Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik stem ook voor zondag,

Het wordt tijd dat we eens een keer meerijden.....2 maanden later krijgen we gezinsuitbreiding :rolleyes: en wordt het meerijden iets moeilijker te regelen.

Tot op heden weinig gereden met de M dit jaar, dus dit is alvast een goede aanleding om hem weer eens uit te laten.

Leon

Link naar reactie
Ik stem ook voor zondag,

Het wordt tijd dat we eens een keer meerijden.....2 maanden later krijgen we gezinsuitbreiding :rolleyes: en wordt het meerijden iets moeilijker te regelen.

Tot op heden weinig gereden met de M dit jaar, dus dit is alvast een goede aanleding om hem weer eens uit te laten.

Leon

gefietselanteerd met papa worden. Ik neem aan dat je november bedoeld, dus dan is dit nog vers. :thumbup:

Link naar reactie
Ik stem ook voor zondag,

Het wordt tijd dat we eens een keer meerijden.....2 maanden later krijgen we gezinsuitbreiding :rolleyes: en wordt het meerijden iets moeilijker te regelen.

Tot op heden weinig gereden met de M dit jaar, dus dit is alvast een goede aanleding om hem weer eens uit te laten.

Leon

Gefeliciteerd en ik zal er voor zorgen dat de rit voor die tijd is. <_<

Link naar reactie

JA Leuk Apeldoorn is home voor ZZZcosmos pipper de navigator(hond) en Queen. Jorgen ik wil wel helpen. Ken de omgeving op mijn duimpje. Ik weet ook een heel stel horeca gelegenheden waar het goed toeven is met grote parkeerplaatsen. Die ook nog langs mooie wegen liggen. ZZZgroet Queen.

Link naar reactie
JA Leuk Apeldoorn is home voor ZZZcosmos pipper de navigator(hond) en Queen. Jorgen ik wil wel helpen. Ken de omgeving op mijn duimpje. Ik weet ook een heel stel horeca gelegenheden waar het goed toeven is met grote parkeerplaatsen. Die ook nog langs mooie wegen liggen. ZZZgroet Queen.

Dat had je nooit moeten zeggen, we gaan je misbruiken! :rolleyes:

Link naar reactie

Inderdaad, ik heb alle mensen die mij van hulp willen voorzien al een PB gestuurd. Dus nu nog even voor iedereen. Alvast heel erg bedankt voor de hulp, die kan ik inderdaad goed gebruiken. (begin binnenkort ook met een nieuwe baan, dus zal lekker druk worden)

Link naar reactie
Dat had je nooit moeten zeggen, we gaan je misbruiken! :thumbup:

Hoe bedoelde U dat meneer Rob misbruiken???????? Pipper en Queen. Pipper is een pitbul.

Link naar reactie

Begint de datum al uit te kristalliseren? (6 en 11 augustus liggen nu al vast met ander forum evenmenten).

Deze beide evenementen vallen in iedergeval in mijn vakantie (buitenland)

Link naar reactie
Hoe bedoelde U dat meneer Rob misbruiken???????? Pipper en Queen. Pipper is een pitbul.

Dat had ik al begrepen, lees misbruiken dan maar als gebruiken. Hoe dan ook, ik bedoel hetzelfde: help Jorgen met z'n rit. :rolleyes:

Link naar reactie
Begint de datum al uit te kristalliseren? (6 en 11 augustus liggen nu al vast met ander forum evenmenten).

Deze beide evenementen vallen in iedergeval in mijn vakantie (buitenland)

Nog niet helemaal vast, aanstaande zaterdag ga ik eens met Rob en Queen om de tafel zitten en dan staat de datum definitief vast.

Maar kan al wel vast verklappen dat het denk ik 2 of 9 september gaat worden, maar na dit weekend meer duidelijkheid hierover.

Link naar reactie

Eerste post aangepast met lijst deelnemers, kijk hem even na en als er nog gegevens ontbreken, bijvoorbeeld aantal personen en eten, laat het dan even weten. En ook als je er niet bij staat en wel mee wil.

Link naar reactie

mss domme vraag...maar weten we al een datum? ;)

Link naar reactie
mss domme vraag...maar weten we al een datum? :wave:

Blijft lastig hè, lezen ;)

<_<

Nog niet helemaal vast, aanstaande zaterdag ga ik eens met Rob en Queen om de tafel zitten en dan staat de datum definitief vast.

Maar kan al wel vast verklappen dat het denk ik 2 of 9 september gaat worden, maar na dit weekend meer duidelijkheid hierover.

Link naar reactie

Wellll, op dit moment heb ik op beide voorstel dagen nog niets staan...dus misschien gaat het er dan toch van komen!

Moet alleen zien dat ik er 1 thuis kan laten....mijn vrouw :wave: of mijn zoon van 11.... <_<

Oeps...misschien laten zij beide mij wel thuis....help ;)

Greetz,

Rene

Link naar reactie
(zzztje @ 5 Jul 2007, 21:19) *

mss domme vraag...maar weten we al een datum? newblush.gif

Blijft lastig hè, lezen wink.gif

rolleyes.gif

(Jorgen @ 2 Jul 2007, 16:46)

Nog niet helemaal vast, aanstaande zaterdag ga ik eens met Rob en Queen om de tafel zitten en dan staat de datum definitief vast.

Maar kan al wel vast verklappen dat het denk ik 2 of 9 september gaat worden, maar na dit weekend meer duidelijkheid hierover.

dus toch een domme vraag <_<:wave: idd sas , lezen valt af en toe niet mee...........

Link naar reactie

Zo, net overleg gehad met Rob en Queen en de datum is bekend, tevens is de route voor het grootste gedeelte uitgezet en hebben we ideeën voor de lunch en het diner.

De rit zal plaatsvinden op 9 september en start om 10u00 bij het Van der Valk hotel bij Apeldoorn (naast de A1). Dus de definitieve inschrijvingen kunnen beginnen, zodat wij ook kunnen beginnen met het organiseren van de lunch en het diner.

Het beginbericht zal ik ook even aanpassen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.