotte

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.